Yamaha XT660Z Ténéré, rok produkcji: 2009
Tenerka pochodzi z polskiego salonu. Pełna dokumentacja. Jestem 3 właścicielem. Sprzęt nabyty w 2013 r. od forumowego kolegi (miał wówczas 20492 km). Motocykl serwisowany przez niego w Yamaha POLand Position (www.polandposition.pl) oraz w Stajni Motocyklowej (www.stajniamotocyklowa.pl). Każdy serwis i przegląd rzetelnie i w terminie zrobiony i udokumentowany. Elementy i płyny eksploatacyjne najwyższych gatunków.
Przebieg na dzień dzisiejszy to 27658 km. Motocykl jest w 100% sprawny i gotowy do jazdy, świeżo po pełnym serwisie, nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Silnik, skrzynia etc. w idealnej kondycji! Weź ze sobą szwagra i sprawdź w dowolnej stacji diagnostycznej W tej chwili ma założone opony kostki (Motoz Desert – zostało ok. 50% + Mitas C-02 zostało ok. 70%). Napęd i akumulator w bardzo dobrym stanie.
Dodatki:
- gmole Givi
- gmole Touratech chroniące pompę wody i dekle silnika
- płyta aluminiowa pod silnikiem Yamaha
- płyta/bagażnik Touratech
- kufer centralny (zamykany na kluczyk z uchwytem na butelkę)
- handbary Yamaha
- osłona reflektora
- gniazdo zapalniczki
- halogeny „robiąceznocydzień” z osobnym wyłącznikiem
- przedni błotnik Polisport „Enduro” (oryginał dodaję w komplecie)
- podwyższenie kierownicy
- centralna stopka
- hak
- „oczka” w osłonach baku umożliwiające montaż dodatkowych sakw
Dorzucam gratis:
- dodatkowy komplet opon Heidenau K-60 Scout (80% mięsa)
- nowy filtr K&N
- rolkę bagażową firmy MODEKA (używaną, ale w całkiem dobrym stanie)
MINUSY:
- na ostatnim zdjęciu widać ubytek lakieru. Nic poważnego. Poprzedni właściciel aby zapobiec rysowaniu okleił taśmą, a jak zrywał taśmę, to zerwał więcej niż chciał
Nie lakierowałem, bo mi nie przeszkadzało.
- kanapa jest dyskretnie rozcięta w 2 miejscach ( każde ok. 2 cm).
- złamana śrubka w lewej osłonie (została w gwincie – trzeba się trochę pobawić).
Wdzięczny motocykl, daje dużo frajdy z jazdy on i off. Świetne zawieszenie. Duży zbiornik (śr. spalanie przy jeździe off/on 4,5 l/100 km). Niskie koszty eksploatacji, prosta konstrukcja, bezawaryjność. Odkąd kupiłem KTM525exc Tenerka stoi w garażu i się kurzy...
CENA: 18400 – do lekkiej negocjacji.
WIĘCEJ ZDJĘĆ >>>
OGŁOSZENIE >>>
Tenerka pochodzi z polskiego salonu. Pełna dokumentacja. Jestem 3 właścicielem. Sprzęt nabyty w 2013 r. od forumowego kolegi (miał wówczas 20492 km). Motocykl serwisowany przez niego w Yamaha POLand Position (www.polandposition.pl) oraz w Stajni Motocyklowej (www.stajniamotocyklowa.pl). Każdy serwis i przegląd rzetelnie i w terminie zrobiony i udokumentowany. Elementy i płyny eksploatacyjne najwyższych gatunków.
Przebieg na dzień dzisiejszy to 27658 km. Motocykl jest w 100% sprawny i gotowy do jazdy, świeżo po pełnym serwisie, nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Silnik, skrzynia etc. w idealnej kondycji! Weź ze sobą szwagra i sprawdź w dowolnej stacji diagnostycznej W tej chwili ma założone opony kostki (Motoz Desert – zostało ok. 50% + Mitas C-02 zostało ok. 70%). Napęd i akumulator w bardzo dobrym stanie.
Dodatki:
- gmole Givi
- gmole Touratech chroniące pompę wody i dekle silnika
- płyta aluminiowa pod silnikiem Yamaha
- płyta/bagażnik Touratech
- kufer centralny (zamykany na kluczyk z uchwytem na butelkę)
- handbary Yamaha
- osłona reflektora
- gniazdo zapalniczki
- halogeny „robiąceznocydzień” z osobnym wyłącznikiem
- przedni błotnik Polisport „Enduro” (oryginał dodaję w komplecie)
- podwyższenie kierownicy
- centralna stopka
- hak
- „oczka” w osłonach baku umożliwiające montaż dodatkowych sakw
Dorzucam gratis:
- dodatkowy komplet opon Heidenau K-60 Scout (80% mięsa)
- nowy filtr K&N
- rolkę bagażową firmy MODEKA (używaną, ale w całkiem dobrym stanie)
MINUSY:
- na ostatnim zdjęciu widać ubytek lakieru. Nic poważnego. Poprzedni właściciel aby zapobiec rysowaniu okleił taśmą, a jak zrywał taśmę, to zerwał więcej niż chciał

- kanapa jest dyskretnie rozcięta w 2 miejscach ( każde ok. 2 cm).
- złamana śrubka w lewej osłonie (została w gwincie – trzeba się trochę pobawić).
Wdzięczny motocykl, daje dużo frajdy z jazdy on i off. Świetne zawieszenie. Duży zbiornik (śr. spalanie przy jeździe off/on 4,5 l/100 km). Niskie koszty eksploatacji, prosta konstrukcja, bezawaryjność. Odkąd kupiłem KTM525exc Tenerka stoi w garażu i się kurzy...
CENA: 18400 – do lekkiej negocjacji.
WIĘCEJ ZDJĘĆ >>>
OGŁOSZENIE >>>

Komentarz