Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Ja już rozszyfrowałem jak to jest, jak pała jet za mała to pojawia się h.j i gleba murowana
nie można odpuszczać nawet na chwilę bo moto się wali w piachu i koleinach a przednie koło włazi jak pług w miekkie podłoże więc PPH jest jak najbardziej wskazane .
Z dwojga złego zawsze lepiej na piachu wyrżnąć orła niż na asfalcie bo więcej wybacza.
Adam a nie ma gdzieś w wawie jakiejś łachy piachu nad wisłą? Tak żeby trochę równego pola piachowego było i można się poczuć jak na dakarze
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
To ja ku.....a siedzę w jakimś wy......e w Matiuszce Rassiji a w się tak ładnie bawicie!!!!!!!!! No nie, ale nie mógł bym do Was dołączyć bo u mnie brak PPH. Natępną razą jadę z Wami. Czy ktoś się wybiera na zlot ADV?
To ja ku.....a siedzę w jakimś wy......e w Matiuszce Rassiji a w się tak ładnie bawicie!!!!!!!!! No nie, ale nie mógł bym do Was dołączyć bo u mnie brak PPH. Natępną razą jadę z Wami. Czy ktoś się wybiera na zlot ADV?
No dużo nie straciłeś ale myślę że odbijemy sobie na wyjeździe na mazury
Kowal ty jeszcze nie wiesz ale na razie masz PH a jak potrenujesz i zmienisz maszynę będziesz miał PPH
Ja miałem jechać na zlot ADV ale odpuściłem bo nie będzie legalnego przejazdu po plaży a jak się dowiedziałem ile to kszztuje jak cie złapią to dałem sobie spokój.
W zamian za to jedziemy z erwinem w góry świętokrzyskie bo załatwiliśmy sobie wjazd na łysą górę pod klasztor motocyklami więc może będzie ciekawie. Wypad jedno dniowy w niedziele tylko.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Adam a nie ma gdzieś w wawie jakiejś łachy piachu nad wisłą? Tak żeby trochę równego pola piachowego było i można się poczuć jak na dakarze
Niestety okolic Wisły nie eksplorowałem jeszcze na moto - muszę zerknąć, czy tam przypadkiem jakiegoś rezerwatu nie ma.
Za wcześnie wczoraj się odłączyłeś, bo jakbyś pojechał z nami dalej to miałbyś taką ładną łachę z piachu, że aż chyba byś się zakopał z nadmiaru szczęścia
Dalsza częÅ›ć traski (po poligonie już) była dużo bardziej przelotowa, bez hopek co chwilę i można było się trochę rozpędzić, były dłuższe odcinki z przelotową 70-80 w terenie (mi nawet do 115 się udało tylko moto zaczęło za bardzo na koleinach latać i odpuściłem dalej).
Zwiedziliśmy trochę bunkrów, poatakowaliśmy też podjazdy - szkoda, że nie zostaliście dłużej, bo to było fajne uzupełnienie po walce na poligonie.
Na następny raz postaram się załatwić namiar na taką fajną górkę w okolicach Otwocka - łacha piachu pod kątem ok. 25st i długości 200m + niezbyt dużo miejsca na napędzenie się = jak będzie za mała PPH to stajesz w połowie tego i masz problem, żeby moto ściągnąć
Mam wstępny plan na następną wycieczkę - ale raczej taką dłuższą przelotową + ew. powrót asfaltem.
Adam nie ma sprawy, obczai wcześniej trasę bo nie ukrywam lepiej mi się jeździ po takich podjazdach niż po tarce na poligonie trzeba by się wcześniej zebrać i mieć już ustalony plan. Daj wcześniej tylko znać żebym mógł sobie to wszystko jakoś poukładać i zaplanować.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
nie można odpuszczać nawet na chwilę bo moto się wali w piachu i koleinach a przednie koło włazi jak pług w miekkie podłoże więc PPH jest jak najbardziej wskazane
Srala mądrala!
Ale wybaczam, bo jak Cię widziałem jak żes skutecznie tym swoim Mastodontem atakował piaskowe zbocza to Bracie full respect
Mam tylko Drogi Marcinie jedną prośbę - nie rób ze mnie balona
bo jak Cię widziałem jak żes skutecznie tym swoim Mastodontem atakował piaskowe zbocza to Bracie full respect
To nie były zbocza tylko pagórki, może następnym razem Adam nam zafunduje jakieś podjazdy to będzie ciekawiej
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz