Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

[S] Sprzedam XTZ 750 rok 1991

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [S] Sprzedam XTZ 750 rok 1991

    Yamaha XTZ 750 Super Tenere rocznik 1991
    Jestem pierwszym właścicielem w Polsce i drugi w ogóle.
    Pierwsza rejestracja w Niemczech 1991-09-03. W Polsce 2013-04-19.
    Przebieg 39736 km.

    link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/yamaha-xtz-750-...5-IDa9Bpj.html


    Stan bardzo dobry.
    Motocykl bez modyfikacji (stan fabryczny oprócz przewodów hamulcowych i obszycia siedzenia).
    Myślę że jest to jeden z niewielu tak zadbanych egzemplarzy w oryginalnym stanie.

    Przeprowadzone wymiany:
    - Miesiąc temu wymieniona cała głowica oczywiście zawory mają nowe gumki . Zrobione planowanie i ustawione wszystkie luzy tak jak fabryka zaleca (stare zawory były już nie do wyregulowania). Koszt 1600 zł
    - razem z głowicą przeprowadzona inspekcja oraz synchronizacja gaźników
    - Przednie przewody hamulcowe zmienione na stalowy oplot (HEL) pod koniec zeszłego sezonu. Poprawa siły hamowania jak i dozowania bardzo się poprawiła. Oczywiście zalane nowym płynem hamulcowym DOT 4 – koszt ok. 400 zł.
    - boczne kufry HEPCO & BECKER + centralny MOTO DETAIL
    - wymiana oleju w lagach, łożyska główki ramy oraz dolnego łożyska amortyzatora tylnego oryginał nie jakiś traktorowy zamiennik, nasmarowane wszystkie łożyska z kalamitkami. Wszystko w poprzednim sezonie.
    - oryginalna stopka centralna
    - pięknie brzmiący tłumi SEBRING założony jeszcze w Niemczech
    - opony MITAS E07 (w bardzo dobrym stanie ) + nowe firmowe dętki założone po sprowadzeniu
    - ostatnio wymieniony przekaźnik rozrusznika (stary padł) koszt 80 zł.
    - akcesoryjny deflektor na przedniej szybie który znacząco poprawia przepływ powietrza koszt. 150 zł
    - olej MOTUL + filtr oleju wymieniony niecały 1000 km temu (przy wymianie głowicy)
    - nowy płyn chłodniczy
    - napęd założony zaraz po sprowadzeniu
    - fabryczne gmole
    - nowa linka sprzęgła
    Spalanie ok. 5,5 – 6 L/100 km
    Oleju nie zużywa.
    OC i przegląd ważne do kwietnia 2016.

    Motocykl na chwilę obecną nie wymaga wkładu własnego. Jest jak najbardziej gotowy do sezonu.
    Sam używam go na co dzień co jest najlepszym dowodem na jego niezawodność.
    Oczywiście można się pokusić o małe poprawki.
    Jeżeli szukasz motocykla nowego to niestety to nie to ogłoszenie.
    Możliwa zamiana na DL650 lub Versys.

    Link do pozostałych zdjęć i filmu:

    #2
    Większość tener jakie znam (ponad 20sztuk) ma przebiegi między 30 a 90 tyś km a są i takie które po 140tyś nie wymagały ingerencji w głowice i nie brały oleju,więc jeśli w twojej wymagała wymiany i tak jak piszesz zawory były nie do wyregulowania to setkę z przodu ma na pewno a i 240tyś turystycznej jazdy też mogła przerobić.

    Komentarz

    Pracuję...
    X