Na sprzedaż oryginalne gaźniki Mikuni BDST.
Nie są kompletne, zostały po przekładce nowych włoskich od Ducati.
Ale jeśli ktoś ma swoje, dokompletuje do nich brakujące elementy jak oś przepustnicy czy trzymaki linek.
CIMG3014.jpgCIMG3015.jpgCIMG3016.jpgCIMG3017.jpg
Gaźniki były sprawne, choć dało się odczuć na nich falowanie obrotów. Po zakupie motocykla dałem na przegląd do mechanika, stwierdził, że gaźniki całkiem dobre i membrany całe.
Średnie spalanie na nich wyszło 6,91 podczas spokojnego wyjazdu do Estonii (przeważnie dziadkowe tempo i trasa, średnia z 3,5 tys. km).
W mieście lekko szło 7,5, nierzadko nawet pod 8.
Zapodział mi się gdzieś trójnik.
trr.jpg
Można przełożyć ze swoich, ale i tak dokładam podobny.
Części, które są w komplecie luzem:
rrr.jpgrrr (1).jpgrrr (2).jpg
Cena: 180 zł
Nie są kompletne, zostały po przekładce nowych włoskich od Ducati.
Ale jeśli ktoś ma swoje, dokompletuje do nich brakujące elementy jak oś przepustnicy czy trzymaki linek.
CIMG3014.jpgCIMG3015.jpgCIMG3016.jpgCIMG3017.jpg
Gaźniki były sprawne, choć dało się odczuć na nich falowanie obrotów. Po zakupie motocykla dałem na przegląd do mechanika, stwierdził, że gaźniki całkiem dobre i membrany całe.
Średnie spalanie na nich wyszło 6,91 podczas spokojnego wyjazdu do Estonii (przeważnie dziadkowe tempo i trasa, średnia z 3,5 tys. km).
W mieście lekko szło 7,5, nierzadko nawet pod 8.
Zapodział mi się gdzieś trójnik.
trr.jpg
Można przełożyć ze swoich, ale i tak dokładam podobny.
Części, które są w komplecie luzem:
rrr.jpgrrr (1).jpgrrr (2).jpg
Cena: 180 zł
Komentarz