Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak wyregulować miesznakę paliwową powietrzną w gaźniku????

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [600Z] Jak wyregulować miesznakę paliwową powietrzną w gaźniku????

    Witam zakupiłem sobie tenerkę jak to wiadomo pompka paliwa mi nie działała to ją zrobiłem odpalałem pochodziła i gasła tak myślałem co jest a więc wyczyściłem gaźnik były bardzo brudne dysze wyczyściłem i wszystko ok chodzi ładnie pięknie ale przez przypadek pokręciłem śrubką od mieszanki paliwowo powietrznej chodzi jeździ ale strzela sobie i więcej mi pali paliwa proszę doradźcie mi jak ustawić tą śrubkę od regulacji mieszanki? dodam przed tem że chodziła dobrze przed zrobieniem pąpki.

    #2
    Zamieszczone przez ursus942 Zobacz posta
    Witam zakupiłem sobie tenerkę jak to wiadomo pompka paliwa mi nie działała to ją zrobiłem odpalałem pochodziła i gasła tak myślałem co jest a więc wyczyściłem gaźnik były bardzo brudne dysze wyczyściłem i wszystko ok chodzi ładnie pięknie ale przez przypadek pokręciłem śrubką od mieszanki paliwowo powietrznej chodzi jeździ ale strzela sobie i więcej mi pali paliwa proszę doradźcie mi jak ustawić tą śrubkę od regulacji mieszanki? dodam przed tem że chodziła dobrze przed zrobieniem pąpki.
    1. wypadało by się przywitać
    2. jaka teresa.
    3. którą śruba dokładnie kręciłeś, rysunek może albo zdjęcie by się przydało
    4. uzupełnij swój profil chociaż o rodzaj motocykla, będzie łatwiej
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Jak wyregulować miesznakę paliwową powietrzną w gaźniku????

      w tym miejścu mniej więcej znajduje się ta śrubka od regulacji mieszanki paliwowo powietrznej i nie wiem jak to ustawić pomóżcie mi ???DSCF0153.jpg

      Komentarz


        #4
        Poczytaj o regulacji gaźników na forum. Nie ma jednej uniwersalnej recepty jak osiągnąć pożądany efekt - jest zbyt wiele wzajemnie wpływających na siebie czynników w gaźniku żeby móc udzielić sensownej rady nie widząc motocykla na oczy. Mi to bardziej wygląda raczej na zbyt wysoki poziom paliwa i od tego proponowałbym zacząć. Bawienie się śrubą składu mieszanki nie powinno być wyraźnie zauważalne w spalaniu.
        W serwisówce będzie podana wartość o jaką należy wykręcić tą śrubę od pozycji "w pełni wkręcona", ale w starych gaźnikach nie należy specjalnie mocno się tym sugerować - praktyka pokazuje, że najlepiej jest przed ruszaniem gaźnika spr. o ile była wykręcona ta śruba i potem ustawić tak samo - ew. z niewielkimi korektami od tej pozycji jeśli potrzeba.

        BTW: używaj większej znaków interpunkcyjnych, choć niekoniecznie tak jak pytajników jak w temacie - tam jeden w zupełności by wystarczył. Jednozdaniowy tasiemiec składający się z kilkudziesięciu słów w pierwszej chwili wygląda jak bełkot. W drugiej zresztą też. Dopiero w trzeciej chwili zacząłem się domyślać co autor mógł mieć na myśli.
        sigpic

        Komentarz


          #5
          mialem to samo , po wielu próbach pomogło wykrecenie śruby regulacji mieszanki o sześc obrotów. spróbuj
          metodą prób i błedów

          Komentarz

          Pracuję...
          X