Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Jest pościel,łazienki w każdym domku,aneks kuchenny.
Numery startowe ,karta przejazdu ,ślad i roadbook przekazane będą na odprawie wieczornej w piątek oraz sobotni poranek.
Start w godzinach 8-10 powrót w godzinach 16-18. Do przejechania 180 km dla klasy ADV, dodatkowo OS-y(3) dla klasy ADV+. Os-y tylko na roadbook (1 os -czasówka na torze,2 os zadanie nawigacyjne i bród, 3 os techniczny )
Kwaterunek w bazie w piątek od godziny 12-ej
A będzie jakiś komp do tego śladu i kable? Muszę go przekonwertować do AM.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Będą kompy w razie potrzeby z dostępem do sieci - plik do pobrania -w formatach takich jak oferuje GPSies - gpx,kml,kmz,ozi,nmea itd....
Jeżeli chodzi o kable to USB-Navi(mini 2.0) - są jakieś inne wejścia w odbiornikach niż znormalizowany?
Programy do konwersji też dostępne na miejscu.
Pliki AM to format NMEA - więc gotowy
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Ja też chciałme podziękować Przemkowi, na prawdę stanął na wysokości zadania, pierwszy raz byłem na zlocie gdzie ludzie nie hałasowali motocyklami o 2 rano
Pora już najwyższa na kupno urządzenia do nawigacji
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz