Tak się tylko upewnię: co rozumiesz przez routing ?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Kamera, gps i zegarek
Zwiń
X
-
z pierwszej perspektywy + 3D, strzałki uprzedzające skręt oraz miły głos "skręć w lewo"ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
ja (jako laik) rozróżniam:
A- wyznaczenie trasy "płaskie" na 'mapie"np. przez google maps, gdzie mapa ma północ zawsze na górze, a widzimy wszystko z lotu ptaka (jadąc na południe - skręt w "moje prawo" na mapie oznacza w lewo)
B - routing: typowo nawigacyjny, z perspektywy co widzę JA .. czyli skret w lewo to skręt w lewo na ekranie(+ czasem 3D, ale nie zawsze dostępne) - do tego "podpowiedzi" typu skręć w lewo (strzałka + ew głos)
jak pisałem - wystarczy mi opcja A, B nie muszę mieć (a są tacy co w nawigacji muszą mieć koniecznie opcję B)
nie ważne - ogólnie o modelu 550 - nadaje się na motocykl? nie miałem w ręku i nie wiem czy dokonać trudu zdobycia na testyST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Routing to to co napisałem wyżej (kalkulowanie tras) i w tym kontekście występuje to słowo w internecie. To o czym Ty piszesz to różne tryby wyświetlania mapy/prowadzenie po trasie.
Co do 550 - nadawać się nadaje, choć jeszcze zależy kto czego wymaga od navi. Jeśli ma po prostu doprowadzić w konkretne miejsce to Lark 35AT będzie wygodniejszy i tańszy. Do outdoorowych garminów trzeba mieć trochę zacięcia, a swoje przewagi pokazują gdy ktoś potrafi ich używać w nietypowych warunkach. Do zwykłej jazdy po szosie kupowanie Oregona to sytuacja analogiczna do jazdy R1200GS z kpl. alukufrów w zakorkowanej Warszawie - niektórzy i tak lubią.
Różnica pom. 450 a 450t - wersja "t" będzie miała wgraną jakąś mapę topograficzną (jaką to zależy od rynku na jaki jest dedykowany odbiornik).
pzdr, Adamsigpic
Komentarz
Komentarz