Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Sprzedam dużą Tenerę, 1989/97

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Sprzedam dużą Tenerę, 1989/97

    Dzień dobry,

    Sprzedaję moją Tenerę 750.

    Moto zakupione od jednego z forumowiczów w listopadzie 2011.
    Szwajcarka (pojedynczy reflektor) z 1989 roku, z silnikiem z niemieckiej Tenery z 1997. Przekładka wykonana przez poprzedniego właściciela.
    Przypuszczalny przebieg - ok. 130 000 (w momencie zakupu licznik wskazywał niecałe 7000, więc musiał się przekręcić). Przebieg podaję tylko dlatego, że ludzie o to pytają, lecz ja jestem zdania, że w takich przypadkach, kupuje się pojazd w określonym stanie, a nie przebieg.
    Silnik przełożony przez poprzedniego właściciela z Teresy ściągniętej z Niemiec. Przypuszczalny, obecny przebieg silnika - ok. 70 000 (oparte na wiedzy otrzymanej od poprzedniego właściciela + to co ja wyjeździłem).
    Komplet papierów, poprzednich umów, karta pojazdu - wszystkie kwestie formalne uregulowane. Przegląd i ubezpieczenie do marca 2015.

    Stan techniczny: po zakupie wymieniona uszczelka pod głowicą: planowanie, czyszczenie i docieranie gniazd zaworowych, wymienione uszczelniacze zaworów. Na wiosnę br. wyregulowane zawory + ogólny przegląd silnika. Spalanie 5,7 l na trasie, przy przelotowej w okolicy 100 km/h.
    Opony Conti Escape, przód wymieniony w sierpniu br., przejechałem na nim około 3000 km, tył wymieniony w sierpniu 2013, przejechałem na nim około 4000 km.

    Do zrobienia: pompa przedniego hamulca, uszczelnienie kolektora przy silniku, czyszczenie tylnego hamulca + wymiana tylnej tarczy. Elektryka - miewała problemy z odpalaniem, najprawdopodobniej ze względu na stare kable i łapanie wilgoci. Regler napięcia wymieniony na "ten polski, rzeszowski". - nie pamiętam dokładnej nazwy. Wymiana kabli wskazana - są już zmęczone życiem. Akumulator wymieniony we wrześniu 2013 - poprzedni uległ uszkodzeniu po awarii oryginalnego regulatora. Dolne łożysko amora raczej wymaga wymiany (w zimie 2013 wymieniona śruba).

    Zestaw napędowy RK, ma przejechane około 8000 km.
    Rama bez pęknięć, minimalne naloty rudej, ale co sezon czyszczone i podmalowywane.

    Stan wizualny: 4/10 - plastiki oryginalne, ale wiele razy łamane i klejone, prawy boczek pod kanapą ułamany. Polakierowana na biały półmat, zbiornik biała perła. Przedni błotnik zamiennik, kanapa w nieoryginalnym obiciu - samoróbce po poprzednim właścicielu, ale już wytarta i podniszczona.

    Ogólna ocena: aby w pełni nią jeździć, potrzebny jest wkład od około 300 zł (ogarnięcie hamulców).
    Nie będę czarował ani nic upiększał. Jak zaznaczyłem, sprzedaję konkretny motocykl w stanie takim, w jakim jest. Nie sprzedaję na części, bo nie jest w stanie agonalnym, szczególnie silnik, ale niewykluczone, że ktoś mógłby ją wykorzystać jako dawcę.

    Cena WYJŚCIOWA 3800 zł.

    Więcej informacji udzielę na żądanie (preferowany kontakt telefoniczny):

    668 326 197

    sobczaq@gmail.com

    Możliwość obejrzenia osobiście w praktycznie dowolnym terminie, po uprzednim umówieniu się. Moto stoi w Warszawie na Pradze Południe.

    Zdjęcia dodam jutro, na żądanie prześlę zdjęcia konkretnych detali, dokumentów itp.
    Sobczaq, przedtem Sbq!

    Prawym pasem, za Matizem.
Pracuję...
X