Witam,
tak jak pisałem w innym dziale zastanawiałem się nad sprzedażą mojej poczciwej tereski. Decyzja już zapadła i około miesiąc temu xtz wylądowało na popularnym serwisie aukcyjnym. Telefonów było sporo, wybuchła panika związana z COVID-19 i postaowiłem usunąc ogłoszenie. Skłoniły mnie do tego również dziwne telefony w stylu "chciałbym kupić taki fajny motorek ale... nie chciałbym wydawać pieniędzy. Zamienisz się pan na skuter 125"
Teraz wszyscy ochłonęli i powoli oswajają się z obecną sytuacją więc i ja wracam to sprzedaży motocykla.
Do sprzedania motocykl Yamaha XTZ 750 Super Tenere. Motocykl ma już swoje lata ale ciągle jest w świetnej kondycji! Włożyłem w niego wiele pracy i pieniędzy ale odwdzięczył się wieloma kilometrami bezawaryjnej jazdy. Zwiedziliśmy razem kawał Polski, Ukrainę , Węgry, Słowację, Chorwację, Bośnię a także wzięliśmy udział w kilku rajdach. Jestem pierwszym właścicielem w kraju (od 2016r). Wszelkie czynności serwisowe wykonywałem na bieżąco. W ostatnich latach wykonałem następujące czynności:
Rok 2020:
- wymiana oleju i filtra
- wymiana filtrów powietrza
- wymiana czynnika chłodzącego
- regulacja luzów zaworowych
- wymieniona uszczelka miski olejowej
- czyszczenie, regulacja i synchronizacja gaźników
- czyszczenie zacisków hamulcowych (przód i tył) + wymiana klocków przód
Całość prac opisana na naszym forum w dziale "Moje moto"
Rok 2019:
- olej + filtr (co 5tyś)
- uszczelniacze przedniego zawieszenia + olej
- łożyska i uszczelniacze w tylnym kole
- świece
- przewody WN i fajki
- montaż przewodów hamulcowych w stalowym oplocie(przód) + wymiana płynu hamulcowego
- linka sprzęgła
Poprzednie lata:
- montaż nowych gaźników od Ducati (patent znany posiadaczom xtz)
- kompletne sprzęgło
- montaż podwyższenia kierownicy
- montaż gmoli
- montaż stelaży pod kufry
- zawory + olej i filtr co 5tyś
- montaż centralnej stopki
Maszyna w pełni sprawna i gotowa na kolejne kilometry - obecny przebieg około 80,5tyś km. Motocykl posiada ślady użytkowania i był wykorzystywana do turystyki zarówno szosowej jak i enduro, Posiada zadrapania, rysy i pęknięcia na plastikach i baku. Pęknięty i sklejony lewy boczek(w górnej cześci) i wypełnienie zegarów. Sprzedaję wraz z kufrem kappa k42. Powodem sprzedaży jest powiększająca się rodzina i drugi motocykl w garażu, który mam nadzieję już w najbliższy weekend wróci do życia
Motocykl moim skromnym zdaniem godny polecenia! Mogę podesłać więcej zdjęć jak i opowiedzieć o nim dużo więcej niż napisałem.
Cena dla forumowiczów 7700pln. Ewentualne negocjacje możliwe dopiero po oględzinach
2.jpg
1.jpg
4.jpg
6.jpg
7.jpg
tak jak pisałem w innym dziale zastanawiałem się nad sprzedażą mojej poczciwej tereski. Decyzja już zapadła i około miesiąc temu xtz wylądowało na popularnym serwisie aukcyjnym. Telefonów było sporo, wybuchła panika związana z COVID-19 i postaowiłem usunąc ogłoszenie. Skłoniły mnie do tego również dziwne telefony w stylu "chciałbym kupić taki fajny motorek ale... nie chciałbym wydawać pieniędzy. Zamienisz się pan na skuter 125"

Teraz wszyscy ochłonęli i powoli oswajają się z obecną sytuacją więc i ja wracam to sprzedaży motocykla.
Do sprzedania motocykl Yamaha XTZ 750 Super Tenere. Motocykl ma już swoje lata ale ciągle jest w świetnej kondycji! Włożyłem w niego wiele pracy i pieniędzy ale odwdzięczył się wieloma kilometrami bezawaryjnej jazdy. Zwiedziliśmy razem kawał Polski, Ukrainę , Węgry, Słowację, Chorwację, Bośnię a także wzięliśmy udział w kilku rajdach. Jestem pierwszym właścicielem w kraju (od 2016r). Wszelkie czynności serwisowe wykonywałem na bieżąco. W ostatnich latach wykonałem następujące czynności:
Rok 2020:
- wymiana oleju i filtra
- wymiana filtrów powietrza
- wymiana czynnika chłodzącego
- regulacja luzów zaworowych
- wymieniona uszczelka miski olejowej
- czyszczenie, regulacja i synchronizacja gaźników
- czyszczenie zacisków hamulcowych (przód i tył) + wymiana klocków przód
Całość prac opisana na naszym forum w dziale "Moje moto"
Rok 2019:
- olej + filtr (co 5tyś)
- uszczelniacze przedniego zawieszenia + olej
- łożyska i uszczelniacze w tylnym kole
- świece
- przewody WN i fajki
- montaż przewodów hamulcowych w stalowym oplocie(przód) + wymiana płynu hamulcowego
- linka sprzęgła
Poprzednie lata:
- montaż nowych gaźników od Ducati (patent znany posiadaczom xtz)
- kompletne sprzęgło
- montaż podwyższenia kierownicy
- montaż gmoli
- montaż stelaży pod kufry
- zawory + olej i filtr co 5tyś
- montaż centralnej stopki
Maszyna w pełni sprawna i gotowa na kolejne kilometry - obecny przebieg około 80,5tyś km. Motocykl posiada ślady użytkowania i był wykorzystywana do turystyki zarówno szosowej jak i enduro, Posiada zadrapania, rysy i pęknięcia na plastikach i baku. Pęknięty i sklejony lewy boczek(w górnej cześci) i wypełnienie zegarów. Sprzedaję wraz z kufrem kappa k42. Powodem sprzedaży jest powiększająca się rodzina i drugi motocykl w garażu, który mam nadzieję już w najbliższy weekend wróci do życia

Motocykl moim skromnym zdaniem godny polecenia! Mogę podesłać więcej zdjęć jak i opowiedzieć o nim dużo więcej niż napisałem.
Cena dla forumowiczów 7700pln. Ewentualne negocjacje możliwe dopiero po oględzinach

2.jpg
1.jpg
4.jpg
6.jpg
7.jpg
Komentarz