Sprzedam wielką, wygodną i ergonomiczną, szwajcarską wersję z przebiegiem rzędu 70 tysięcy kilometrów rocznik '90. W jego historii nie było ślizgów, szlifów, 'parkingówek' i innych tego typu zdarzeń. Do obejrzenia Warszawa-Natolin, kontakt przez forum.
2017-04-02 13.33.25.jpg
Poza zmianą króćców ustawienia gaźników są w dalszym ciągu szwajcarskie co wpływa pozytywnie na niższe spalanie.
Ma co nieco dodatkowego wyposażenia:
- centralna stopka, stelaże, gmole firmy Five Stars,
- trzy kufry z tworzywa GIVI,
- poszerzenia rozstawu lusterek,
- podwyższenie kierownicy,
- poszerzone podnóżki od Łojka,
- kanapa od MX Wulkana,
- dwie szyby – bardzo turystyczna wysoka na 50 cm i średniej wysokości MRA Vario,
- progresywna sprężyna amortyzatora tylnego Hyperpro,
- progresywne sprężyny przedniego widelca wraz z olejem 20W Hyperpro.
Usprawnienia i modyfikacje:
- wyprowadzona dodatkowa masa do ramy z akumulatora,
- regulator RN-05 (oryginał w zapasie),
- gniazdo zapalniczki podłączone bezpośrednio pod akumulator,
- usztywnienie przedniego widelca i podniesienie przedniego błotnika z wykorzystaniem elementu z XTZ 660,
- ze względu na kraj pierwszej rejestracji obie lampy święcą w pozycji krótkie/długie na żarówkach H4,
- przedłużona dźwignia zmiany biegów, obniżona dźwignia hamulca.
Ma zamontowane dobre elementy eksploatacyjne - łańcuch 525, dętki przód i tył założone w 2016 roku, opony z 2014 roku Anakee 3 z niewielkim stopniem zużycia, ślizg łańcucha z kedo.com, klocki hamulcowe Carbone Lorraine, olej Motul 7100 15W50.
Serwisowane na bieżąco co roku. W sezonie 2016 wymienione wszystkie elementy ślizgowo-toczne zawieszenia przód i tył (łożyska, tuleje, uszczelniacze).
Sprzęt po wymianie oleju, filtrów, regulacji zaworów, wymianie łańcucha rozrządu, myciu i regulacji gaźników w serwisie przedrajdem.pl
Ma drobne uchybienia lakiernicze ale wszystkie elementy plastikowe są całe i nie poniszczone. Poza jednym wypadem do lasu nie widział terenu – traktowany był jako dodatkowy środek transportu drogowego
W komplecie oddam pudło różnych części zapasowych, serwisówki i fiszki w wersji elektronicznej, service manual Haynes w wersji papierowej.
Historia na forum oraz zdjęcia do przejrzenia tu http://www.xtzclub.pl/threads/11272-...mojej-maszynie
2017-04-02 13.33.25.jpg
Poza zmianą króćców ustawienia gaźników są w dalszym ciągu szwajcarskie co wpływa pozytywnie na niższe spalanie.
Ma co nieco dodatkowego wyposażenia:
- centralna stopka, stelaże, gmole firmy Five Stars,
- trzy kufry z tworzywa GIVI,
- poszerzenia rozstawu lusterek,
- podwyższenie kierownicy,
- poszerzone podnóżki od Łojka,
- kanapa od MX Wulkana,
- dwie szyby – bardzo turystyczna wysoka na 50 cm i średniej wysokości MRA Vario,
- progresywna sprężyna amortyzatora tylnego Hyperpro,
- progresywne sprężyny przedniego widelca wraz z olejem 20W Hyperpro.
Usprawnienia i modyfikacje:
- wyprowadzona dodatkowa masa do ramy z akumulatora,
- regulator RN-05 (oryginał w zapasie),
- gniazdo zapalniczki podłączone bezpośrednio pod akumulator,
- usztywnienie przedniego widelca i podniesienie przedniego błotnika z wykorzystaniem elementu z XTZ 660,
- ze względu na kraj pierwszej rejestracji obie lampy święcą w pozycji krótkie/długie na żarówkach H4,
- przedłużona dźwignia zmiany biegów, obniżona dźwignia hamulca.
Ma zamontowane dobre elementy eksploatacyjne - łańcuch 525, dętki przód i tył założone w 2016 roku, opony z 2014 roku Anakee 3 z niewielkim stopniem zużycia, ślizg łańcucha z kedo.com, klocki hamulcowe Carbone Lorraine, olej Motul 7100 15W50.
Serwisowane na bieżąco co roku. W sezonie 2016 wymienione wszystkie elementy ślizgowo-toczne zawieszenia przód i tył (łożyska, tuleje, uszczelniacze).
Sprzęt po wymianie oleju, filtrów, regulacji zaworów, wymianie łańcucha rozrządu, myciu i regulacji gaźników w serwisie przedrajdem.pl
Ma drobne uchybienia lakiernicze ale wszystkie elementy plastikowe są całe i nie poniszczone. Poza jednym wypadem do lasu nie widział terenu – traktowany był jako dodatkowy środek transportu drogowego

W komplecie oddam pudło różnych części zapasowych, serwisówki i fiszki w wersji elektronicznej, service manual Haynes w wersji papierowej.
Historia na forum oraz zdjęcia do przejrzenia tu http://www.xtzclub.pl/threads/11272-...mojej-maszynie
Komentarz