Wystawiam moją Tenerkę XT660z 2008 r. Na razie niechętnie, raczej testowo, niż z usilnym
zamiarem szybkiej sprzedaży. Moje młode zaczyna jeździć, myślę o przetasowaniach w garażu.
Jak się trafi mądry kupiec i perspektywa miłej transakcji - wszyscy będą zadowoleni.
Sprzęt nabyty w 2011 r. od forumowego kolegi. Miał 23 tys.km.
Dziś ma 51 tys.km, przy 40 tys.km sprawdzone zawory - nie było co regulować,
zmieniona świeca. Ostatni olej przy 47 tys. km - full syntetyk ipone 10w50.
Płyn hamulcowy i chłodniczy, olej w lagach - rok temu (przy 43 tys.km),
napęd - czerwiec 2014 (przy 48 tys. km).
Motocykl dobrze znany na tym forum, pytać, dowiadywać się po ludziach,
nic się nie ukryje. Gdzie był, jak jeździł. Nadal wyjątkowo niezawodny.
Oczywiście ważny przegląd i OC - do kwietnia 2015.
Dodatki i elementy eksploatacyjne:
- stelaże boczne na kufry/sakwy i płyta pod centralny (kufra nie sprzedaję)
- płyta pod silnik i niskie gmole (dobrze chroniona pompa wody)
- dźwignia biegów touratech (oryginał jest do bani)
- osłona reflektora
- handbary SWMotech - dobrze osłaniają, zimą można jeździć bez grzanych manetek (!)
- gniazdo zapalniczki, dodatkowe wyjście 12V
- napęd seryjny DID VX2 Sunstar+JT - prawie nowy
- podwyższenie kierownicy 20 mm
- poszerzone podnóżki
- deflektor Touratech z zaje***tym kluczykiem, daje +15 do dakar-lansu, a z kluczykiem nawet +20
Oprócz tego mnóstwo drobiazgów, jak zapasowe klamki, oryginalna płyta
pod silnik, podnóżki, dźwignie, klocki i zębatki na wymianę....
Na podstawie podobnych ofert ustalam cenę na 15 990,- pln.
PW lub 79 sześć 7 cztery 4 zero osiem 9
Do zrobienia:
- przesmarować kiwaczkę,
- wymienić szybkę w prawym lusterku (20,- pln u szklarza),
- zatankować i jechać.
Zdjęcia:
http://www.xtzclub.pl/threads/10082-...w-Transylwanii lub http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=18550
i sporo innych.
zamiarem szybkiej sprzedaży. Moje młode zaczyna jeździć, myślę o przetasowaniach w garażu.
Jak się trafi mądry kupiec i perspektywa miłej transakcji - wszyscy będą zadowoleni.
Sprzęt nabyty w 2011 r. od forumowego kolegi. Miał 23 tys.km.
Dziś ma 51 tys.km, przy 40 tys.km sprawdzone zawory - nie było co regulować,
zmieniona świeca. Ostatni olej przy 47 tys. km - full syntetyk ipone 10w50.
Płyn hamulcowy i chłodniczy, olej w lagach - rok temu (przy 43 tys.km),
napęd - czerwiec 2014 (przy 48 tys. km).
Motocykl dobrze znany na tym forum, pytać, dowiadywać się po ludziach,
nic się nie ukryje. Gdzie był, jak jeździł. Nadal wyjątkowo niezawodny.
Oczywiście ważny przegląd i OC - do kwietnia 2015.
Dodatki i elementy eksploatacyjne:
- stelaże boczne na kufry/sakwy i płyta pod centralny (kufra nie sprzedaję)
- płyta pod silnik i niskie gmole (dobrze chroniona pompa wody)
- dźwignia biegów touratech (oryginał jest do bani)
- osłona reflektora
- handbary SWMotech - dobrze osłaniają, zimą można jeździć bez grzanych manetek (!)
- gniazdo zapalniczki, dodatkowe wyjście 12V
- napęd seryjny DID VX2 Sunstar+JT - prawie nowy
- podwyższenie kierownicy 20 mm
- poszerzone podnóżki
- deflektor Touratech z zaje***tym kluczykiem, daje +15 do dakar-lansu, a z kluczykiem nawet +20

Oprócz tego mnóstwo drobiazgów, jak zapasowe klamki, oryginalna płyta
pod silnik, podnóżki, dźwignie, klocki i zębatki na wymianę....
Na podstawie podobnych ofert ustalam cenę na 15 990,- pln.
PW lub 79 sześć 7 cztery 4 zero osiem 9
Do zrobienia:
- przesmarować kiwaczkę,
- wymienić szybkę w prawym lusterku (20,- pln u szklarza),
- zatankować i jechać.
Zdjęcia:
http://www.xtzclub.pl/threads/10082-...w-Transylwanii lub http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=18550
i sporo innych.
Komentarz