Witam oto treśc mojego ostatniego ogłoszeniaz 27 marca 2014r:
"Witam sprzedam moją super tenere z 92 roku. W zeszłym roku, dokładniej na zlocie motocykli ciężkich i weteranów w Krotoszynie, siadła mi panewa. Powrót do domu na lawecie i takie tam. Od tamtego czasu tenera stoi rozebrana i cały czas myślę, co z nią teraz zrobić. Doszedłem do wniosku ze sprzedam ją w całości. Jeśli nie będzie chętnych, będe sprzedawał ją na części.
Zacznę od tego, że motocyklem robiłem raczej długie trasy. Wszystko było wymieniane na czas. Krótko po tym jak strzeliła panewa, w planach miałem zjechanie Rumunii. Tenera była już w Czechach na Ukrainie i w Niemczech.
Terenia jest wyposażona w gmole, stelaż pod kufry boczne (raczej oryginał Yamahy), stelaż pod kufer centralny monorack 2 (chyba), Tłumik Remus Grand Prix, regulator napięcia RN-05, opona mitas E-09 z tyłu 70% życia z przodu Continental TKC 80
W zeszłym roku wymieniony został napęd złoty x-ring wraz z zębatkami sunstar (została jeszcze połowa naciągu), wszystkie klocki hamulcowe, łozyska w kołach oraz główki ramy, komplet naprawczy przedniego zawieszenia wraz z uszczelniaczami i olejem, wyczyszczona i nasmarowana została kiwaczka i łożyska w wahaczu, gaźniki były czyszczone w myjce ultradzwiękowej oraz zostały wymienione na nowe iglice od ssania (zamawiane od użytkownika forum), cylindry miały wstawione nowe szklanki na wymiar tłoków, założone zostały nowe oryginalne pierścienie, głowica miała dotarte zawory, wymienione uszczelniacze na zaworach, i były one również wyregulowane.
Rama jest prosta i nie naprawiana(wiem bo miałem ten motocykl rozebrany w mak), plastiki oceniam na 3+ jeden jest chyba pęknięty ale poklejony, na innych widoczne są ryski i przetarcia, amortyzator tylni ładnie pracuje nie poci się, tarcze hamulcowe jeszcze są grube, jedna z przodu była delikatnie krzywa ale nie pamiętam która, aluminiowa obudowa schowka była spawana, klapka została zgubiona i zastąpiona przykrywką z blachy ryflowanej.
Więcej grzechów nie pamiętam jak coś mi się przypomni to dopiszę. Dla zainteresowanych zrobię zdjęcia. Na razie jednak nie mam czasu, będą chętni będą zdjęcia
Jeśli ktoś potrzebuje ramę z papierami, rozważę rozbiórkę motocykla od razu i nie będe czekał na oferty całościowe.
Za motocykl chciał bym dostać 4 tys zł. Pozdrawiam"
Teraz już na pewno, Tereska idzie pod młotek.
Po wystawieniu motocykla kupiłem silnik i po małych problemach (naprawa gwintów tu i ówdzie) zamontowałem nowy piec. Wszystko zostało jeszcze raz przesmarowane i przejrzane, zawory wyregulowane, gaźniki jeszcze raz wyczyszczone i oczywiście wyregulowane.Wymienione uszczelniacze które wydawały mi się podejrzane a także o-ring rozrusznika wleciał nowy. Motocykl do tego czasu smiga jak marzenie. Nie kopci, nie bierze oleju. Pod koniec sezonu, wymieniłem olej i filtr, napęd did vx2 (chyba, nie pamietam) złoty oraz zębatki sunstar. Łozyska koła i zębatki tylniej wleciały nowe. Niedawno wymieniłem kompletne sprzęgło z mojego starego silnika bo już strasznie gruchotało ( sprężyny w koszu popękały ) i teraz jest bajka.
Motocykl jak na ten dzień, jest gotowy do jazdy, Niedługo tylko, należało by wymienić olej. Stan plastików uległ delikatnemu pogorszeniu. Teraz oceniam je na 3.
Do motocykla dodaje stary silnik, duży kufer awina i opony te o których pisałem zeszłym razem ( teraz stoi na anakach).
Cena jaka mnie interesuje to 7 tys zł do minimalnej negocjacji. Telefon kontaktowy : 695882935. Raczej dzwonić po 16
Później wystawie aukcję na olx i wrzucę link. Pozdrawiam.
"Witam sprzedam moją super tenere z 92 roku. W zeszłym roku, dokładniej na zlocie motocykli ciężkich i weteranów w Krotoszynie, siadła mi panewa. Powrót do domu na lawecie i takie tam. Od tamtego czasu tenera stoi rozebrana i cały czas myślę, co z nią teraz zrobić. Doszedłem do wniosku ze sprzedam ją w całości. Jeśli nie będzie chętnych, będe sprzedawał ją na części.
Zacznę od tego, że motocyklem robiłem raczej długie trasy. Wszystko było wymieniane na czas. Krótko po tym jak strzeliła panewa, w planach miałem zjechanie Rumunii. Tenera była już w Czechach na Ukrainie i w Niemczech.
Terenia jest wyposażona w gmole, stelaż pod kufry boczne (raczej oryginał Yamahy), stelaż pod kufer centralny monorack 2 (chyba), Tłumik Remus Grand Prix, regulator napięcia RN-05, opona mitas E-09 z tyłu 70% życia z przodu Continental TKC 80
W zeszłym roku wymieniony został napęd złoty x-ring wraz z zębatkami sunstar (została jeszcze połowa naciągu), wszystkie klocki hamulcowe, łozyska w kołach oraz główki ramy, komplet naprawczy przedniego zawieszenia wraz z uszczelniaczami i olejem, wyczyszczona i nasmarowana została kiwaczka i łożyska w wahaczu, gaźniki były czyszczone w myjce ultradzwiękowej oraz zostały wymienione na nowe iglice od ssania (zamawiane od użytkownika forum), cylindry miały wstawione nowe szklanki na wymiar tłoków, założone zostały nowe oryginalne pierścienie, głowica miała dotarte zawory, wymienione uszczelniacze na zaworach, i były one również wyregulowane.
Rama jest prosta i nie naprawiana(wiem bo miałem ten motocykl rozebrany w mak), plastiki oceniam na 3+ jeden jest chyba pęknięty ale poklejony, na innych widoczne są ryski i przetarcia, amortyzator tylni ładnie pracuje nie poci się, tarcze hamulcowe jeszcze są grube, jedna z przodu była delikatnie krzywa ale nie pamiętam która, aluminiowa obudowa schowka była spawana, klapka została zgubiona i zastąpiona przykrywką z blachy ryflowanej.
Więcej grzechów nie pamiętam jak coś mi się przypomni to dopiszę. Dla zainteresowanych zrobię zdjęcia. Na razie jednak nie mam czasu, będą chętni będą zdjęcia
Jeśli ktoś potrzebuje ramę z papierami, rozważę rozbiórkę motocykla od razu i nie będe czekał na oferty całościowe.
Za motocykl chciał bym dostać 4 tys zł. Pozdrawiam"
Teraz już na pewno, Tereska idzie pod młotek.
Po wystawieniu motocykla kupiłem silnik i po małych problemach (naprawa gwintów tu i ówdzie) zamontowałem nowy piec. Wszystko zostało jeszcze raz przesmarowane i przejrzane, zawory wyregulowane, gaźniki jeszcze raz wyczyszczone i oczywiście wyregulowane.Wymienione uszczelniacze które wydawały mi się podejrzane a także o-ring rozrusznika wleciał nowy. Motocykl do tego czasu smiga jak marzenie. Nie kopci, nie bierze oleju. Pod koniec sezonu, wymieniłem olej i filtr, napęd did vx2 (chyba, nie pamietam) złoty oraz zębatki sunstar. Łozyska koła i zębatki tylniej wleciały nowe. Niedawno wymieniłem kompletne sprzęgło z mojego starego silnika bo już strasznie gruchotało ( sprężyny w koszu popękały ) i teraz jest bajka.
Motocykl jak na ten dzień, jest gotowy do jazdy, Niedługo tylko, należało by wymienić olej. Stan plastików uległ delikatnemu pogorszeniu. Teraz oceniam je na 3.
Do motocykla dodaje stary silnik, duży kufer awina i opony te o których pisałem zeszłym razem ( teraz stoi na anakach).
Cena jaka mnie interesuje to 7 tys zł do minimalnej negocjacji. Telefon kontaktowy : 695882935. Raczej dzwonić po 16
Później wystawie aukcję na olx i wrzucę link. Pozdrawiam.
Komentarz