Yamaha XTZ 750 Super Tenere rocznik 1991
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce i drugi w ogóle.
Pierwsza rejestracja w Niemczech 1991-09-03. W Polsce 2013-04-19.
Przebieg 39736 km.
link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/yamaha-xtz-750-...5-IDa9Bpj.html
Stan bardzo dobry.
Motocykl bez modyfikacji (stan fabryczny oprócz przewodów hamulcowych i obszycia siedzenia).
Myślę że jest to jeden z niewielu tak zadbanych egzemplarzy w oryginalnym stanie.
Przeprowadzone wymiany:
- Miesiąc temu wymieniona cała głowica oczywiście zawory mają nowe gumki . Zrobione planowanie i ustawione wszystkie luzy tak jak fabryka zaleca (stare zawory były już nie do wyregulowania). Koszt 1600 zł
- razem z głowicą przeprowadzona inspekcja oraz synchronizacja gaźników
- Przednie przewody hamulcowe zmienione na stalowy oplot (HEL) pod koniec zeszłego sezonu. Poprawa siły hamowania jak i dozowania bardzo się poprawiła. Oczywiście zalane nowym płynem hamulcowym DOT 4 – koszt ok. 400 zł.
- boczne kufry HEPCO & BECKER + centralny MOTO DETAIL
- wymiana oleju w lagach, łożyska główki ramy oraz dolnego łożyska amortyzatora tylnego oryginał nie jakiś traktorowy zamiennik, nasmarowane wszystkie łożyska z kalamitkami. Wszystko w poprzednim sezonie.
- oryginalna stopka centralna
- pięknie brzmiący tłumi SEBRING założony jeszcze w Niemczech
- opony MITAS E07 (w bardzo dobrym stanie ) + nowe firmowe dętki założone po sprowadzeniu
- ostatnio wymieniony przekaźnik rozrusznika (stary padł) koszt 80 zł.
- akcesoryjny deflektor na przedniej szybie który znacząco poprawia przepływ powietrza koszt. 150 zł
- olej MOTUL + filtr oleju wymieniony niecały 1000 km temu (przy wymianie głowicy)
- nowy płyn chłodniczy
- napęd założony zaraz po sprowadzeniu
- fabryczne gmole
- nowa linka sprzęgła
Spalanie ok. 5,5 – 6 L/100 km
Oleju nie zużywa.
OC i przegląd ważne do kwietnia 2016.
Motocykl na chwilę obecną nie wymaga wkładu własnego. Jest jak najbardziej gotowy do sezonu.
Sam używam go na co dzień co jest najlepszym dowodem na jego niezawodność.
Oczywiście można się pokusić o małe poprawki.
Jeżeli szukasz motocykla nowego to niestety to nie to ogłoszenie.
Możliwa zamiana na DL650 lub Versys.
Link do pozostałych zdjęć i filmu:
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce i drugi w ogóle.
Pierwsza rejestracja w Niemczech 1991-09-03. W Polsce 2013-04-19.
Przebieg 39736 km.
link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/yamaha-xtz-750-...5-IDa9Bpj.html
Stan bardzo dobry.
Motocykl bez modyfikacji (stan fabryczny oprócz przewodów hamulcowych i obszycia siedzenia).
Myślę że jest to jeden z niewielu tak zadbanych egzemplarzy w oryginalnym stanie.
Przeprowadzone wymiany:
- Miesiąc temu wymieniona cała głowica oczywiście zawory mają nowe gumki . Zrobione planowanie i ustawione wszystkie luzy tak jak fabryka zaleca (stare zawory były już nie do wyregulowania). Koszt 1600 zł
- razem z głowicą przeprowadzona inspekcja oraz synchronizacja gaźników
- Przednie przewody hamulcowe zmienione na stalowy oplot (HEL) pod koniec zeszłego sezonu. Poprawa siły hamowania jak i dozowania bardzo się poprawiła. Oczywiście zalane nowym płynem hamulcowym DOT 4 – koszt ok. 400 zł.
- boczne kufry HEPCO & BECKER + centralny MOTO DETAIL
- wymiana oleju w lagach, łożyska główki ramy oraz dolnego łożyska amortyzatora tylnego oryginał nie jakiś traktorowy zamiennik, nasmarowane wszystkie łożyska z kalamitkami. Wszystko w poprzednim sezonie.
- oryginalna stopka centralna
- pięknie brzmiący tłumi SEBRING założony jeszcze w Niemczech
- opony MITAS E07 (w bardzo dobrym stanie ) + nowe firmowe dętki założone po sprowadzeniu
- ostatnio wymieniony przekaźnik rozrusznika (stary padł) koszt 80 zł.
- akcesoryjny deflektor na przedniej szybie który znacząco poprawia przepływ powietrza koszt. 150 zł
- olej MOTUL + filtr oleju wymieniony niecały 1000 km temu (przy wymianie głowicy)
- nowy płyn chłodniczy
- napęd założony zaraz po sprowadzeniu
- fabryczne gmole
- nowa linka sprzęgła
Spalanie ok. 5,5 – 6 L/100 km
Oleju nie zużywa.
OC i przegląd ważne do kwietnia 2016.
Motocykl na chwilę obecną nie wymaga wkładu własnego. Jest jak najbardziej gotowy do sezonu.
Sam używam go na co dzień co jest najlepszym dowodem na jego niezawodność.
Oczywiście można się pokusić o małe poprawki.
Jeżeli szukasz motocykla nowego to niestety to nie to ogłoszenie.
Możliwa zamiana na DL650 lub Versys.
Link do pozostałych zdjęć i filmu:
Komentarz