Szanowne Grono,
przyszedł czas na małe zmiany, stąd decyzja o sprzedaży.
Najchętniej oddam w dobre ręce, dlatego w pierwszej kolejności zamieszczam info na tym forum oraz na forum innego, lecz niesłusznego
motocykla jaki posiadam 
Za motocykl chciałbym otrzymać 12 000 zł - zanim wyleje się lawa krytyki za podaną kwotę, proszę zerknijcie na zakres prac, kosztorys oraz ogólny stan motocykla
Z pozdrowieniami
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE 1993 r., typ: 3LD
Motocykl został zakupiony przeze mnie w lipcu 2018 r. w Gdańsku. Wcześniej posiadał 2 właścicieli w Polsce - pierwszy od 09.2008r., drugi od 03.2014r. Serwisowany na bieżąco, a w trakcie użytkowania dokonano wszystkich niezbędnych napraw czy poprawek. Aktualny przebieg wynosi ok 55 tyś. km.
Dwa komplety kluczyków. PT - 11.03.2021; OC - 12.10.2021.
VIN: YM3LD080636
D. pierw. rej. - 21.09.1993r.
D. pierw. rej. w kraju - 23.09.2008r.
Nr rej. GD 347U
Z serwisów / napraw najważniejszych:
- regeneracja gaźników (części zamienne oraz ASO, szczegóły na fakturach)
- wymiana napędu (zestaw DID), gum zabieraka (OEM) oraz rolek (zam. All Balls)
- wymiana regulatora napięcia (RN-05, Elektronika Motocyklowa mgr Sławomir Dudek)
- gwintowanie otworu spustowego misy olejowej.
Montaż serwisowanych lub naprawianych elementów został wykonany na uszczelkach, uszczelniaczach czy śrubach zgodnie z zaleceniami producenta na częściach nowych zakupionych w ASO, co potwierdzają faktury zakupu. Regulacje gaźników zgodne z zaleceniami producenta. Widoczne na zdjęciach elementy akcesoryjne wymienione ze względu na ergonomię lub estetykę, najważniejsze to: lampy Wesem + adapter, klamki z regulacją, przewody w stalowym oplocie, podnóżki. Oryginalne zostały zachowane i zostaną dodane w cenie motocykla. Motocykl w pełni sprawny, przygotowany do jazdy. Plastiki całe, nie klejone, bak bez wgnieceń. Naklejki według gustu, głównie dla zabezpieczenia miejsc podatnych na zarysowania, łatwe do usunięcia bez szkody dla lakieru. Gmole oraz stelaże kufrów bocznych (w pełni sprawne, estetyczne) w cenie. Wklejam poniżej link do dysku Google z większą ilością zdjęć motocykla, zakresu prac i regulacji, kosztorysem, można obejrzeć, wywnioskować zakres prac, na wymienione w kosztorysie pozycje posiadam faktury. W razie pytań proszę o kontakt 691-05-03-09. Sprzedaję bez panelu led (instalacja elektryczna "po stacyjce" z przekaźnikiem oraz adapter do montażu do gmoli - zostają), bez sakw bocznych (używam do innego motocykla), bez kufra centralnego.
I raz jeszcze - pozdrawiam
przyszedł czas na małe zmiany, stąd decyzja o sprzedaży.
Najchętniej oddam w dobre ręce, dlatego w pierwszej kolejności zamieszczam info na tym forum oraz na forum innego, lecz niesłusznego


Za motocykl chciałbym otrzymać 12 000 zł - zanim wyleje się lawa krytyki za podaną kwotę, proszę zerknijcie na zakres prac, kosztorys oraz ogólny stan motocykla

Z pozdrowieniami
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE 1993 r., typ: 3LD
Motocykl został zakupiony przeze mnie w lipcu 2018 r. w Gdańsku. Wcześniej posiadał 2 właścicieli w Polsce - pierwszy od 09.2008r., drugi od 03.2014r. Serwisowany na bieżąco, a w trakcie użytkowania dokonano wszystkich niezbędnych napraw czy poprawek. Aktualny przebieg wynosi ok 55 tyś. km.
Dwa komplety kluczyków. PT - 11.03.2021; OC - 12.10.2021.
VIN: YM3LD080636
D. pierw. rej. - 21.09.1993r.
D. pierw. rej. w kraju - 23.09.2008r.
Nr rej. GD 347U
Z serwisów / napraw najważniejszych:
- regeneracja gaźników (części zamienne oraz ASO, szczegóły na fakturach)
- wymiana napędu (zestaw DID), gum zabieraka (OEM) oraz rolek (zam. All Balls)
- wymiana regulatora napięcia (RN-05, Elektronika Motocyklowa mgr Sławomir Dudek)
- gwintowanie otworu spustowego misy olejowej.
Montaż serwisowanych lub naprawianych elementów został wykonany na uszczelkach, uszczelniaczach czy śrubach zgodnie z zaleceniami producenta na częściach nowych zakupionych w ASO, co potwierdzają faktury zakupu. Regulacje gaźników zgodne z zaleceniami producenta. Widoczne na zdjęciach elementy akcesoryjne wymienione ze względu na ergonomię lub estetykę, najważniejsze to: lampy Wesem + adapter, klamki z regulacją, przewody w stalowym oplocie, podnóżki. Oryginalne zostały zachowane i zostaną dodane w cenie motocykla. Motocykl w pełni sprawny, przygotowany do jazdy. Plastiki całe, nie klejone, bak bez wgnieceń. Naklejki według gustu, głównie dla zabezpieczenia miejsc podatnych na zarysowania, łatwe do usunięcia bez szkody dla lakieru. Gmole oraz stelaże kufrów bocznych (w pełni sprawne, estetyczne) w cenie. Wklejam poniżej link do dysku Google z większą ilością zdjęć motocykla, zakresu prac i regulacji, kosztorysem, można obejrzeć, wywnioskować zakres prac, na wymienione w kosztorysie pozycje posiadam faktury. W razie pytań proszę o kontakt 691-05-03-09. Sprzedaję bez panelu led (instalacja elektryczna "po stacyjce" z przekaźnikiem oraz adapter do montażu do gmoli - zostają), bez sakw bocznych (używam do innego motocykla), bez kufra centralnego.
I raz jeszcze - pozdrawiam

Komentarz