Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

MotoExpress Norwegia 2013 - Relacja ekipy z MotoTeamTczew

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    MotoExpress Norwegia 2013 - Relacja ekipy z MotoTeamTczew

    Zrobiliśmy ostatnio z kumplami absolutnie wspaniałą trasę. Całkiem niedaleko i niedrogo, a widoki po prostu bajeczne! Mapa, Foto galeria, Dziennik wyprawy. Polecam!
    Pozdrawiam!
    Żoro MTT

    Ostatnio edytowany przez zoromoto; 3229.

    #2
    Link coś nie działa ....
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Link nie działa
      Motocykl to wolność

      Komentarz


        #4
        A mi działa

        Komentarz


          #5
          Działa,działa fajna wycieczka!
          Napisz jeszcze jak się podpasowała tereska do tych hmmm... szlifierek

          Komentarz


            #6
            super relacja i super trasa! pokazuje, że Norwegia to nie tylko Nordcap

            Czytam, że planowaliście Trollstigen ale jeszcze była zasypana, ale wg mnie Stavanger jest dużo lepszy
            trasa Trollstigen ma widok na dolinę rzeki:

            trasa Stavanger ma widok na fiord:


            kiedyś wlejałem takie video: mozecie porównać nie ruszając sie z za biurka

            lysebotn

            trollstigen



            Fajnie, że zajrzeliście na Sognefjellsvegen ( http://skandynawia.garski.com/Sognef...oga-nr-55.html ) - na dojazdówce śnieżne ściany są całe lato. Wjazd nie robi jakiegoś wielkiego wrażenia w porównaniu do reszty - ale widziałem jak na górę wjeżdżały rowery czad
            ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
            FB: http://www.facebook.com/kamilltee

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
              Działa,działa fajna wycieczka!
              Napisz jeszcze jak się podpasowała tereska do tych hmmm... szlifierek
              Tereska spisywała się świetnie! Z każdym kilometrem bardziej ją lubiłem za wszechstronność i wygodę To właściwie mój pierwszy sezon na niej, wcześniej wiele sezonów na ZZR-ach. W Norwegii generalnie nie łamie się przepisów (za drogo heh) więc moc "szlifierki o kant d... rozbić", a i w szybkich, ciasnych winklach nie odstawałem

              Gdybym miał więcej czasu to obleciał bym jaszcze Atlantic Road i Lofoty, ale w 4 dni to nierealne. Następnym razem

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez zoromoto Zobacz posta
                W Norwegii generalnie nie łamie się przepisów (za drogo heh) więc moc "szlifierki o kant d... rozbić", a i w szybkich, ciasnych winklach nie odstawałem
                Jak sie nuczysz (jak np. ja) to będziesz w takich winklach objeżdzać wszelkie szlifierki Objeżdzać Cię będą jedynie inne enduro :/


                Najważniejsza rzecz to kasa. Ile taki wypad kosztuje? Ile za prom? Możesz takie rzeczy ujawnić?
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #9
                  Ja obecnie mieszkam w Norwegii więc napiszę jak to wyglądało jadąc z polski.
                  Chłopaki zadzwonili do Stenaline i od razu pytali o jakieś promocje. Miła pani dała im cenę 500zł za 2 moto + kabina w obie strony (Gdynia-Kalskrona). Na kołach zrobili jakieś 3500km z czego 2000 po Norwegii. Paliwo tutaj kosztuje około 7zł, cena spada nawet o 1zł w weekendy, jedzenie swoje, noclegi od około 200 do 300zł za domek 4 osobowy osiągalne bez problemu na miejscu. Wszędzie można płacić Visą (wypukłą) i z każdym dogadać się po angielsku.W sumie wyszło ich nieco ponad 2000zł od głowy, a trasa zacna jak za 10000

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                    Jak sie nuczysz (jak np. ja) to będziesz w takich winklach objeżdzać wszelkie szlifierki
                    Ooo.Nie wiedziałem, że kol. "Ja" tak dobrze jeździ motocyklem.

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez arek Zobacz posta
                      Ooo.Nie wiedziałem, że kol. "Ja" tak dobrze jeździ motocyklem.
                      Sporo mi brakuje bo się boję kłaść w łukach do zamknięcia. We Francji na szkoleniach byłem Połowy języka mówionego nie rozumiaem ale i tak się spooooooro nauczyłem od.... własnie, byłej czołówki europejskiej lat 70-90. Polansowałem się też w wyścigach dwucylindrówek - max ćwiartki (powiedzmy, bo były niewielkie odstępstwa). ST nie jest tylko od latania w terenie

                      Koniec offu
                      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                      Komentarz


                        #12
                        Skromny do przesady .Coś słabe te szkolenia jak na torze opony nie zamkniesz, spróbuj tourance, zwykłe nie exp. Fajne opony do takich zabaw.Dobra również kończę ten off bo się zoromoto wk...i.
                        Fajna trasa.

                        Komentarz


                          #13
                          Gratulacje! Właśnie dla tych widoków kupuję tenerke.
                          Nie rób tego dzisiaj, co możesz odłożyć na jutro. Czy jakoś tak...

                          Komentarz


                            #14
                            Planuję przyszłą wiosnę poświęcić na Skandynawię. Tylko te mandaty.... nie wiem, czy dam radę tak się ograniczać jak na Łotwie
                            Napisz jak tam z policją? Mieliście kontakt?
                            Ostatnio edytowany przez advradek; 76.

                            Komentarz


                              #15
                              Zamieszczone przez advradek Zobacz posta
                              Planuję przyszłą wiosnę poświęcić na Skandynawię. Tylko te mandaty.... nie wiem, czy dam radę tak się ograniczać jak na Łotwie
                              Napisz jak tam z policją? Mieliście kontakt?
                              Na wiosnę to tam jeszcze śnieg leży po pół metra.
                              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                              sigpic

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X