W czym przeszkadzają Ci lusterka? Deflektor to pierwsza rzecz do połamania przy przelatywaniu przez kierę Gumy na podnóżkach to pierwsza rzecz, która wylatuje w moich moto. Oponki - fakt, ale tourance też są dobre, z tym, że do czego innego - nie ślizgają się n.p. jak kostki na deszczu i większe przebiegi robią.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jazda w terenie - co i jak?
Zwiń
X
-
Nie dziw się bo masz racje, te gadżety co masz w teresce pomagają w jeździe po asfalcie a w terenie tylko przeszkadzają, nie ma kompromisów o tym na pewno już nie raz się przekonałeś
Z oponami nie czekaj, zamawiaj po zniżkach opony 2010 i po sprawieBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Wczoraj w lesie lusterka musiałem poskładac do wewnątrz, z racji bliższych spotkań z gałęziami wszelkiej maści (doceniłem pancerne handbary SW-Motech) co dało jedynie połowiczny sukces. Gumy na szczęście da się odkręcic. Deflektora niestety nie miałem gdzie schowac, w garażu nie zdjałem gdyż miała to byc lajtowa, asfaltowa wycieczka. Tylko jakiś baran zostawił tę niewinnie wyglądającą szutrówkę na mojej drodze...
Niestety na ten rok budżet na teresę przekroczyłem kilkakrotnie i na opony na razie nie mam kasy...hominis est errare, insipientis in errore perseverare
Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC
Komentarz
-
Zamieszczone przez erwinw Zobacz postaPo wczorajszym łofrołdowaniu zauważyłem parę szczegółów, a mianowicie:
-lusterka mi przeszkadzają
-deflektor mi przeszkadza
-gumy na podnóżkach mi przeszkadzają
-na gwałt potrzebuję sekretarki, e sorki, opon miało byc. Potrzebne mi lepsze gumy do takiej zabawy. Nigdy więcej tourance'ów!
Skąd ja to znam. Zaliczyłeś jakieś gleby? Wtedy dopiero człowiek narzeka na lusterka. Najlepsze rozwiązanie - lusterka składane.
Komentarz
-
Lusterka składane są fajne, ale strasznie wibrują - mało co w nich widać, zwłaszcza przy niektórych zakresach obrotów. Często widać góra rozmazane światła samochodów za nami.
Niemniej sporo latałem ze zwykłymi lusterkami w terenie i jakoś mi strasznie nie przeszkadzały, nigdy żadnego w ten sposób nie załatwiłem (a szybę i owszem).sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez fxrider Zobacz postaLusterka składane są fajne, ale strasznie wibrują - mało co w nich widać, zwłaszcza przy niektórych zakresach obrotów. Często widać góra rozmazane światła samochodów za nami.
Niemniej sporo latałem ze zwykłymi lusterkami w terenie i jakoś mi strasznie nie przeszkadzały, nigdy żadnego w ten sposób nie załatwiłem (a szybę i owszem).
Komentarz
-
Na szczęście obyło się tym razem bez gleb. Lusterko lewe dostało kilka tak mocnych strzałów gałęzią że samo się złożyło pokazując mi w jakiej pozycji chciałoby zostachominis est errare, insipientis in errore perseverare
Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC
Komentarz
-
IMO głownie brak kostek - zaczęło moto nosić po jakiejś koleinie i zabrakło przyczepności, aby je wyprowadzić. Skręcone przednie koło zaryło w piach, błyskawicznie hamując moto i wysadzając kierowcę.
Pewnie jakby to przelecieć szybciej i na gazie to góra by lekko zabujało, no ale zatrzymać się też czasem trzebasigpic
Komentarz
-
Za duży nacisk na przednie koło, widziałem to na żywo i tak mi się zdawało. Zresztą pamiętam że byłeś zmachany walką z piachem, więc może i trochę sił j
już zabrakło.
Właśnie zauważyłem że pomyliłem człowieka, jeździec to Ziut (chyba)Ostatnio edytowany przez Beniamin; 61."Na dobry początek - jedź na koniec świata"
Komentarz
-
Zamieszczone przez Beniamin Zobacz postaZa duży nacisk na przednie koło, widziałem to na żywo i tak mi się zdawało. Zresztą pamiętam że byłeś zmachany walką z piachem, więc może i trochę sił j
już zabrakło.
Właśnie zauważyłem że pomyliłem człowieka, jeździec to Ziut (chyba)
Komentarz
-
e panowie zaraz zaraz, to moja gleba na ktmie lukasza vip
az wstyd się przyznać adam ma racje za mała prędkość i koleina zrobiła swoje
dlatego dalej aktualne przysłowie łycha musi być a zatrzymywać się trzeba dopiero na asfalcieBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz