Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Warsaw Szuter Expedition vol 2 - Warszawa 11.10.2013

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Warsaw Szuter Expedition vol 2 - Warszawa 11.10.2013

    Udało się wreszcie znaleźć trochę wolnego czasu i zorganizować kolejną edycję rajdu.



    Warsaw Szuter Expedition vol. 2 to już druga odsłona imprezy, która ma na celu pokazać, że okolice tak dużego miasta jak Warszawa też mogą być piękne. Jeżeli posiadacie motocykl o choćby lekkim zacięciu enduro ten rajd krajoznawczy jest dla was. Trasa została poprowadzona po drogach zarówno szutrowych, jak i asfaltowych, jednak by ją przejechać wcale nie potrzebujecie opon offroadowych. W tym roku do przejechania będzie około 100 km. Trasa będzie zapisana w formie roadbooka na kartkach A4. Podczas przejazdu liczyć się będzie przede wszystkim spostrzegawczość oraz umiejętność nawigowania. W czasie przejazdu będziecie musieli wypełnić ankietę dotyczącą punktów znajdujących się na trasie, prosimy więc jedynie o zabranie ze sobą czegoś do pisania, np długopisu. Trzy osoby z największą ilością poprawnie udzielonych odpowiedzi zostaną obdarowani bonami upominkowymi w wysokości: 200, 100 i 50 zł, do wykorzystania w sklepie MotoX przy al. Prymasa Tysiąclecia 74B w Warszawie. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez więcej niż jednego uczestnika, znaczenie będzie miał krótszy czas przejazdu. Startujemy 11.10.2014 r. od godziny 10:00, zawodnicy będą puszczani co dwie - trzy minuty. Za udział nie pobierane są żadne opłaty, a jest on całkowicie dobrowolny.

    Roadbook:
    Roadbook to książka, wg wskazań której poruszamy się po trasie. Składa się ona z okienek, w których zawarta jest informacja o całkowitej długości tras, długości odcinka od poprzedniej podpowiedzi oraz schematu według, którego mamy przejechać dany odcinek. Pierwsza kratka w odległościach ma wpisane 0.0 i oznacza start. Druga kratka pokazuje nam odległość do następnego punktu, np. skrzyżowania za 1,32, czyli za 1320 m będziemy musieli zjechać z drogi głównej, tak jak wskazuje to strzałka. Za 960 m skręcamy w prawo za zabudowaniami - czyli odległość od poprzedniej wskazówki 0,96, a cała trasa pokazuje 2,28, czyli sumę łącznie przejechanych metrów/kilometrów od startu, a rysunek przedstawia rozjazd ze strzałką w prawo itd.


    Trasa:
    Poprowadzi po drogach asfaltowych i szutrowych mniej więcej w proporcjach 50/50. START i META zostały zlokalizowane na drodze bocznej przy ul. Przyczółkowej 210 w Warszawie. Dokładny dojazd znajdziecie w linku poniżej:
    (https://www.google.pl/maps/dir/52.14...m3!1m0!1m0!3e1)


    W tamtym roku trasa przebiegała tak:


    Zapisy:
    Wszystkich chętnych zapraszamy do zapisania się osobiście w sklepie MotoX przy al. Prymasa Tysiąclecia 74B w Warszawie.

    Nagrody:
    1 miejsce - bon o wartości 200 zł na zakupy w sklepie MotoX.

    2 miejsce - bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepie MotoX.

    3 miejsce - bon o wartości 50 zł na zakupy w sklepie MotoX.

    Kontakt:
    Jakiekolwiek problemy, bądź niejasności prosimy przedstawiać drogą mailową na adres: warsaw.szuter.expedition@gmail.com, w ostateczności telefoniczną: 516-787-306

    Dla FaceBookowych maniaków powstało także wydarzenie:


    Oczywiście jakieś krasnale się wdarły w temat i impreza odbędzie się 11.10.2014. Prośba do administratora o zmianę tytułu jeśli jest to możliwe.
    Ostatnio edytowany przez toudi; 3441.

    #2
    Tak dla przypomnienia impreza będzie już w ten weekend, serdecznie zapraszam.

    Komentarz


      #3
      Spoko,
      Mnie możecie wpisac na listę, jak nie bedzie padać przejade się w koło wawy
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Dopisany

        Komentarz


          #5
          Ja też planuję udział w imprezie - chętnie wzbogacę się o nowe doświadczenie nawigacyjne
          Czy zgłaszać się można tu w tym temacie czy też konieczna jest wizyta w motoX?
          Rozumiem, że czas przejazdu się nie liczy, a liczy się spostrzegawczość. Pytania w ankiecie dotyczyć pewnie będą szczegółów dot. trasy, budynków, mostów itp. więc żeby wygrać należy się dobrze rozglądać??

          Komentarz


            #6
            Kurde właśnie z tym rozglądaniem mam zawsze kłopoty
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #7
              więc trzeba zabrać pasażerkę, niech się rozgląda.. tylko ciekawe czy organizator przewidział ekipy 2 osobowe

              Komentarz


                #8
                Ekipy dwu- osobowe będą liczone tak samo jak jedno-.
                Zgłoszenia przyjmowane są w MotoXie, bądź mailowo na warsaw.szuter.expedition.gmail.com
                Czas przejazdu ma znaczenie w przypadku gdy inne osoby mają taką samą liczbę punktów.

                Muszę jeszcze wam napomknąć o kilku sprawach przed sobotnią pojeżdżawką, mianowicie:
                - nie zapomnijcie zabrać ze sobą czegoś do pisania,
                - pogoda ma nam sprzyjać, ale w związku z tym na trasie może pojawić się sporo rowerzystów, zwolnijcie obok nich, nie przejeżdżajcie na pełnym gwizdku,
                - bawmy się bezpiecznie, wyprzedzajcie z zachowaniem bezpiecznej odległości,
                - jeśli ktoś przyjedzie trochę później nic się nie stanie ponieważ i tak będę was startował na pewno ponad godzinę,
                - podejdźcie do imprezy bez spiny a zapewniam że u każdego pojawi się banan na twarzy,
                - do puli nagród dochodzą jeszcze produkty marki MOTUL, ale o tym więcej już w sobotę,
                - imprezę podkręca RED BULL,

                To chyba tyle, do zobaczenia w już za dwa dni.

                Komentarz


                  #9
                  Nastał zatem czas na podsumowanie imprezy.
                  Na początek chciałem bardzo serdecznie wszystkim uczestnikom za przybycie i pochlebne słowa o imprezie. Czuję się mocno doceniony a obiecuje, że za rok będzie jeszcze lepiej.
                  Poniżej przedstawię wam poprawne odpowiedzi z jakimi się zmagaliście.
                  1. POUKŁADAJ LITERY:
                  NYBRONIOWZ ĘWPST REENT TNYPWYAR
                  TEREN PRYWATNY WSTĘP WZBRONIONY (tylko w takiej kolejności zaliczaliśmy)
                  2. CO LEŻY POD PŁACHTĄ?
                  buraki
                  3. PRZEZ ILE GODZIN W TYGODNIU JEST OTWARTY SKLEP?
                  76
                  4. ILE MUSIELIBYŚCIE ZAPŁACIĆ ZA PRZEPRAWĘ NA DRUGĄ STRONĘ?
                  5 zł motocykl + 3 zł osoba
                  5. CZEGO BRAKUJE?
                  punktu na mapie
                  6. OD ILU LAT STOI W TYM MIEJSCU KAPLICZKA?
                  od 66 lat
                  7. W KTÓRYM ROKU ZBUDOWANO MOST KOLEJOWY?
                  zaliczaliśmy dwie daty 1952 r. i 1951 r.
                  8. DOKOŃCZ: RADOSŁAW ….........
                  Rumian
                  9. CO ZNAJDUJE SIĘ OBOK KRZYŻA?
                  Aniołek
                  10. ILE ODWAŻNIKÓW NACIĄGA OBIE TRAKCJE?
                  52
                  Najszybciej, z czasem 02:21:22 trasę pokonał Rybak Grzegorz, jednak to nie czas był najważniejszy a ilość poprawnych odpowiedzi. Całe 10 pkt zdobyły tylko cztery osoby. Zatem czas poznać podium:
                  3. PIĄTEK KRZYSZTOF, AFRICA TWIN, 10 pkt, 03:07:15
                  2. TYSZKOWSKI JUREK, DRZ 400, 10 pkt, 03:00:57
                  1. LEŻANKO PAWEŁ, AFRICA TWIN, 10 pkt, 02:59:07
                  Gratulujemy!
                  W sprawie nagród skontaktujemy się drogą telefoniczną.
                  A teraz trochę udostępnień:
                  Lista uczestników wraz z miejscami - https://drive.google.com/file/d/0B5t...ew?usp=sharing
                  Roadbook - https://drive.google.com/file/d/0B5t...ew?usp=sharing
                  Karta odpowiedzi - https://drive.google.com/file/d/0B5t...ew?usp=sharing
                  Trasa przejazdu - https://www.google.com/maps/d/edit?m...0.k7fkj01HWpJI
                  To chyba tyle jeśli chodzi o mnie, mam nadzieje że w przyszłym roku znowu się zobaczymy.
                  Pozdrawiam Tobiasz
                  Ostatnio edytowany przez toudi; 3441.

                  Komentarz


                    #10
                    He he zająłem 40te miejsce na drugi raz faktycznie muszę mieć pasażera żeby oglądał się w koło bo niektórych rzeczy nie pamiętam wcale
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
                      He he zająłem 40te miejsce na drugi raz faktycznie muszę mieć pasażera żeby oglądał się w koło bo niektórych rzeczy nie pamiętam wcale
                      To wszystko przez to, że pytania były tendencyjne patrząc na czas to nie było aż tak źle.. ogólnie to bardzo fajna impreza i za rok też wezmę udział.
                      Na stronie FB wywiązała się ciekawa dyskusja - jakaś dziewczyna narzeka na organizatorów, że trasa była bardzo trudna i nikt jej o tym nie uprzedził.. my Polacy zawsze musimy ponarzekać

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez bogdan79 Zobacz posta
                        To wszystko przez to, że pytania były tendencyjne patrząc na czas to nie było aż tak źle.. ogólnie to bardzo fajna impreza i za rok też wezmę udział.
                        Na stronie FB wywiązała się ciekawa dyskusja - jakaś dziewczyna narzeka na organizatorów, że trasa była bardzo trudna i nikt jej o tym nie uprzedził.. my Polacy zawsze musimy ponarzekać

                        Dobrze że nie mam bookface'a
                        co to za problem po prostu odpuścić i nie jechać dalej, jeśli jakaś lama je..na pi..da nie umie jeździć to zaraz trzeba zmieniać trasę? To się nazywa naturalna selekcja, bardzo zdrowe zjawisko występujące w przyrodzie

                        Rozumiem jak by to były jakieś góry i trasa wymagająca, na pewno wtedy zawsze ktoś pomoże podnieść moto czy coś.

                        na drugi raz jeszcze trzeba będzie podpisywać papier że nie będzie się rościło żadnych spraw do organizatora w przypadku uszkodzenia ciała
                        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                        sigpic

                        Komentarz


                          #13
                          Marcinjunak, dzisiejsze młode społeczeństwo nie wie co to selekcja naturalna, jeśli jest za ciężko to wina wszystkich innych tylko nie ich. Trzeba obniżyć poziom. Myślę że w przyszłym roku gdyby ta impreza odbyła się po obwodnicy Warszawy też znalazłby się ktoś kto by narzekał że za ciężko i niebezpiecznie
                          Pomarańczowa gorączka rośnie... XTZ 660 i LC4 640

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X