Cześć
Dojrzałem do decyzji, więc wystawiam, najpierw na forum, bo tak należy, dobrze żeby została "w rodzinie".
Kupiłem ją w zeszłym roku, jakoś na jesień, świeżo przywieziona była z Niemcowni, pełen oryginał w zasadzie. Po zakupie standard czyli wymiana filtrów, oleju, płynów itp, regulacja zaworów. Co zrobiłem później, w trakcie eksploatacji:
- wymiana klocków tył na czerwone EBC - na wiosnę
- wymiana klocków przód na czerwone EBC - miesiąc temu
- wymiana łańcuszka rozrządu
- przy okazji wymiany łańcucha rozrządu znów oczywiście wymiana oleju i filtrów, płynu chlodzącego
- przy okazji również wymiana śrubek sprzęgła na nowe OEM - poprzednie ukręciłem
- wymiana łożysk tył
- zmiana lusterek na składane
i parę jeszcze innych mniej ważnych rzeczy których nie pamiętam. Na wszystkie wymiany, naprawy itd mam paragony na części, robiłem sam, mam na potwierdzenie prac również zdjęcia.
Co udało mi sie popsuć przez ten czas? Oczywiście słynne trójkąty owiewki, oba, prawy gleba na postoju, stanąłem NA koleinie, zamiast W i zabrakło mi nogi
Wtedy też połamałem mocowanie lusterka, ale udało mi się kupić nowe OEM, więc wymieniłem. Boczki (osłony chłodnicy) od nowości były przynitowane do czaszy, przy demontażu niestety to ułamałem. Owiewka z prawej i lewej uszkodzona, z lewej gleba w grudniu w lesie, z prawej linka na szyję jakoś w czerwcu. Uszkodzenia nie są jakieś wielkie, no ale są, dlatego o tym piszę. Bez "trójkątów" motocykl wygląda moim zdaniem lepiej niż z nimi, więc nie siliłem się jakoś strasznie na ich wymianę. Jeśli ktoś będzie chciał sobie naprawić czaszę, to mam wszystkie elementy, pozbierałem
Co trzeba ewentualnie zrobić:
Przeregulować zawory, przy wymianie łańcuszka zostały oczywiście wyregulowane "na sucho", ale należałoby to poprawić teraz, jak się ułożyły już w czasie normalnej pracy. Ale to zrobię, jak zdążę.
Wymiana oleju i uszczelniaczy w lagach, mam komplet uszczelniaczy i olej, jak zdążę to zrobię, ale wolałbym dać to nabywcy, żeby nie było wątpliwości czy to zrobiłem czy nie.
Napęd ten sezon jeszcze przelata, spokojnie, ale na przyszły, już bym wymienił.
To w zasadzie wsio. Ogólnie wygląda na prawdę dobrze, w porównaniu do wielu które oglądałem przed zakupem, wiadomo że nie jest nowa i była (przynajmniej przeze mnie) użytkowana zgodnie z przeznaczeniem, więc jak ktoś chce, to coś znajdzie, natomiast absolutnie nie posiada usterek które uniemożliwiałyby normalną eksploatację i radość z jazdy.
Na życzenie mogę porobiić i przesłać fotki poszczególnych elementów, tutaj wklejam klika fotek poglądowych z wyjazdów, na które mnie zawsze woziła i przywoziła do domu, bez problemu.







Cena jaka mnie interesuje to 4400zł, oddaję ją z gniazdem zapalniczki i USB, na dobrych oponach Metzeler Tourance, do tego przód kostka Mitas jakiśtam (nie pamiętam oznaczenia, sprawdzę, ale elegancko robi w piachu, na szutrze, błotem się zalepia niestety) do tego mam dwie przednie TKC80 które jeszcze polatają jak będzie trzeba.
W razie jakichkolwiek pytań, czy życzeń, piszcie proszę albo tu na priv, albo na maila seb@seafarm.pl, lub po prostu dzwońcie 503 704 106.
Pozdrawiam
Seb
Dojrzałem do decyzji, więc wystawiam, najpierw na forum, bo tak należy, dobrze żeby została "w rodzinie".
Kupiłem ją w zeszłym roku, jakoś na jesień, świeżo przywieziona była z Niemcowni, pełen oryginał w zasadzie. Po zakupie standard czyli wymiana filtrów, oleju, płynów itp, regulacja zaworów. Co zrobiłem później, w trakcie eksploatacji:
- wymiana klocków tył na czerwone EBC - na wiosnę
- wymiana klocków przód na czerwone EBC - miesiąc temu
- wymiana łańcuszka rozrządu
- przy okazji wymiany łańcucha rozrządu znów oczywiście wymiana oleju i filtrów, płynu chlodzącego
- przy okazji również wymiana śrubek sprzęgła na nowe OEM - poprzednie ukręciłem

- wymiana łożysk tył
- zmiana lusterek na składane
i parę jeszcze innych mniej ważnych rzeczy których nie pamiętam. Na wszystkie wymiany, naprawy itd mam paragony na części, robiłem sam, mam na potwierdzenie prac również zdjęcia.
Co udało mi sie popsuć przez ten czas? Oczywiście słynne trójkąty owiewki, oba, prawy gleba na postoju, stanąłem NA koleinie, zamiast W i zabrakło mi nogi


Co trzeba ewentualnie zrobić:
Przeregulować zawory, przy wymianie łańcuszka zostały oczywiście wyregulowane "na sucho", ale należałoby to poprawić teraz, jak się ułożyły już w czasie normalnej pracy. Ale to zrobię, jak zdążę.
Wymiana oleju i uszczelniaczy w lagach, mam komplet uszczelniaczy i olej, jak zdążę to zrobię, ale wolałbym dać to nabywcy, żeby nie było wątpliwości czy to zrobiłem czy nie.
Napęd ten sezon jeszcze przelata, spokojnie, ale na przyszły, już bym wymienił.
To w zasadzie wsio. Ogólnie wygląda na prawdę dobrze, w porównaniu do wielu które oglądałem przed zakupem, wiadomo że nie jest nowa i była (przynajmniej przeze mnie) użytkowana zgodnie z przeznaczeniem, więc jak ktoś chce, to coś znajdzie, natomiast absolutnie nie posiada usterek które uniemożliwiałyby normalną eksploatację i radość z jazdy.
Na życzenie mogę porobiić i przesłać fotki poszczególnych elementów, tutaj wklejam klika fotek poglądowych z wyjazdów, na które mnie zawsze woziła i przywoziła do domu, bez problemu.







Cena jaka mnie interesuje to 4400zł, oddaję ją z gniazdem zapalniczki i USB, na dobrych oponach Metzeler Tourance, do tego przód kostka Mitas jakiśtam (nie pamiętam oznaczenia, sprawdzę, ale elegancko robi w piachu, na szutrze, błotem się zalepia niestety) do tego mam dwie przednie TKC80 które jeszcze polatają jak będzie trzeba.
W razie jakichkolwiek pytań, czy życzeń, piszcie proszę albo tu na priv, albo na maila seb@seafarm.pl, lub po prostu dzwońcie 503 704 106.
Pozdrawiam
Seb
Komentarz