Wyjeżdżamy skrótem tuż przed checkpointem.
Okazuje się, że na półwyspie jest spora baza marynarki wojennej Albanii.
Baza, o które Hodża zrobił zadymę w 1960 rekwirując Sowietom 4 okręty podwodne

Wyjażdzamy z Rruga Demokracia wprost na strażnika. Skręcamy w prawo i oddalamy się z gracją
Tymczasem tuż za checkpointem pełny luz na plaży.

Plan tego dnia przewiduje dojazd do Tepelene lub dalej do Permet.
Jedziemy krajówką do Vlore, stamtąd SH76. Ruchu znikomy - nie to co w sezonie (a byłem tam w lipcu - apokalipsa).
Arek jedzie asfaltem, my szukamy offa.
Przez pierwsze 20-30 km droga jest całkiem niezłej jakości. Asfalt, czasem gorszy, tu jakiś szuterek, winkielki, widoki.


Zabawa zaczyna się na skrzyzowaniu SH76 z jakąś lokalną drogą. Lokalna droga to pierwszorzędny asfalt, a SH76 to czysty off
SH76 w prawo

Nie ukrywam, że dała nam w kość. Nawet nie chodzi o techniczną trudność, bo jej nie było. Ale 50km jazdy po rzymskich kocich łbach sprawiło, że po powrocie zainwestowaliśmy w swap zawiasu w teresach


Wisienką na torcie były natomiast końcowy zjazd - najlepsze szutrowe Stelvio w Albanii

Dojeżdzamy do Tepelene. Czasu mamy jeszcze trochę więc postanawiamy dociągnąć do Permet do hoteliku, w którym byliśmy parę dni wcześniej. Gospodarze byli bardzo gościnni, a pizza przepyszna więc wybór jest prosty.
Polecamy - hotel Aroma pare kilometórw przed Permet.

Jest po sezonie, w hotelu tylko my więc płacimy po 5EUR za głowę. Natomiast w barze zastawiamy z 2x tyle

Reset, pora do łóżek
Jak to mawiają - stały partner gwarancją bezpieczeństwa

Track dnia (240km):
Okazuje się, że na półwyspie jest spora baza marynarki wojennej Albanii.
Baza, o które Hodża zrobił zadymę w 1960 rekwirując Sowietom 4 okręty podwodne


Wyjażdzamy z Rruga Demokracia wprost na strażnika. Skręcamy w prawo i oddalamy się z gracją

Tymczasem tuż za checkpointem pełny luz na plaży.

Plan tego dnia przewiduje dojazd do Tepelene lub dalej do Permet.
Jedziemy krajówką do Vlore, stamtąd SH76. Ruchu znikomy - nie to co w sezonie (a byłem tam w lipcu - apokalipsa).
Arek jedzie asfaltem, my szukamy offa.
Przez pierwsze 20-30 km droga jest całkiem niezłej jakości. Asfalt, czasem gorszy, tu jakiś szuterek, winkielki, widoki.


Zabawa zaczyna się na skrzyzowaniu SH76 z jakąś lokalną drogą. Lokalna droga to pierwszorzędny asfalt, a SH76 to czysty off

SH76 w prawo


Nie ukrywam, że dała nam w kość. Nawet nie chodzi o techniczną trudność, bo jej nie było. Ale 50km jazdy po rzymskich kocich łbach sprawiło, że po powrocie zainwestowaliśmy w swap zawiasu w teresach



Wisienką na torcie były natomiast końcowy zjazd - najlepsze szutrowe Stelvio w Albanii


Dojeżdzamy do Tepelene. Czasu mamy jeszcze trochę więc postanawiamy dociągnąć do Permet do hoteliku, w którym byliśmy parę dni wcześniej. Gospodarze byli bardzo gościnni, a pizza przepyszna więc wybór jest prosty.
Polecamy - hotel Aroma pare kilometórw przed Permet.

Jest po sezonie, w hotelu tylko my więc płacimy po 5EUR za głowę. Natomiast w barze zastawiamy z 2x tyle


Reset, pora do łóżek

Jak to mawiają - stały partner gwarancją bezpieczeństwa


Track dnia (240km):
Komentarz