Sprzedam swoją Tenerkę po 5 latach użytkowania, poniżej krótka historia motocykla:
Motoru szukałem 6 miesięcy zanim trafiłem na zadbany egzemplarz.Wcześniej jeździłem ścigaczami ale w końcu dorosłem
Tenerka jest z 1991 r w oryginale, na początku nie podobało mi się malowanie ale po obejrzeniu 5 szrotów przestało mi to przeszkadzać, ważne, że była w dobrym stanie. Motocykl kupiłem w 2010 r z przebiegiem 56 000, w tej chwili ma 67 000 motocykl służył mi na dojazdy do pracy i niedalekie wyjazdy po okolicy, w czym świetnie się sprawdził ale przepuklina kręgosłupa jednak wygrywa i Tenerka jest po prostu dla mnie za ciężka
Poniżej to co zostało zrobione/wymienione na przestrzeni tych lat, prawie na wszystko mam rachunki, zdjęcia:
- zaraz po zakupie nowa opona na przód Michelin Anakee+nowa gruba dętka
-Wymiana łańcuszka rozrządu DID+nowa uszczelka pokrywy zaworów, regulacja zaworów ( było ok ale nie uznaje pół środków, dla pewności)
- najmocniejszy napęd z zębatkami JT
- łożysko amortyzatora tył (oryginalne+ czyszczenie, smarowanie zawieszenia)
- wymiana uszczelniaczy i oleju w lagach na 15W
- rozebranie i czyszczenie zacisków ham+ wymiana płynu+nowe klocki Nissin przód i Lucas tył
- wymiana płynu chłodniczego Prestone
-centralka od Pawła555
-małe gmole
-króćce gaźnika+ kompletne zestawy naprawcze łącznie z dyszami, iglicami, rurkami emulsyjnymi itd (spalała 8 L i zaczęło mi to przeszkadzać)+ ustawienie i synchro gaźników
-poprawiona elektryka-nowe przewody masowe, polutowane końcówki dzięki czemu odzyskałem 1 V na instalacji
-podwyższona szyba Givi
-kufer centralny Givi E45
- poszerzenie podnóżków
- czujnik ciśnienia oleju- siedzi , działa ale nie podłączyłem elektryki- można zdemontować i mieć oryginał lub podpiąć i mieć dodatkową kontrolkę
- irydowe świece NGK+ nowe przewody zapłonowe
-niedawno wymienione sprężynki sprzęgła na wzmocnione Lucasa
- pewnie wszystkiego nie napisałem bo pamięć ulotna...
z minusów :
- parę rysek
- tylna opona troszkę rozcięta wzdłuż ( powierzchownie na grubość paznokcia , bez wpływu na bezpieczeństwo)
- akumulator ma już 5 lat i pewnie w przyszłym sezonie do wymiany
- tłumik zrobiony przez poprzedniego właściciela na głośniejszy, mnie to nie przeszkadza, w mieście nawet lepszy ale wolę poinformować...
- ok 1 cm pęknięte poszycie kanapy
- brak 1 śrubki od owiewki
Jako, że pracuję w motoryzacji i mam dostęp do markowych i tanich części eksploatowany zawsze na najwyższej jakości częściach i olejach Motul.
Nie wystawiam na razie na Allegro bo nie mam ciśnienia na sprzedaż a chcę żeby poszła w dobre ręce i ktoś należycie uszanował motocykl , moją pracę przy nim i cieszył się bezawaryjną jazdą tak jak ja.
Uważam, że motocykl jest w dobrym stanie, w zimie garażowany w cieple, silnik pali od strzała, nie bierze oleju, jest zrywny, nigdy mnie nie zawiódł i cenię to na 8200 zł
Od razu uprzedzam, że nie oddam pół darmo bo wiem co mam, negocjacja symboliczna na dobrą flaszkę żeby opić dobry zakup
Przejażdżka po wyłożeniu równowartości.
Jak się nie sprzeda to będę jeździł dalej, jak wspomniałem nie mam ciśnienia na sprzedaż, jeśli jednak ktoś szuka zadbanej Tenery tak jak ja kiedyś...zapraszam.
Więcej info na PW lub tel 797 502 095 Patryk proszę dzwonić do 21 bo później wyciszam telefon jak dzieciaki idą spać
P1060233.jpgP1060671.jpgP1080291.jpgP1080316.jpgP1080319.jpgP1080306.jpgP1080312.jpgP1080310.jpgP1080292.jpgP1080314.jpg
Motoru szukałem 6 miesięcy zanim trafiłem na zadbany egzemplarz.Wcześniej jeździłem ścigaczami ale w końcu dorosłem

Tenerka jest z 1991 r w oryginale, na początku nie podobało mi się malowanie ale po obejrzeniu 5 szrotów przestało mi to przeszkadzać, ważne, że była w dobrym stanie. Motocykl kupiłem w 2010 r z przebiegiem 56 000, w tej chwili ma 67 000 motocykl służył mi na dojazdy do pracy i niedalekie wyjazdy po okolicy, w czym świetnie się sprawdził ale przepuklina kręgosłupa jednak wygrywa i Tenerka jest po prostu dla mnie za ciężka

Poniżej to co zostało zrobione/wymienione na przestrzeni tych lat, prawie na wszystko mam rachunki, zdjęcia:
- zaraz po zakupie nowa opona na przód Michelin Anakee+nowa gruba dętka
-Wymiana łańcuszka rozrządu DID+nowa uszczelka pokrywy zaworów, regulacja zaworów ( było ok ale nie uznaje pół środków, dla pewności)
- najmocniejszy napęd z zębatkami JT
- łożysko amortyzatora tył (oryginalne+ czyszczenie, smarowanie zawieszenia)
- wymiana uszczelniaczy i oleju w lagach na 15W
- rozebranie i czyszczenie zacisków ham+ wymiana płynu+nowe klocki Nissin przód i Lucas tył
- wymiana płynu chłodniczego Prestone
-centralka od Pawła555
-małe gmole
-króćce gaźnika+ kompletne zestawy naprawcze łącznie z dyszami, iglicami, rurkami emulsyjnymi itd (spalała 8 L i zaczęło mi to przeszkadzać)+ ustawienie i synchro gaźników
-poprawiona elektryka-nowe przewody masowe, polutowane końcówki dzięki czemu odzyskałem 1 V na instalacji

-podwyższona szyba Givi
-kufer centralny Givi E45
- poszerzenie podnóżków
- czujnik ciśnienia oleju- siedzi , działa ale nie podłączyłem elektryki- można zdemontować i mieć oryginał lub podpiąć i mieć dodatkową kontrolkę
- irydowe świece NGK+ nowe przewody zapłonowe
-niedawno wymienione sprężynki sprzęgła na wzmocnione Lucasa
- pewnie wszystkiego nie napisałem bo pamięć ulotna...
z minusów :
- parę rysek
- tylna opona troszkę rozcięta wzdłuż ( powierzchownie na grubość paznokcia , bez wpływu na bezpieczeństwo)
- akumulator ma już 5 lat i pewnie w przyszłym sezonie do wymiany
- tłumik zrobiony przez poprzedniego właściciela na głośniejszy, mnie to nie przeszkadza, w mieście nawet lepszy ale wolę poinformować...
- ok 1 cm pęknięte poszycie kanapy
- brak 1 śrubki od owiewki
Jako, że pracuję w motoryzacji i mam dostęp do markowych i tanich części eksploatowany zawsze na najwyższej jakości częściach i olejach Motul.
Nie wystawiam na razie na Allegro bo nie mam ciśnienia na sprzedaż a chcę żeby poszła w dobre ręce i ktoś należycie uszanował motocykl , moją pracę przy nim i cieszył się bezawaryjną jazdą tak jak ja.
Uważam, że motocykl jest w dobrym stanie, w zimie garażowany w cieple, silnik pali od strzała, nie bierze oleju, jest zrywny, nigdy mnie nie zawiódł i cenię to na 8200 zł
Od razu uprzedzam, że nie oddam pół darmo bo wiem co mam, negocjacja symboliczna na dobrą flaszkę żeby opić dobry zakup

Przejażdżka po wyłożeniu równowartości.
Jak się nie sprzeda to będę jeździł dalej, jak wspomniałem nie mam ciśnienia na sprzedaż, jeśli jednak ktoś szuka zadbanej Tenery tak jak ja kiedyś...zapraszam.
Więcej info na PW lub tel 797 502 095 Patryk proszę dzwonić do 21 bo później wyciszam telefon jak dzieciaki idą spać

Komentarz