Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

......nie odpala.......

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • XRAGE
    odpowiedział(a)
    Jakiś GENIALNY ziom napisał abym na trzeźwoo podjął temat. ty.
    Dziękuję,że jesteście.Jak ją naprawię to ljestem z wami.(Postaram się zrobiś foto i objąć wszystkie moto).i zero spiny.

    - - - Zaktualizowano - - -

    Ktoś w temacie napisał"jak nie masz czasu:"moto na tym mrozie robię,zimno w h..jest.
    ZERO SPINY.

    Zostaw komentarz:


  • XRAGE
    odpowiedział(a)
    (PIŁEM)Był M06B,WFM,w wieku 6 może 8 lat nie pamiętam.Iżem koleś dał pojeździć wkoło bloku i już wiedziałem ,że w drobne sie nie będe bawił.Etka(250,251),później Eshaelka fajna heh,dospawałem kosz i faza.W szkole średniej koleś mi silnik od panoni za wino sprzedał,a ja my w rewanżu gaźnik do warthburga r.1976.Cuda wianki.Od pn do pt zajebany smarami bo motorki komuś robiłem.Zamiast dupy kręcić to kręciłem magnetem.Karta moto i pływacka wisi mi.Mam pod 40tkę i chciałbym naprawić sam ją.Ktoś mądry zapytał "czy czas" się liczy.
    Owszem.
    Przepraszam was ale liczę na was.

    - - - Zaktualizowano - - -

    W 97'mógłbyś u mnie kupić konia (słonia i sam nie wiem co jeszcze)zkopytkami więc po edycji filmu"Easy Rider"barany wsiedli na swe maszyny dosłownie.

    - - - Zaktualizowano - - -

    Preszpan jest dobry na uszczelki?

    - - - Zaktualizowano - - -

    Fotki za 3 dni zapodam

    Zostaw komentarz:


  • LukaSS
    odpowiedział(a)
    Pewnie słabe aku i świece zalane (trzeba kupić nowe). Apartatu nie ma tu, jest prosta elektronika.

    Zostaw komentarz:


  • XRAGE
    odpowiedział(a)
    Siemka.
    Dzięki za porady.(zero spiny).Nie chcę dawać znowu do mechanika bo taki kibel zrobili,że głowa boli.Mieli wymienić uszczelkę pod głowicą bo ewidentnie cylinder był mokry.Po ich serwisie płyn chłodz,.się leje.Filtra nie założyli jak należy(wiem że to nie łatwe bynajmniej dla mnie).Brakowało kilku śrub i wymienili dobrą żarówkę na dobrą(przejście na mase było i była zwara)..Dlatego wszystko na własną rękę chciałbym naprawić.
    Teraz mam nowy problem,bo kraniki puszczają(3L wachy poszło w glebe) i pompa też mokra jest ale z tym sobie poradzę.
    Już zmęczyła mnie ta tenera jak wczoraj zobaczyłem na yt typa co sprzedaje następną SP(napewno z ukrytymi wadami),a tak zapewniał że jest cyklistą a nie handlarzem
    Jeszcze raz dzięki za info no i biorę się za nią
    POZDRO

    - - - Zaktualizowano - - -

    Gaźniki rozebrałem,wyczyszczone na błysk(komory pływakowe,dolotowe i wylotowe,igliczki zamontowane poprawnie)a syf był okrutny..Czy gaźniki mogły się rozregulować w jakiś sposób pomimo że nie dotykałem żadnej śrubki?Za rozrząd się nie biorę bo nie mam pojęcia.Nawet nie wiem z której strony jest aparat zapłonowy więc na razie nie będę jej tam gmerał.Jak wspomniałem wcześniej zaparkowałem w garażu wszystko było cacy ale już nie odpaliłem jej
    Pozdrawiam.

    Zostaw komentarz:


  • Gandalf
    odpowiedział(a)
    JEEEST w tym logika !!!

    A na poważnie to jak chcesz sam zrobić moto to zacznij trochę szukać po forum - na 85 % znajdziesz odpowiedź. Jeśli czasu, lub cierpliwości mało to Cię również naprowadzimy - tylko jakoś musimy się porozumieć (jak nie wiesz co to znaczy np. sprawdzić poziom paliwa to zwyczajnie dopytaj, ale bez spiny.)

    Czytaj... pytaj ... A moto odwdzięczy się po trzykroć! This is
    Ostatnio edytowany przez Gandalf; 3098.

    Zostaw komentarz:


  • spaw
    odpowiedział(a)
    Człowieku, jak się nie znasz to się nie bierz za robote... Daj komuś i bedziesz mega zadowolony ze działa i jest ok.
    Widzisz, np. dla mnie ustawienie składu i synchro do dziś jest magią i za to sie nie biorę. Kazda inna czynność to pestka
    Czasem lepiej wydać te 200zł na fachowa pomoc, bo jak chcesz teraz zaoszczędzić robiąc i niszcząc to pozniej wydasz dwa razy wiecej. Przemyśl sprawe na trzeźwo!

    Zostaw komentarz:


  • LukaSS
    odpowiedział(a)
    Ale rzeźnia to co wyprawiasz. Nie masz pojęcia. Oddaj do mechanika. Nic nie przepalisz. Trzeba rozebrać gaźniki, sprawdzić rozrząd i ukł. zapłonowy. Starterem rozwalisz silnik.

    Zostaw komentarz:


  • XRAGE
    odpowiedział(a)
    Witam.
    Podłączyłem 2butle dodatkowo zapodałem "starter"w spreju.Odpaliła w końcu.Niestety co kilka sekund wskakuje na ok.6000~8000obr.Nie wiem teraz czy zbyt dużo benzyny poszło w prawy gaźnik i gdzieś w silnik czy cylinder?Zaryzykować uszkodzenie silnika i spróbować go przepalić czy po prostu jest coś nie tak z gaźnikiem? Generalnie ogień z rury idźie i strzela.tak ze 4 min ją testowałem.Wakuometr mam w razie czego ale jeszcze nie mam doświadczenia w tej kwestii.Macie jakiś patent żeby łatwo i sprawnie zakładać filtr powietrza?Plus jest taki,że układ paliwowy raczej działa.
    do marcin junak-nie obrażaj kolego ludzi i jak masz mi dop..ać to dzięki za taką pomoc.
    POZDRAWIAM.

    - - - Zaktualizowano - - -

    Tak przyznaje byłem pod wpływem bo jest zimno więc trzeba się rozgrzewać.Nie tylko Tenerka potrzebuje paliwka

    Zostaw komentarz:


  • LukaSS
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta

    Po takich postach jestem święcie przekonany że kultura techniczna i osobista narodu ginie bezpowrotnie. Szkoda.
    On to po pijanemu pisał raczej


    A tak na serio to jakaś kurcze masakra.... wstrzykiwać paliwo do gaźnika, cylindra. Włącza się zapłon, zaciąga ssanie i przyciska starter. Ma palić i już. Nie ma tu mowy o kręceniu gazem, przechylaniu motocykla czy innych śmiesznych rzeczach.

    Mozliwe, że aku słabe i nie ma mocnej iskry. Doinwestowanie trzeba zacząć od przeglądu ukł zapłonowego i zasilającego. Co zużyte lub niepewne wymienić. Moto zacznie nawet lepiej jeździć, a nie tylko na zloty czy w piachu.

    Zostaw komentarz:


  • marcinjunak
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez XRAGE Zobacz posta
    Siemka.Dziękuję za to,że jesteście mi pomóc."marcinjunak" właśnie tak zrobię ba,montuję już butle,heh
    do mr.czeczen "wacha"=zupa tej rzeczy nie zrozumiałeś?Than zmartwiłeś mnie z tym nadciśnieniem,a masz jakiś schemacik tego?
    do mr.fxrider:a Ty sprawdzałeś poziom oleju?(jeżeli ironia nie była celowo zamierzona ((BIG)) sorry.

    Po takich postach jestem święcie przekonany że kultura techniczna i osobista narodu ginie bezpowrotnie. Szkoda.

    Zostaw komentarz:


  • czeczen
    odpowiedział(a)
    Przeginasz kolego. Zacznij od czytania ze zrozumieniem, następnie pisz tak aby dało się Ciebie zrozumieć.

    Zostaw komentarz:


  • giani
    odpowiedział(a)
    Poziom paliwa jaki jest ustawiony na gaźnikach. Ważna sprawa jak chcesz żeby ci ładnie odpalała.
    I nie ironizuj jak chłopaki chcą CI pomóć.

    Zostaw komentarz:


  • XRAGE
    odpowiedział(a)
    Siemka.Dziękuję za to,że jesteście mi pomóc."marcinjunak" właśnie tak zrobię ba,montuję już butle,heh
    do mr.czeczen "wacha"=zupa tej rzeczy nie zrozumiałeś?Than zmartwiłeś mnie z tym nadciśnieniem,a masz jakiś schemacik tego?
    do mr.fxrider:a Ty sprawdzałeś poziom oleju?(jeżeli ironia nie była celowo zamierzona ((BIG)) sorry.

    Zostaw komentarz:


  • fxrider
    odpowiedział(a)
    Poziom paliwa sprawdzałeś ?

    Zostaw komentarz:


  • czeczen
    odpowiedział(a)
    Nie rozumiem jednej rzeczy ... ".Kiedy wleje wache w gaźniki wtedy zapala" w gaźniki?

    Tak czy inaczej warto sprawdzić podciśnienie przy zasilaniu pompy - lub zalej zbiornik do pełna - wtedy grawitacja załatwi sprawę.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...
X