Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

[S] ST johnego idzie pod młotek

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] [S] ST johnego idzie pod młotek

    l Trochę mi szkoda sprzedawać moją Teresę, ale kurzy się bidulka w garażu i tylko ją przestawiam z jednego konta w drugi. W tym sezonie może jakieś 500km na niej przejechałem. Motocykl robiłem dla siebie na niczym nie oszczędzałem bo chciałem nim długo się cieszyć ale teren mnie na tylko wciągnął a asfalt odpycha na tyle skutecznie że przesiadłem się na lżejszy sprzęt. Teresą byłem na trzech większych wyprawach i nigdy mnie nie zawiodła.
    Motocykl moim zdaniem mechaniczne jest w bardzo dobrym stanie praktycznie nie ma się do czego przyczepić, wizualnie trochę gorzej wygląda niż jak ją zakupiłem ale tragedii nie ma, zero rdzy za to trochę rysek i otarć od jazdy w terenie, prawy plastik pęknięty i profilaktycznie zabezpieczony.
    Co do szczegółów:
    - Rok produkcji 1996, pierwsza rejestracja 1998, jestem drugim właścicielem, pierwszym był Włoch
    - Przebieg 47tyś, przy zakupie było 25tyś (mam zdjęcia) czy jest prawdziwy nie wiem, kupujący może sam spróbować ocenić
    - Wyposażenie: gmole, stelaże boczne, stelaż pod kufer centralny rumuński od http://www.heavyduties.ro, kufer centralny plastikowy, ładowarka USB na kierownicy, schowek/bagażnik zamykany na kluczyk, podwyższenie kierownicy, szyba średnia givi, poszerzenia podnóżków od Łojka, tuba narzędziowa zamykana, zegarek-wskaźnik ładowania aku-termometr KOSO, światła H4 wesem na przekaźnikach
    - Klocki przód prawie nowe, tył nowe, łańcuch D.I.D X-ring ma przebieg 5tyś, opony przód TKC80 tył E09 na asfalt i lekki szutr jeszcze na parę km wystarczą ale raczej już do wymiany
    - W 2014 moją ST przeszła gruntowny serwis układu hamulcowego najpierw z przodu a później w wyniku przegrzania tyłu w Maroko tył (nowa tarcza, nowy przewód w oplocie, zestaw naprawczy pompy, nowe uszczelniacze i używany zacisk), wymienione zostały uszczelniacze i olej w lagach, poprawiona instalacja elektryczna z nowym regulatorem Tourmax (stary awaryjnie zamontowany pod siedzeniem), nowy łańcuch rozrządu oryginał yamaha, dodatkowo pełny serwis gaźników - nowe iglice ssania, nowe rurki emulsyjne (niklowane sprowadzane ze stanów), zaworki iglicowe, membrany, wszystkie o-ringi, śrubki dekli wymienione na imbusowe.

    Więcej szczegółów w moim wątku: http://www.xtzclub.pl/threads/9307-XTZ-750-johnego
    Pewnie jeden z najważniejszych dla zainteresowanych parametr to cena: 9,5 tyś do lekkiej negocjacji.
    Kilka zdjęć z poprzedniego sezonu, bo z aktualnego nie mam. Zainteresowanym więcej zdjęć prześlę bezpośrednio.

    awatar.jpgWP_20140810_002.jpgIMG_9263.jpg

    #2
    UP - link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/yamaha-xtz-750-...5-IDctFj7.html

    Komentarz


      #3
      Temat do zamknięcia Teresa znalazła nowego właściciela. Możliwe że się ujawni na forum. Eh już za nią tęsknie. Dzięki niej przeżyłem wiele przygód i poznałem ciekawych ludzi...

      Komentarz

      Pracuję...
      X