Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kraniki na OFF codziennie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Kraniki na OFF codziennie?

    Mam zamiar dojeżdżać codziennie do pracy motorkiem, czy przy codziennym rozruchu lub raz na dwa dni zamykacie kraniki? W Gpz-cie nie zamykałem, gaźników nie zalewało.

    #2
    Jak masz sprawne zaworki to nie zamykaj. Moja ST potrafiła stać przez 1 miesiąc z otwartymi kranikami i nic się nie działo.
    BYŁA I POZOSTANIE NA ZAWSZE W MEJ PAMIĘCI
    YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE 89' CHESTERFIELD


    Ja tu tylko sprzątam

    Komentarz


      #3
      ja musze zamykac . zalewa i mam bardzo duzy problem z rozruchem .
      CBX 650 , Seven Fifty CB 750, KLR Tengai 650, XTZ 750 Super Tenere , Tundercat )))

      Komentarz


        #4
        U mnie jak stoi do tygodnia to odpala bez problemów z otwartym kranem, powyżej tygodnia kran zakręcam bo nie odpalę.
        sigpic

        Komentarz


          #5
          Mi się wydaje że jeśli jest taka opcja że mamy możliwość zakręcać kraniki to na noc należy je zakręcić, a wiadomo że jak pojedziemy gdzieś i postawimy motocykl tylko na te kilka godzin to nie ma sensu jeśli oczywiście nie zalewa się.

          Komentarz


            #6
            może w moim życiu przez przypadek tak wyszło, ale w żadnym z moich motocykli nie zakręcałem kraników, niekiedy potrafiły stać przez zimę nawet trzy, cztery miechy bez odpalania i nie było żadnych problemów z odpaleniem

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez siedlar Zobacz posta
              może w moim życiu przez przypadek tak wyszło, ale w żadnym z moich motocykli nie zakręcałem kraników, niekiedy potrafiły stać przez zimę nawet trzy, cztery miechy bez odpalania i nie było żadnych problemów z odpaleniem
              A to szczęściarz z Ciebie
              sigpic

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez siedlar Zobacz posta
                może w moim życiu przez przypadek tak wyszło, ale w żadnym z moich motocykli nie zakręcałem kraników, niekiedy potrafiły stać przez zimę nawet trzy, cztery miechy bez odpalania i nie było żadnych problemów z odpaleniem
                Być może twoje poprzednie motocykle nie miały opcji OFF . W takim wypadku dobrze że nie dotykałeś kraników.
                "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                Komentarz


                  #9
                  ja w swojej 660 nie zakręciłem kranika na off na całą zimę - jakos tak wyszło. Paliwa nic nie ubyło, żadnej plamki nie widziałem, a często bywam w garażu. Dobry zaworek iglicowy to podstawa Ale generalnie bezpieczniej na czas dłuższego postoju zakręcać kranik (jeżeli oczywiście kranik ma funkcję off).

                  Komentarz


                    #10
                    ja zawsze zamykam bo od tego są.pozdr

                    Komentarz


                      #11
                      Ja kiedyś w Pegaso cała zimę nie zamykałem i nie było problemów, tak samo z XTZ stoi cały czas na otwartych, w zimie 3 miechy nie odpalałem moto, potem odpaliłem i nie było problemu... Tak jak kolega wyżej napisał dobre zaworki iglicowe to podstawa.

                      Komentarz


                        #12
                        Oryginalne zaworki są niewytłumaczalnie drogie a zamienniki niesamowicie tandetne podobno, ja mam nieszczelne i zalewał się po 3 dniach, teraz mam obniżony poziom i po tygodniu czy 10 dniach pali (nie zmienione zaworki), zrobił mi tak mechanik i puki co jestem zadowolony.
                        http://www.informatyzacja.com

                        Komentarz


                          #13
                          Każde zawory iglicowe które kupowałem do Mikuni, Keihin... były wykonane prawidłowo, w 100% szczelne. Po raz pierwszy słysze o tandecie.
                          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                          Komentarz


                            #14
                            Dla tego napisałem podobno, powtarzam plotki ale po mechanikach nie sprawdzałem ale Mikumi "podobno" losowo, raz idealnie, raz do bani.
                            http://www.informatyzacja.com

                            Komentarz


                              #15
                              Ja od 3 lat nigdy nie miałem kraników na OFF. Ze 4 razy musiałem tylko skorzystać z pozycji rezerwa i dalej na ON
                              http://xtzclub.pl/attachment.php?attachmentid=817

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X