Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dalekie wyprawy XTZ750 i 660

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Dalekie wyprawy XTZ750 i 660

    Odtwarzamy:

    1) Bulson XTZ750:


    2) Rumuńskie 2 x XTZ750 dookoła świata (2011-...)


    3) XTZ750
    Dieses Jahr soll einmal mehr ein ganz besonderes Abenteuer unsere Erfahrungen bereichern. Die Dunehoppers habe uns auf die Idee gebracht auch einmal Syrien zu besuchen. Ihre Multimediashow war einf…


    4) England, 2 x XTZ750, 2003r


    5) Schwajcar: XTZ750 i XT600, 2008-2011
    Teneretraveler Reisen, Blog, Motorrad Werkstatt, Gubis-Motoshop, KTM Adventure




    6) Amerykanie, XTZ750 (3 szt)

    1999- Asia and Africa
    2002- South America
    2004- Western Europe
    2006- Eastern Europe
    2008- Middle East
    2010- Africa and Europe
    2011- Alaska, Canada, USA
    2012- Mexico, Cairns- Australia, Switzerland- Europe




    7) XTZ 750 - Trailword,... wiele lat


    8) Łysol: XTZ750
    Łysol 8 lat temu (na \Magadan jechał miesiąc po MacGregorku)






    9) XTZ750
    http://www.facebook.com/groups/51782357696/ "
    Marcelo Rolandelli: "now I am travelling fron SAM DIEGO-TIERRA DEL FUEGO nort to sud america , now in guateala.."
    VIDEO

    "A 6 years, Around the world bike trip (ON XTZ 750 Super Tenere)
    A trip started in 1996 at my hometown (Bahia Blanca, Argentina), it took me 6 years to complete, and still half of the world was missed...."

    10)



    INNE: akcja marketingowa Yamahy
    Spirit of Adventure 1991 part 1, 2, 3 - great news for me !
    more: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=631169

    Film


    Ride Like the wind



    =====================================
    660: były ostatnio dwie duże wyprawy

    MAGADAN = Lukasz809b

    PDF http://www.enduranceparts.pl/Magadan...ition_2011.pdf


    i Afryka - Blisko wschód, LUPUS kolega Pastora z super gmolami ... ale szczegółów nie pamietam
    galeria https://picasaweb.google.com/1156372...?noredirect=1#
    Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.
    ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
    FB: http://www.facebook.com/kamilltee

    #2
    Ténéré Owners Club Austria donosi o książce:
    Ganz große Lese-Empfehlung: Cologne - Shanghai von Erik Peters http://www.oman-island.de/cologne-shanghai.html
    12 Euro





    Reisedauer: 16 Wochen

    Zu durchquerende Länder: Frankreich, Schweiz, Italien, Griechenland, Türkei, Iran, Vereinigte Arabische Emirate, Oman, Iran, Bulgarien, Rumänien, Ukraine, Weißrussland, Litauen, Lettland, Estland, Finnland, Schweden, Norwegen, Dänemark, Färöer Inseln, Island

    Länge der Reise: 28.258 km





    wkleję kulawe tłumaczenie z googla - nie chce mi się tego tłumaczyć :
    Brak techniczne zmiany w "szwajcarskim pokropienie" z Dyno Jet, "mecz się" Błotniki, rolka narzędzie ze sklepu hydraulicznego i osłona lampa z działalności malarskiej. Z ponad 28.000 kilometrów, czasami w ekstremalnych warunkach, nie miałem żadnych istotnych problemów i fantastyczną zużycie paliwa tylko 5,7 litra. Zużycie oleju tendencję do zera. Mam nadzieję, że pozostaje to w przyszłości i biegnie i biegnie i biegnie .....
    Porady i wyposażenie:



    Motocykle : pytanie o optymalny rower jest chyba tak stare jak rower podróżuje sama jest idealny rower dla mnie po prostu to, z czym jedna jest w drodze. Musimy podróżować dwa używany Yamaha XTZ 750 Super Tenere, zbudowany w 1994 roku za około 1500 euro sprzedane na aukcji w Internecie. Obecnie są pod względem stosunku ceny do wydajności na pewno ma lepszego wyboru na rynku używanych.

    Zmiany techniczne : The tzw. "szwajcarski podlewanie" z gaźnika i wyższym błotniki określonych przednich okazały się przydatne. Super mocna rolka narzędzie jest właściwie rura spustowa i ochrona lampa na Farbabstreifgitter. Zarówno mojego zaufania pochodzi z magazynu sprzętu. Z ponad 28 000 kilometrów, czasami w ekstremalnych warunkach, nie miałem żadnych istotnych problemów i zużycie paliwa o 5,5 litra (w tym rowerze wartości fantastyczny). Zużycie oleju tendencję do zera. Mam "non-shock-wytrzymałościowych" przez SW-Motech kierownicy montowane, co pomogło moje ręce są we śnie już nie, gdyż tak często. 12-V gniazdka elektrycznego ładowania niezbędną moc dla aparatem w telefonie komórkowym i mam zamontowany w kokpicie.

    Zużycie paliwa: Co by się razem do kosztów paliwa w końcu, ja wcześniej wyliczyć. Internet można znaleźć na stronie www.benzinpreis.de aktualne ceny benzyny w krajach, które są pobierane z przewidywanych odległości i wykorzystanie motocykla. Przy średniej cenie paliwa (2 € Turcja - Iran 7 centów) za około 75 centów za litr dostanie tak więc koszty paliwa o około € 1000/00 dla nas.

    Klimat / Czas podróży: Z pewnością miesiące zimowe podróży do Omanu i najlepszy Vea. Kto ale "własnych przyjazd" plany, które muszą uwzględniać wysokich górach Anatolii i Iranu, gdzie może to być bardzo zimno na wiosnę (przeprowadziliśmy ponad 4000 kilometrów, na wysokości 1500-2500 metrów). W Iranie, mieliśmy między północą a różnice na południe temperaturze 50 stopni. W przypadku Islandii i Wysp Owczych są biedniejsze opadów w miesiącach letnich najlepiej podróż w czasie. Pomimo pogody pozostaje kwestią szczęścia. Przyjaciel, który był blisko nas, na wyspie poniósł trzy tygodnie z rzędu w ciągłym deszczu i temperatury pojedynczych cyfr.

    Zakwaterowanie : Mamy obozowali niemal wyłącznie dzikie, które nigdy nie stanowiło problemu (oprócz czasów kradzieży na Ukrainie). Tylko w sąsiednich miastach, a kiedy zostaliśmy zaproszeni - co jest powszechne w świecie islamskim - mieliśmy dach nad głową.

    Ferry : Musieliśmy wziąć na ten wyjazd kilka promów wzdłuż różnych dróg. W zależności od armatorów i czas podróży, ceny znacznie się różnią. Kto chce "przejść monopolistów z irańskim" Agencji Towarowej Oasis, Cieśniny Hormuz, który miał dużo czasu, nerwów i przynieść wystarczająco dużo pieniędzy.

    Pieniądze : W Iranie, na pewno przyniesie wystarczających rezerw gotówkowych. Karty kredytowe są akceptowane w dowolnym miejscu i bankomaty nie są dostępne dla turystów. W przeciwnym razie można natknąć się wyraźnie z normalną kartą debetową. Karta kredytowa, takie jak "MasterCard" może być również bardzo pomocny w wielu miejscach.

    Zrozumienie: We wszystkich krajach jest prawie bez problemu komunikować się w języku angielskim. W Turcji nawet niemiecki jest zdecydowanie najczęściej używanym językiem obcym.

    Koszt: Cała podróż kosztowała nas około € 4000. Lwia część kosztów pochłonęła dwa promy w obrębie Zatoki Perskiej i na Północnym Atlantyku.





    Pakowanie listę

    Wyposażenie: Camping

    Namiot North Face - Kijanka (mały namiot tunelowy z dużym przedsionkiem, które mogą być wykonane bez zewnętrznej namiotu i pozwalają spojrzenia Sun z śpiwora w niebo Tak namiotu nie powinna być realizowana żadnych tanich towarów.).
    Śpiwór - "Yeti Ultra Light" i syntetyczny śpiwór " Ajungilak Compact "(w bardzo niskich temperaturach, to w połączeniu tych dwóch, bo jeden gruby śpiwór w większości krajów byłoby zbyt gorąco).
    Therm-a-Rest "ProLite".
    Solidna konstrukcja pokrywy 4 x 5m z Abspannösen (dodatkowe zabezpieczenie przed deszczem, namiot na skalistym powierzchni ziemi, ale przede wszystkim jako podstawa do naprawy, tak zagubiony w piasku, na pola lub łąki nie jest delikatna część).
    MSR benzyna kuchenka Dragonfly (głośne jak samolotu odrzutowego, ale niezniszczalnego), różne przyprawy, plastikowe naczynia i spodek, tłumik aluminium, ręczniki herbata, clothesline, Clothespins, BW sztućce (zainspirowany rybaka na mostu Galata w Stambule, nawet spartańskie wędkarskie Niestety mamy. nie pojedyncze ryby ...).
    Leatherman Multi-tool "Fala", latarkę LED i reflektorów na zniżki.
    Apteczka
    Wyposażenie aparatu:

    SLR Aparat: Sony Alpha 700 plus obiektywy (10-20mm Sigma 28-70mm Sigma 70-300mm Sigma) baterie, karty pamięci, ładowarka z 12 V połączenia.
    Mały Aparat: Panasonic Lumix LX3 (do migawek na wyciągnięcie ręki w kieszeni na piersi).
    Wystarczające SD i Compact karty pamięci Flash (raczej wziąć za dużo niż za mało).
    Cullmann podróży statyw i Gorillapod na miniaturową kamerę.
    Netbook Asus z dodatkowym zewnętrznym dysku twardym dla kopii zapasowych i wokół domu , aby zapewnić go z raportów podróży i zdjęcia.
    Phottix Cleon bezprzewodowe zdalne wyzwalanie (jedyny sposób, aby robić dobre zdjęcia, w którym zarówno można zobaczyć podczas jazdy).
    Uchwyt do mocowania aparatu na pasku katastrofy, dla filmów. Najwyraźniej chce się uniknąć większych uprawnień, jednak, że mogę zabrać z ruchomych obrazów z moich podróży (który rzekomo wodoodporny aparat Panasonic SDR-SW21 wyciągnął swoje skrzydła przy pierwszym kontakcie z wodą).
    Kaski motocyklowe i odzież

    Kask: Shoei Hornet DS (najlepszy kask - czasem bezwiednie zastąpiony przez ukraińskiego cyrku pcheł).
    Buty Alpinestars Tech7 (nawet na długich trasach na piechotę bardzo łatwo, ale niestety za wodoszczelny jak sito).
    Polo III faraon Kurtka Rally (zalecane szczególnie w zimnie i na mokro).
    Polo Faraon spodnie skitourowe (niezniszczalne spodnie z wygodne dopasowanie -. Ale trochę za ciepło na pustyni w Islandii jest idealna).
    Polo Faraon zwrotnicy PX-1 Rękawice I rave z rzeczy, które nie były one jak ulał, ale ponieważ są one nawet żółw al dente).
    Inaczej: spodnie przeciwdeszczowe, nerki, dzianiny kapelusz, spodnie trekkingowe (długi / krótki), stroje kąpielowe, sweter polar, bluza, ulubione koszulki, skarpetki, spodnie Guild (niezniszczalny i kiepski wygodny kawałek historii Niemiec odzież robocza w Bielefeld), na zewnątrz obuwie od Salomona i Crocs ust Ja zawsze uważałem wcześniej głupio, ale są teraz bardziej w ich bagażu), pasy do przechowywania pieniędzy i torebek dla kosztowności.
    Okulary na zniżki (bo zawsze stracę okulary, nie pojąć z powrotem na modelach wysokiej jakości).


    Mapy i przewodniki

    Zawsze jestem tak daleko dobrze z map wiedzy turystycznej. W tym przypadku (Bliski Wschód, Islandia i Wyspy Owcze, Oman, Iran, Turcja). Wszystkie inne karty kupiliśmy po drodze na stacjach benzynowych.
    "Off-Road w Sułtanatu Omanu" przez Jenny Walker pomocy niezbędnej do najpiękniejszych tras do zwiedzania na uboczu turystycznych w Oman możliwe. W Dubai i Oman są dostępne w każdej księgarni.
    "Islandia, Wyspy Owcze - wulkaniczne wyspy na koła podbiegunowego - kompletny przewodnik po Islandii i Wysp Owczych "wiedzy turystycznej.
    Iran Przewodnik z Lonely Planet.
    Oman, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Półwysep Arabski Lonely Planet.
    Turcja przez Lonely Planet.
    Ponadto, niektóre darmowe mapy badania ADAC (ADAC dla naszych członków w każdym biurze dostępne. Pomoc w planowaniu trasy i dostarczają cennych wskazówek).
    Dokumenty

    Wymiana paszport i paszport (co wielu nie wie, można łatwo zastosować do wielu paszportów).
    Karnet Fragmenty de - .. dokument celny pojazdu (obowiązkowe w wielu krajach na świecie obowiązek na ten wyjazd tylko w Iranie, wydanych przez ADAC, mieliśmy 160 euro na pokrycie kosztów opłaty manipulacyjnej do 3.000 € kaucja "gwarancja", gdy ponownie przywieziony do Niemiec musi. pojazd zostanie przedstawiony organom celnym i wrócisz do 3000 €. Przy wyższej wartości pojazdu pieniędzy odpowiednio więcej.
    Międzynarodowe Prawo jazdy + (Biurze meldunkowy).
    Zaświadczenie o rejestracji (koniecznie zastanowić ...).
    Rejestracja międzynarodowa (wydawanego przez Urząd Transportu Drogowego).
    Zielona karta ubezpieczeniowa.
    Ubezpieczenie zdrowotne od UCT (koszt 8,18 euro na rok na podróż do 56 dni. Każdy dodatkowy dzień zostanie ubezpieczona na 1,50 zł.)
    ADAC karta (plus członkostwa ogromne korzyści na drodze).
    ATM - karty kredytowej.
    Kopie wszelkich pism wysłaliśmy w formacie PDF na swój adres e-mail.
    Sprzęt do motocykla:

    Zapasowe kluczyki do motocykli na breloczek drugiej.
    Repair Manual "Yamaha XTZ 750 Tenere / TDM 850" z Bucheli Verlag.
    Narzędzia: Odpowiedni klucz, stopa klucz, klucz zapadkowy, Wielkiej Brytanii, Klucz do rur, narzędzia łańcucha, śrubokręt, bateria tester opon dźwignia, zestaw naprawczy, pompy ręcznej.
    Części zamienne: wąż do przodu i tyłu, regulatora alternatora, Zestaw naprawczy do kabli sterujących, okładziny sprzęgła, klocki hamulcowe, filtry oleju, filtry powietrza, świece zapłonowe, szprychy zamiennych, śrubokręt najlepszych, zaworów zapasowe, manometr, jeden silnik przednie i kół tylnych i łańcuch z Link Master (nasze łańcuchy mają nam do 20,000 km przeniesiony), zapasowe bezpieczniki 3-20A, olej łańcuchowy, Opaski kablowe, taśmy, taśma izolacyjna, śruby, klej, smar sprayu (WD 40).
    Carsten miał 5-litrowy kanistra benzyny tutaj, mam 2-litrowe puszki oleju.
    Tagi motocykli i bagaż transportu

    Sakwy - przez SW-Motech TRAX. Ponadto, nitowane kąt od budynku i uszczelnione silikonem do oleju może strzelać na zewnątrz. Po wewnętrznej sprawy, zdjęciami, tablice przeliczeniowe walut i cen paliwa. W przypadkach jestem przywiązany tak zwany "Expansionbags" autorstwa SW-Motech, oferta w razie potrzeby dodatkowe 28 litrów pojemności.
    Seat tapicerkę w reupholstered.
    Tankbag Enduro-pas SW-Motech.
    Tylna Drybag worek SW-Motech.
    GPS: Garmin "60CX" (bardzo powoli dasmit wierzchowca z Touratech montowany na kierownicy.
    Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.
    ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
    FB: http://www.facebook.com/kamilltee

    Komentarz


      #3
      a teraz RTW (Round The World) w wykonaniu nowej 660
      I bought the 2009 XT660Z in mid 2010, i was in England for a few days got to see the bike for about 5 minutes based on the agreement that they would...


      i zmiany po 50 000 mil (to na czerwono już przejechała)
      ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
      FB: http://www.facebook.com/kamilltee

      Komentarz


        #4
        mamy w 2012 roku 2 wyprawy z Włoch

        1) na nord kapp i z powrotem



        2) druga to 3 ST (Walter Colacicco) - celu jeszcze nie znam



        Wyszedłem z inicjatywą, że doradzimy im coś fajnego w Polsce i ew pomożemy technicznie w razie problemów. Zadeklarowali pomoc wzajemna we Włoszech.

        Przypomnę, że taka inicjatywę na FB "Yamaha xtz 750 super ténéré offroad lovers" rozpoczął Groph El-Mirr http://www.facebook.com/groph w Bośni.
        "For all tennnera lover: if you plan to travel around Europe and passing through Bosnia, feel free to contact me for any information and assistance. More information on http://www.motoroute.ba/ "


        Ech fajnie by było mieć całą taką siatkę fanów i clubów "Tenere" .... popracujemy nad tym
        więcej TU
        Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.
        ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
        FB: http://www.facebook.com/kamilltee

        Komentarz


          #5
          82000 km dookoła świata ... hmmm sprawdzamy



          Mit Paetschman und seinen "verdreckten Ermittlern" on Tour

          Michael Paetsch

          Top 193 Grifflenberg

          42119 Wuppertal

          E-mail kontaktów info@paetschman.de


          i Syria
          Dieses Jahr soll einmal mehr ein ganz besonderes Abenteuer unsere Erfahrungen bereichern. Die Dunehoppers habe uns auf die Idee gebracht auch einmal Syrien zu besuchen. Ihre Multimediashow war einf…
          ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
          FB: http://www.facebook.com/kamilltee

          Komentarz


            #6
            nowe xt660z
            ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
            FB: http://www.facebook.com/kamilltee

            Komentarz


              #7
              no to lecimy dalej ... film od Bartasa


              The African adventure 20,000 miles through Africa on a 20 year old Yamaha XTZ 750 Super Tenere. Running out of fuel and being towed by a truck for over 1000 miles, running out of water and a good sense of humour. Getting amoebic dysentery after crossing the sahara desert.
              Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.
              ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
              FB: http://www.facebook.com/kamilltee

              Komentarz


                #8
                Jeżeli chodzi o wyprawę Francesco Ristori'ego na koło podbiegunowe również zadeklarowałem pomoc w PL. Swoją drogą warto obserwować inne jego filmy na YT.
                sigpic
                "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                Komentarz


                  #9
                  Francesco już w Szwecji
                  Mi trovo in prossimità di LILLA GÅRA 1, 585 97 Linköping, Sweden. Clicca per leggere sulla mappa il mio diario di viaggio - Anche tu puoi registrarti a Youposition.it. E' gratis!


                  (przy okazji - w Danii zapoznał pewną Polkę ... o której urodzie pisał jakiś włoski lokalny serwis pisząc że to dunka..




                  ''''''''''''''''
                  a znalazłem taki o wyprawie kulku motocykli - w tym XTZ750 90' po Amerykach z 2011
                  w formie blogu - i opisane ciekawe przeróbki:
                  A standard 1990 model Yamaha XTZ750 parallel twin with 42 000 miles on the clock. This is a tall bike; I’m 187 cm tall (approximately 6′ 2″ in old money), and I struggled to move …


                  i w jego linkach:
                  - inna wyprawa do USA na nowej XT660Z http://ridethedivide.wordpress.com/
                  - http://nicksanders.com/cms/
                  - http://www.heavyduties.ro/indexe.html
                  - http://andyspanamerican.wordpress.com/
                  Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.
                  ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                  FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                  Komentarz


                    #10
                    "5. Make caliper spacing brackets to fit XJ900 front brake calipers (TDM850 discs – turned so dish is inside to clear fork legs – are bigger diameter than original XTZ750 items)."

                    To ciekawe.
                    sigpic
                    "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                    "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                    Komentarz


                      #11
                      Właśnie ruszyły dwie wyprawy nowymi Tenerami


                      XT1200Z ST

                      Po przejechaniu Stanów Zjednoczonych, Australii i dawnych krajów Związku Radzieckiego Przemek Saleta wraz z grupą przyjaciół rusza dzisiaj na kolejną wyprawę motocyklową. Trasa Saleta Balkan Tour będzie prowadzić przez Chorwację,…


                      2 x XT660Z




                      Dziś rusza też do Gruzji XTZ750 - Cezary (jak zwykle samotnie!)



                      Za 3 dni Klaudiusz (nick _ja ) ze Strangersami.
                      wszystkie wyprawy klubu tu: http://www.strangers.pl/wyprawy.htm
                      Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.
                      ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                      FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                      Komentarz


                        #12
                        Obie ST z Gruzji wróciły o własnych siłach.

                        Wrócił również z dalekiej wyprawy nasz ex forumowicz Szymek / Siwy Koń /

                        temat tu:


                        treść:
                        "MOST PAMIĘCI 2012 inspirowany duchem Rajdu Katyńskiego, to druga wyprawa motocyklowa śladami łagrów sowieckich. Pierwszy Most Pamięci zorganizowany w 2011r. miał na celu ukazanie dramatu polskich więźniów zesłanych w latach czterdziestych XX wieku, do łagrów kołymskich. Dla nas tragedie Katynia i Kołymy, mimo że są miejscami oddalonymi od siebie, to historie naszych rodaków ukaranych przez los . Symboliczna wymiana ziemi Jasnogórskiej z tą oddaloną o tysiące kilometrów od ojczyzny, jest właśnie naszym Mostem Pamięci, który zbudowaliśmy naszą podróżą. Cel, który zaplanowano w 2011r. został osiągnięty, zebraliśmy ziemię z 13 różnych miejsc Nieludzkiej Ziemi. Zmotywowani, pełni sił i gotowi do działania, postanowiliśmy pójść dalej tą drogą, co zaowocowało nowym przedsięwzięciem.
                        Naszą kolejną podróżą, pragniemy uczcić pamięć ofiar represji Stalinowskich. W tym roku chcemy pojechać do Kazachstanu. Wielu Polaków, wspaniałych patriotów, po wywózkach do gułagów musiało pozostać tam na stałe.
                        Głównym celem naszej wyprawy są odwiedziny Rodaków mieszkających na obczyźnie, przekazanie im jasnogórskiej ziemi oraz zebranie ziemi z miejsc naznaczonych przez piętno radzieckiej represji. Jednocześnie, podkreślając historyczny i zarazem bolesny wymiar tragicznych dziejów naszych rodaków, pragniemy promować Polskość, co dla nas uczestników jest niezwykle cenne i stanowi ogromne wyzwanie.
                        Trasa Mostu Pamięci 2012 obejmuje ok. 15 000 kilometrów. Po uroczystej mszy na Jasnej Górze w dniu 1 sierpnia, wyruszamy z Częstochowy, poprzez Białoruś, jedziemy w kierunku wschodnim, gdzie mamy zamiar odwiedzić łagier w Permie 36 z okazji 25 rocznicy jego zamknięcia. Był to oficjalnie ostatni działający obóz-gułag na ziemiach ZSRR. Następnie kierując się do Kazachstanu poprzez Jekaterynburg, Pietropawłowsk, odwiedzimy najważniejsze miasta i miejsca upamiętniające tragedię zesłańców.
                        W dniach od 11 do 15 sierpnia w miejscowości OZIORNOJE będziemy uczestniczyć w spotkaniu młodzieży Polonijnej z Kazachstanu i środkowej Azji. Spotkanie zakończy uroczysta msza święta z udziałem Episkopatu Kazachstanu, podczas której przekażemy ziemię z MOSTU PAMIĘCI 2011 oraz ziemię z Katynia. W drodze powrotnej na początku września mamy zamiar dotrzeć do Katynia i na miejscu dołączyć do XII Rajdu Katyńskiego, gdzie na uroczystej mszy zostanie przekazana ziemia z naszej wyprawy.
                        MOST PAMIECI 2012 jest wyprawą podróżniczo-historyczną- nie polityczną"

                        trasa:
                        ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                        FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                        Komentarz


                          #13
                          fajna wyprawa - zaczepili nawet o Dakar


                          Wimby's motorcycle diaries: Travelblog of a motorbike journey through South America
                          ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                          FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                          Komentarz


                            #14
                            w marcu para hiszpańsko - macedońska ruszyła na XT660Z dookoła świata
                            ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                            FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                            Komentarz


                              #15
                              Na XT600Z Tenere
                              This is the blog of Andrew Palmer's motorbike journey around the world

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X