Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kask Airoh S4 Potrzebuję opinii chcę kupić

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Kask Airoh S4 Potrzebuję opinii chcę kupić

    Panowie/Panie czy ktoś z was posiada bądź może się wypowiedzieć na temat kasku motocyklowego Airoh S4 noszę się z zamiarem kupna i potrzeba opinii czy wygodny , czy w miarę cichy tak do 120/130km/h

    Z góry Dziękuję początkujący kierownik xtezety heh

    #2
    Żaden tego typu kask nie jest cichy, a przy 120-130 potrafi poderwać głowę do góry. Sprawę ratuje jedynie wyższa szyba z deflektorem.

    Komentarz


      #3
      Pomyślę nad tym deflektorem Dziękuję za podp.

      Komentarz


        #4
        Mam, używam od 4-ech lat. Wygodny (dla mnie), ale do cichych nie należy.
        Co do bezpieczeństwa, to się nie wypowiem - jak dotąd (odpukać) nie miałem takiego dzwona.... tfu, tfu...

        Komentarz


          #5
          Tu masz mój post z tematu o kaskach enduro z szybą który jest na forum od zamierzchłych czasów http://www.xtzclub.pl/threads/8044-K...highlight=kask
          Porównywałem kilka kasków:
          -Acerbis Active: wykończenie najsłabsze z wszystkich, płytki tzn. we wszystkich żuchwa się chowa głęboko w kask a w nim jest na wierzchu (czyli widać ją patrząc na kogoś w kasku z profilu), wagowo podobnie jak pozostałe z opisanych mimo że ma wysuwaną blendę, rozmiarowo na moją dynkę pasował w XL. Dostępny w kolorach biały połysk i czarny chyba mat. Czy można wypiąć wyściółkę do prania nie wiem. Brak możliwości montażu pinlocka a szyba szybko paruje. Co do hałasu podczas jazdy nie wypowiem się bo jeździłem w nim króciutko. Wykonany z termoplastycznego ABS-u. Zapięcie na "trytkę" bardzo wygodne odpinasz jedną ręką dla mnie pierwsza klasa. Daszek trochę jakby krótszy niż w Noxie czy FLY więc mniej zasłania od słońca ale jest blenda, mocowany jakimiś plastikowymi pizdrykami bez możliwości regulacji.
          -Nox N731: wykończenie lepsze, dobrze obejmuje głowę, fajny patent z pompowanymi policzkami ale dla mnie nie przydatne bo puldyny mam spore więc pasuje bez pompowania, blenda dobrze przyciemnia i jest tak zamocowana że można się w nos podrapać bez jej podnoszenia co nie było możliwe w szczękowej Naxie którą woziłem na głowie w poprzednich sezonach i trochę mnie to denerwowało, wagowo porównywalny z wszystkimi ( mimo blendy), zaniżona numeracja, mierzyłem Noxa Łojka w XL był za ciasny dopiero XXL był akuratny. Dostępny w jednym kolorze czarny mat w zestawie naklejki odblaskowe aby go uwidocznić. Wyściółka demontowana, można ją uprać. Brak możliwości montażu pinlocka a szyba szybko paruje ale podczas jazdy w niedeszczowy dzień wentylacja szybko przedmuchuje szybę, gorzej jest jak pada i jedziesz wolno w mieście konieczne jest otworzenie szyby bo widoczność spada drastycznie. Hałas nie jest dokuczliwy a na pewno mniejszy niż w szczękowej Naxie gdzie na dłuższe przeloty wkładałem stopery bo szumy były masakryczne, Nox nawet po 300 km ciągłej jazdy jest dobrze. Wykonany z termoplastycznego ABS-u. Zapięcie na "trytkę" bardzo wygodne odpinasz jedną ręką dla mnie pierwsza klasa. Daszek dość długi i nie ma problemu podczas jazdy pod słońce można tak ustawić głowę że w oczy nie świeci a do tego zamknąć blendę i jest maliniaście, niestety w zamian za to mamy szarpanie głowy podczas jazdy w zawirowaniu powietrza np. za ciężarówką czy przy bocznych podmuchach wiatru, jak tych przeszkadzajek niema to nic głową nie telepie, mocowany metalowymi śrubami i wkrętami bez możliwości regulacji. Wentylacja otwierana tylko nad czołem na szczęce otwarte na stałe ale tak poprowadzone że wąsa nie rozwiewa
          -FLY Trekker (takiego ma Siedlar): kask solidnie wykonany na podobnym poziomie jak Nox może ciut lepszą ma wyściółkę w środku ale ciężki choć nie ma blendy wagowo to samo co poprzednicy, większy wybór kolorystyczny, czarny, biały i oczojebny, wszystkie w połysku, czarny mat,. Brak możliwości montażu pinlocka a szyba szybko paruje. Nie jeździłem więc o hałas pytaj Siedlara. Wyściółka wypinana. Rozmiar XL pasował jak ulał. Wykonany z termoplastycznego ABS-u. Zapięcie kasku DD, mnie denerwuje. Daszek dość długi więc na pewno zasłoni oczy przed słońcem, troszkę jednak krótszy niż w Nox-ie mocowany metalowymi śrubami z boku i jakimś jednym plastikowym pizdrykiem na górze z regulacją. Wentylacja otwierana naszczęce i nad czołem.
          AGV AX-8 Dual: super lekki wykonany z włókien węglowych, naprawdę wygodny, dobra wentylacja zamykana na szczęce i nad czołem szyba nie zaparowała podczas noszenia więc jest szansa że mniej będzie parować podczas jazdy co do hałasu to nie jeździłem więc nie wiem ale kolega który już się chyba wypisał z forum, Aras aka Sylwester ma taki, mówił że jest w miarę cichy. Zapięcie DD, no mnie nie pasowało. Daszek bez regulacji mocowany czterema plastikowymi wkrętami na bokach ale na długość ok.
          Airoh S4: najlepiej pytaj Junak i Trocina jeżdżą w nich kilka sezonów, moja opinia jest negatywna, przede wszystkim kask skrajnie nie wygodny bez względu na rozmiar cisną mnie straszliwie w potylicę zaraz po założeniu. Jeździłem, świsty i szumy z okolic wizjera trochę nie przyjemne dla mojego ucha, bardzo dobra wentylacja, najlepsza z wszystkich. Zapięcie na zatrzask całkiem dobre takie rozwiązanie mam w szczęce Naxy. Wagowo pierwszy AGV, długo nic potem Airoh, krótka przerwa i reszta jak w opisie. Jasna wyściółka, wypinana do prania podobno jakaś mega-super-duper ale prawda jest taka że jak się solidnie zapocisz kilka razy to walić będzie jak z murzyńskiej hacjendy podobnie jak z każdego innego kasku. Daszek krótki i obły zamocowany na górze plastikowymi pizdrykami nie pamiętam czy da się go regulować, na bokach są zaślepki więc nie wiem czym tam się go przykręca, ma w zestawie jeszcze dodatkowe spojlerki które można sobie domontować. Niestety nie jechałem w trasie za większym samochodem więc co do telepania głową nic nie napiszę ale biorąc pod uwagę jak jest nie wygodny to ograniczyłem się tylko do małej pętli po mieście, żeby nie było że jestem uprzedzony.
          Mnie przekonał Nox a jeszcze kupiłem go za śmieszne pieniądze.

          S4 ładny kask, klasą materiałów nie odskakuje od tańszej konkurencji, ale przede wszystkim musisz go zmierzyć bo tak jak napisałem w cytowanym tekście dla mnie był bardzo niewygodny.

          Komentarz


            #6
            Dziękuje za odpowiedzi/podpowiedzi przeczytałem pomyślałem pobadałem organoleptycznie i dokonałem wyboru kupiłem S4 gdyż chciałem kask z szybą w miarę dobrych kosztach natomiast wspomniany AGV AX-8 Dual jest zajefajny ale nie ma szyby no i parę stów droższy od S4 a szkoda, może bym się zdecydował na jazdę z goglami ale wydaję mi się, że w dłuższej trasie jazda w goglach może być męcząca aczkolwiek nie wiem nie jeździłem .

            Pozdrawiam

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez Pepe Zobacz posta
              AGV AX-8 Dual jest zajefajny ale nie ma szyby no i parę stów droższy od S4
              Nie wiem jaki oglądałeś ale precież on ma szybę.



              Ja ostatnio tez kupowałem kask, stwierdziłem że nie ma sensu kupowanie takiego kasku bez pinlocka.
              Ostatnio edytowany przez marcinjunak; 46.
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #8
                Ja oglądałem widocznie ten model bez tego dual w nazwie i on jest bez szyby ale i tak 2x droższy od S4 nie ukrywam . że papa ma znaczenie taki pinlock też by sie przydał

                Komentarz


                  #9
                  Pinlocka można sobie dokupić osobno.
                  hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                  Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                  Komentarz


                    #10
                    Z racji tego , że jestem początkującym moturzystą wszystkiego muszę się nauczyć tudzież podpytać a więc będę szukał tego pinlocka do swojego garnka szczerze nawet nie wiedziałem co to jest myślałem, że to od razu z kaskiem jako jakaś integralna część

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez erwinw Zobacz posta
                      Pinlocka można sobie dokupić osobno.
                      Niestety nie każdy kask ma dostępną szybę z pinlockiem, a właśnie AGV nie ma, nawet w ofercie nie proponują innej szyby, podobnie jak Airoh S4.
                      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                      sigpic

                      Komentarz


                        #12
                        A więc DuPa zbita z tym pin lockiem mogę jedynie szybkę na przyciemnianą zmienić jak słońce napiera

                        Komentarz


                          #13
                          Aż musiałem sprawdzić co to ten pinlock.
                          Człowiek całe życie się uczy...

                          Komentarz


                            #14
                            AIROH S4 kupa jakich mało. mam używam.ze względu że posiadam dwa motocykle chciałem coś uniwersalnego,a jak jest coś do wszystkiego to jak wiadomo jest itd. więc i tak się nie obeszło bez kupna drugiego kasku na motocykl szosowy. airoh s4- głośno, twardo...ahh szkodA gadać. wydaje mi się że tylko jedyny jego plus to nie wielka masa bo cena tego kasku jak za obserwowałem przed chwilą wciąż niska nie jest. uważam że kask NOX firmy wypada dość dobrze. stosunek jakość-cena i inne bajery wypada rewelacyjnie

                            Komentarz


                              #15
                              Pinlocka można dokupić osobno, nie w zestawie z szybką. Są dedykowane do niektórych marek. Pinlok jest na tyle giętki, że powinien dopasować się do większości szyb, a otwory trzeba wtedy wywiercić samemu. Będę tak robił zimą/wiosną w Madzik-a kasku.
                              hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                              Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X