Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jazda w terenie - co i jak?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    W czym przeszkadzają Ci lusterka? Deflektor to pierwsza rzecz do połamania przy przelatywaniu przez kierę Gumy na podnóżkach to pierwsza rzecz, która wylatuje w moich moto. Oponki - fakt, ale tourance też są dobre, z tym, że do czego innego - nie ślizgają się n.p. jak kostki na deszczu i większe przebiegi robią.
    sigpic

    Komentarz


      #17
      Nie dziw się bo masz racje, te gadżety co masz w teresce pomagają w jeździe po asfalcie a w terenie tylko przeszkadzają, nie ma kompromisów o tym na pewno już nie raz się przekonałeś

      Z oponami nie czekaj, zamawiaj po zniżkach opony 2010 i po sprawie
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #18
        Wczoraj w lesie lusterka musiałem poskładac do wewnątrz, z racji bliższych spotkań z gałęziami wszelkiej maści (doceniłem pancerne handbary SW-Motech) co dało jedynie połowiczny sukces. Gumy na szczęście da się odkręcic. Deflektora niestety nie miałem gdzie schowac, w garażu nie zdjałem gdyż miała to byc lajtowa, asfaltowa wycieczka. Tylko jakiś baran zostawił tę niewinnie wyglądającą szutrówkę na mojej drodze...
        Niestety na ten rok budżet na teresę przekroczyłem kilkakrotnie i na opony na razie nie mam kasy...
        hominis est errare, insipientis in errore perseverare
        Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

        Komentarz


          #19
          Zamieszczone przez erwinw Zobacz posta
          Po wczorajszym łofrołdowaniu zauważyłem parę szczegółów, a mianowicie:
          -lusterka mi przeszkadzają
          -deflektor mi przeszkadza
          -gumy na podnóżkach mi przeszkadzają
          -na gwałt potrzebuję sekretarki, e sorki, opon miało byc. Potrzebne mi lepsze gumy do takiej zabawy. Nigdy więcej tourance'ów!


          Skąd ja to znam. Zaliczyłeś jakieś gleby? Wtedy dopiero człowiek narzeka na lusterka. Najlepsze rozwiązanie - lusterka składane.

          Komentarz


            #20
            Lusterka składane są fajne, ale strasznie wibrują - mało co w nich widać, zwłaszcza przy niektórych zakresach obrotów. Często widać góra rozmazane światła samochodów za nami.
            Niemniej sporo latałem ze zwykłymi lusterkami w terenie i jakoś mi strasznie nie przeszkadzały, nigdy żadnego w ten sposób nie załatwiłem (a szybę i owszem).
            sigpic

            Komentarz


              #21
              Zamieszczone przez fxrider Zobacz posta
              Lusterka składane są fajne, ale strasznie wibrują - mało co w nich widać, zwłaszcza przy niektórych zakresach obrotów. Często widać góra rozmazane światła samochodów za nami.
              Niemniej sporo latałem ze zwykłymi lusterkami w terenie i jakoś mi strasznie nie przeszkadzały, nigdy żadnego w ten sposób nie załatwiłem (a szybę i owszem).
              Miałem i takie i takie. Żadne nie wibrowały. Problem ze zwykłymi lusterkami miałem taki, że po niektórych glebach "odkręcały" się w mocowaniu i bez klucza nie chciały trzymać ustalonej pozycji - przy większych prędkościach wiatr mi je przestawiał i nic w nich nie było widać. Zazwyczaj nie wożę przy sobie kluczy tak więc powrót do domu po czarnym oznaczał zwykle jazdę bez lusterek

              Komentarz


                #22
                Na szczęście obyło się tym razem bez gleb. Lusterko lewe dostało kilka tak mocnych strzałów gałęzią że samo się złożyło pokazując mi w jakiej pozycji chciałoby zostac
                hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                Komentarz


                  #23
                  Jeżeli chodzi o jazdę w terenie pozwoliłem sobie wkleić taki filmik ze zlotu.
                  Jaki tu był błąd. że była gleba

                  Komentarz


                    #24
                    IMO głownie brak kostek - zaczęło moto nosić po jakiejś koleinie i zabrakło przyczepności, aby je wyprowadzić. Skręcone przednie koło zaryło w piach, błyskawicznie hamując moto i wysadzając kierowcę.
                    Pewnie jakby to przelecieć szybciej i na gazie to góra by lekko zabujało, no ale zatrzymać się też czasem trzeba
                    sigpic

                    Komentarz


                      #25
                      Za duży nacisk na przednie koło, widziałem to na żywo i tak mi się zdawało. Zresztą pamiętam że byłeś zmachany walką z piachem, więc może i trochę sił j
                      już zabrakło.



                      Właśnie zauważyłem że pomyliłem człowieka, jeździec to Ziut (chyba)
                      Ostatnio edytowany przez Beniamin; 61.
                      "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                      Komentarz


                        #26
                        Zamieszczone przez Beniamin Zobacz posta
                        Za duży nacisk na przednie koło, widziałem to na żywo i tak mi się zdawało. Zresztą pamiętam że byłeś zmachany walką z piachem, więc może i trochę sił j
                        już zabrakło.


                        Właśnie zauważyłem że pomyliłem człowieka, jeździec to Ziut (chyba)
                        przyczyną wyjebki była całkowita utrata powera

                        Komentarz


                          #27
                          e panowie zaraz zaraz, to moja gleba na ktmie lukasza vip
                          az wstyd się przyznać adam ma racje za mała prędkość i koleina zrobiła swoje
                          dlatego dalej aktualne przysłowie łycha musi być a zatrzymywać się trzeba dopiero na asfalcie
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz


                            #28
                            Marcin chyba łycha w tym przypadku nie przyniosła korzyści

                            Komentarz


                              #29
                              Gdyby puścił gaz to tylko wcześniej by się wyglebił. Gdyby nie drzewko to rajder miałby spore szanse wyprowadzić tą sytuację.
                              sigpic

                              Komentarz


                                #30
                                Wyszedł by spokojnie ale ktoś mu drzewo postawił na drodze
                                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                                sigpic

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X