Ponieważ w dość szczególnych i przypadkowych okolicznościach w naszym garażu zawitała Husqvarna 701, Marioli TTka idzie na sprzedaż. Motocykl znany kilku osobom z forum. TTka była z nami na kilku dalekich podróżach gdzie nigdy nas nie zawiodła. Ci z was którzy nas znają wiedzą że nasze motocykle zawsze są bogato wyposażone i pieczołowicie własnoręcznie serwisowane. Decyzja o sprzedaży nie jest łatwa bo to bardzo wdzięczny i niezawodny motocykl w który włożyliśmy sporo serca ale garaż z gumy nie jest i czegoś trzeba się pozbyć. Motocykl jest w 100% gotowy do sezonu i wyzwań zarówno wokół komina jak i dalekich podróży do których został przez nas przygotowany. Cena to 10tyś PLN do lekkiej negocjacji.
Tyle wodolejstwa konkrety poniżej
• Chłodnica oleju (http://www.off-the-road.de/en/Other-...0-S-and-E.html)
• Duży zbiornik paliwa Acerbis (23L) + standardowy mały (12L)
• Amortyzator ohlins tył - pełna regulacja
• Nowe tarcze EBC przód i tył (klocki wymienione obecnie 3tyś przebiegu)
• Licznik kosso model DB-03R (obrotomierz, woltomierz, zegar) (http://www.ebay.de/itm/KOSO-DB-03-R-...YAAOxyLm9S~QlR)
• Lampa tył nowa led bardzo jasna
• Nowa lampa przód (H4) instalacja nowa na przkaźnikach
• Wymienione łożyska i uszczelniacze w kołach i zawieszeniu w tym całkowicie zreanimowana kiwaczka.
• Gniazdo zapalniczki na kierownicy
• Akumulator YUASA 2 letni
• Zregenerowany rozrusznik (nowe szczotki, łożyska, wszystko wyczyszczone)
• Lekki tłumik - dominator + tłumik oryginalny
• Dwa filtry powietrze (gąbkowy + K&N)
• Silnik wyremontowany (aktualnie 10tyś km po remoncie)
• Nowy tłok + szlif
• Nowy korbowód
• Wymienione wszystkie łożyska w silniku
• Wymienione wszystkie uszczelniacze i łożyska w silniku
• Wymienione uszczelniacze zaworowe
• Porting głowicy
• Nowe króćće gaźników
• Nowe dysze w obu gaźnikach
• Gaźniki wyczyszczony w myjce ultradźwiękowy
• Nowa linka sprzęgła
• Rama pomalowana proszkowo przez poprzedniego właściciela - zero rdzy
• Opony przód Metzler Unicross, tył Mitas C02 (zużycie 50%)
• Łańcuch i zębatki d.i.d zużycie łańcucha około 50%
Obecnie po świeżej wymianie oleju (syntetyk 10w50 Valvoline), regulacji zaworów, wymianie uszczelniaczy i oleju w lagach (ciekły po powrocie z Mongolii)
Jedyne minusy to połamana (ale sklejona i trzyma się kupy) owiewka, oraz tylne plastiki w nie najlepszym stanie.
Kilka fotek tutaj
WP_20150408_001.jpg
WP_20150813_003.jpg
Tyle wodolejstwa konkrety poniżej
• Chłodnica oleju (http://www.off-the-road.de/en/Other-...0-S-and-E.html)
• Duży zbiornik paliwa Acerbis (23L) + standardowy mały (12L)
• Amortyzator ohlins tył - pełna regulacja
• Nowe tarcze EBC przód i tył (klocki wymienione obecnie 3tyś przebiegu)
• Licznik kosso model DB-03R (obrotomierz, woltomierz, zegar) (http://www.ebay.de/itm/KOSO-DB-03-R-...YAAOxyLm9S~QlR)
• Lampa tył nowa led bardzo jasna
• Nowa lampa przód (H4) instalacja nowa na przkaźnikach
• Wymienione łożyska i uszczelniacze w kołach i zawieszeniu w tym całkowicie zreanimowana kiwaczka.
• Gniazdo zapalniczki na kierownicy
• Akumulator YUASA 2 letni
• Zregenerowany rozrusznik (nowe szczotki, łożyska, wszystko wyczyszczone)
• Lekki tłumik - dominator + tłumik oryginalny
• Dwa filtry powietrze (gąbkowy + K&N)
• Silnik wyremontowany (aktualnie 10tyś km po remoncie)
• Nowy tłok + szlif
• Nowy korbowód
• Wymienione wszystkie łożyska w silniku
• Wymienione wszystkie uszczelniacze i łożyska w silniku
• Wymienione uszczelniacze zaworowe
• Porting głowicy
• Nowe króćće gaźników
• Nowe dysze w obu gaźnikach
• Gaźniki wyczyszczony w myjce ultradźwiękowy
• Nowa linka sprzęgła
• Rama pomalowana proszkowo przez poprzedniego właściciela - zero rdzy
• Opony przód Metzler Unicross, tył Mitas C02 (zużycie 50%)
• Łańcuch i zębatki d.i.d zużycie łańcucha około 50%
Obecnie po świeżej wymianie oleju (syntetyk 10w50 Valvoline), regulacji zaworów, wymianie uszczelniaczy i oleju w lagach (ciekły po powrocie z Mongolii)
Jedyne minusy to połamana (ale sklejona i trzyma się kupy) owiewka, oraz tylne plastiki w nie najlepszym stanie.
Kilka fotek tutaj
WP_20150408_001.jpg
WP_20150813_003.jpg
Komentarz