l Trochę mi szkoda sprzedawać moją Teresę, ale kurzy się bidulka w garażu i tylko ją przestawiam z jednego konta w drugi. W tym sezonie może jakieś 500km na niej przejechałem. Motocykl robiłem dla siebie na niczym nie oszczędzałem bo chciałem nim długo się cieszyć ale teren mnie na tylko wciągnął a asfalt odpycha na tyle skutecznie że przesiadłem się na lżejszy sprzęt. Teresą byłem na trzech większych wyprawach i nigdy mnie nie zawiodła.
Motocykl moim zdaniem mechaniczne jest w bardzo dobrym stanie praktycznie nie ma się do czego przyczepić, wizualnie trochę gorzej wygląda niż jak ją zakupiłem ale tragedii nie ma, zero rdzy za to trochę rysek i otarć od jazdy w terenie, prawy plastik pęknięty i profilaktycznie zabezpieczony.
Co do szczegółów:
- Rok produkcji 1996, pierwsza rejestracja 1998, jestem drugim właścicielem, pierwszym był Włoch
- Przebieg 47tyś, przy zakupie było 25tyś (mam zdjęcia) czy jest prawdziwy nie wiem, kupujący może sam spróbować ocenić
- Wyposażenie: gmole, stelaże boczne, stelaż pod kufer centralny rumuński od http://www.heavyduties.ro, kufer centralny plastikowy, ładowarka USB na kierownicy, schowek/bagażnik zamykany na kluczyk, podwyższenie kierownicy, szyba średnia givi, poszerzenia podnóżków od Łojka, tuba narzędziowa zamykana, zegarek-wskaźnik ładowania aku-termometr KOSO, światła H4 wesem na przekaźnikach
- Klocki przód prawie nowe, tył nowe, łańcuch D.I.D X-ring ma przebieg 5tyś, opony przód TKC80 tył E09 na asfalt i lekki szutr jeszcze na parę km wystarczą ale raczej już do wymiany
- W 2014 moją ST przeszła gruntowny serwis układu hamulcowego najpierw z przodu a później w wyniku przegrzania tyłu w Maroko tył (nowa tarcza, nowy przewód w oplocie, zestaw naprawczy pompy, nowe uszczelniacze i używany zacisk), wymienione zostały uszczelniacze i olej w lagach, poprawiona instalacja elektryczna z nowym regulatorem Tourmax (stary awaryjnie zamontowany pod siedzeniem), nowy łańcuch rozrządu oryginał yamaha, dodatkowo pełny serwis gaźników - nowe iglice ssania, nowe rurki emulsyjne (niklowane sprowadzane ze stanów), zaworki iglicowe, membrany, wszystkie o-ringi, śrubki dekli wymienione na imbusowe.
Więcej szczegółów w moim wątku: http://www.xtzclub.pl/threads/9307-XTZ-750-johnego
Pewnie jeden z najważniejszych dla zainteresowanych parametr to cena: 9,5 tyś do lekkiej negocjacji.
Kilka zdjęć z poprzedniego sezonu, bo z aktualnego nie mam. Zainteresowanym więcej zdjęć prześlę bezpośrednio.
awatar.jpgWP_20140810_002.jpgIMG_9263.jpg
Motocykl moim zdaniem mechaniczne jest w bardzo dobrym stanie praktycznie nie ma się do czego przyczepić, wizualnie trochę gorzej wygląda niż jak ją zakupiłem ale tragedii nie ma, zero rdzy za to trochę rysek i otarć od jazdy w terenie, prawy plastik pęknięty i profilaktycznie zabezpieczony.
Co do szczegółów:
- Rok produkcji 1996, pierwsza rejestracja 1998, jestem drugim właścicielem, pierwszym był Włoch
- Przebieg 47tyś, przy zakupie było 25tyś (mam zdjęcia) czy jest prawdziwy nie wiem, kupujący może sam spróbować ocenić
- Wyposażenie: gmole, stelaże boczne, stelaż pod kufer centralny rumuński od http://www.heavyduties.ro, kufer centralny plastikowy, ładowarka USB na kierownicy, schowek/bagażnik zamykany na kluczyk, podwyższenie kierownicy, szyba średnia givi, poszerzenia podnóżków od Łojka, tuba narzędziowa zamykana, zegarek-wskaźnik ładowania aku-termometr KOSO, światła H4 wesem na przekaźnikach
- Klocki przód prawie nowe, tył nowe, łańcuch D.I.D X-ring ma przebieg 5tyś, opony przód TKC80 tył E09 na asfalt i lekki szutr jeszcze na parę km wystarczą ale raczej już do wymiany
- W 2014 moją ST przeszła gruntowny serwis układu hamulcowego najpierw z przodu a później w wyniku przegrzania tyłu w Maroko tył (nowa tarcza, nowy przewód w oplocie, zestaw naprawczy pompy, nowe uszczelniacze i używany zacisk), wymienione zostały uszczelniacze i olej w lagach, poprawiona instalacja elektryczna z nowym regulatorem Tourmax (stary awaryjnie zamontowany pod siedzeniem), nowy łańcuch rozrządu oryginał yamaha, dodatkowo pełny serwis gaźników - nowe iglice ssania, nowe rurki emulsyjne (niklowane sprowadzane ze stanów), zaworki iglicowe, membrany, wszystkie o-ringi, śrubki dekli wymienione na imbusowe.
Więcej szczegółów w moim wątku: http://www.xtzclub.pl/threads/9307-XTZ-750-johnego
Pewnie jeden z najważniejszych dla zainteresowanych parametr to cena: 9,5 tyś do lekkiej negocjacji.
Kilka zdjęć z poprzedniego sezonu, bo z aktualnego nie mam. Zainteresowanym więcej zdjęć prześlę bezpośrednio.
awatar.jpgWP_20140810_002.jpgIMG_9263.jpg
Komentarz