Witam zakupiłem sobie tenerkę jak to wiadomo pompka paliwa mi nie działała to ją zrobiłem odpalałem pochodziła i gasła tak myślałem co jest a więc wyczyściłem gaźnik były bardzo brudne dysze wyczyściłem i wszystko ok chodzi ładnie pięknie ale przez przypadek pokręciłem śrubką od mieszanki paliwowo powietrznej chodzi jeździ ale strzela sobie i więcej mi pali paliwa proszę doradźcie mi jak ustawić tą śrubkę od regulacji mieszanki? dodam przed tem że chodziła dobrze przed zrobieniem pąpki.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jak wyregulować miesznakę paliwową powietrzną w gaźniku????
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ursus942 Zobacz postaWitam zakupiłem sobie tenerkę jak to wiadomo pompka paliwa mi nie działała to ją zrobiłem odpalałem pochodziła i gasła tak myślałem co jest a więc wyczyściłem gaźnik były bardzo brudne dysze wyczyściłem i wszystko ok chodzi ładnie pięknie ale przez przypadek pokręciłem śrubką od mieszanki paliwowo powietrznej chodzi jeździ ale strzela sobie i więcej mi pali paliwa proszę doradźcie mi jak ustawić tą śrubkę od regulacji mieszanki? dodam przed tem że chodziła dobrze przed zrobieniem pąpki.
2. jaka teresa.
3. którą śruba dokładnie kręciłeś, rysunek może albo zdjęcie by się przydało
4. uzupełnij swój profil chociaż o rodzaj motocykla, będzie łatwiejBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
-
Jak wyregulować miesznakę paliwową powietrzną w gaźniku????
w tym miejścu mniej więcej znajduje się ta śrubka od regulacji mieszanki paliwowo powietrznej i nie wiem jak to ustawić pomóżcie mi ???DSCF0153.jpg
Komentarz
-
Poczytaj o regulacji gaźników na forum. Nie ma jednej uniwersalnej recepty jak osiągnąć pożądany efekt - jest zbyt wiele wzajemnie wpływających na siebie czynników w gaźniku żeby móc udzielić sensownej rady nie widząc motocykla na oczy. Mi to bardziej wygląda raczej na zbyt wysoki poziom paliwa i od tego proponowałbym zacząć. Bawienie się śrubą składu mieszanki nie powinno być wyraźnie zauważalne w spalaniu.
W serwisówce będzie podana wartość o jaką należy wykręcić tą śrubę od pozycji "w pełni wkręcona", ale w starych gaźnikach nie należy specjalnie mocno się tym sugerować - praktyka pokazuje, że najlepiej jest przed ruszaniem gaźnika spr. o ile była wykręcona ta śruba i potem ustawić tak samo - ew. z niewielkimi korektami od tej pozycji jeśli potrzeba.
BTW: używaj większej znaków interpunkcyjnych, choć niekoniecznie tak jak pytajników jak w temacie - tam jeden w zupełności by wystarczył. Jednozdaniowy tasiemiec składający się z kilkudziesięciu słów w pierwszej chwili wygląda jak bełkot. W drugiej zresztą też. Dopiero w trzeciej chwili zacząłem się domyślać co autor mógł mieć na myśli.sigpic
Komentarz
Komentarz