Co było nie tak z pytaniem??? Nie stać mnie na zmiany co sezon czy testowanie na sobie opon dlatego zadaję pytania co w tym złego ???
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jakie opony są najlepsze do XT i XTZ? Opinie, oceny, zestawienia....
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez kalwar Zobacz postaCo było nie tak z pytaniem??? Nie stać mnie na zmiany co sezon czy testowanie na sobie opon dlatego zadaję pytania co w tym złego ???
TKC 80 opona którą większość chwali , to samo z Michelin anakee wild . Jak szukałem opon do swojej Teresy przymierzałem się do tych opon .........kupiłem Haidenau K60 .
Komentarz
-
kalwar żadne tam wynalazki Haidenau K60
Bierz albo TKC80, albo E09, będziesz Pan zadowolony...
Sam stałem przed dylematem w różnych motocyklach, u mnie akurat zwykle padało na TKC, E09 tez były /cena/ i też dawały rady...
Dziś kupiłbym E09 /cena/... i pewnie tak zrobię jak skończę swoje TKC
Zobacz ... dołożysz 100kę i masz dwa 2 X E09, jedna TKC nie zrobi dwóch E09, prosty rachunek...
Co było nie tak z pytaniem??? Nie stać mnie na zmiany co sezon czy testowanie na sobie opon dlatego zadaję pytania co w tym złego ???
Stary..., absolutnie nic, dobre zapytanie, dobry temat, sporo osób stoi przed takim właśnie dylematem...
-----------
Pozwoliłem sobie na mały upgrade ;-)
xt750.jpgOstatnio edytowany przez swebo; 5314.sigpic
Komentarz
-
Jeżeli styl jazdy dostosujesz do mozliwosci opon to każde dadzą radę. Natomiast lepsze dają więcej w takich samych warunkach i mają większe rezerwy w krytycznych. Jak nie będziesz szarżował to i na mitasach można śmigać. Oprócz ceny osiągają też dobre przebiegi. Coś za coś . Sam musisz sobie odpowiedzieć czy te dwie lub trzy stówki są warte mniejszej frajdy i większego ryzyka.
Z własnego doświadczenia to na asfalt i sporadyczne szutry anakee . Na asfalt i teren jak wyżej pisali koledzy tkc choć sam jeździłem xt'kiem na Michelin T 63 i przynajmniej na tym motocyklu oceniam je ciut lepiej niż tkc.
Ja dozbieralbym do tkc czy michelinow to w skali sezonu nie są jakieś znaczące kwoty a warto. Szczególnie jeżeli jeździ się późna jesienią i wczesną wiosną w niskich temperaturach i śliskich nawierzchniach. Po kilku przypadkach jeżdżę już tylko na michelinach . Anakee w tenere i pilot road w xjocie. Tak samo dobre są kostki Michelin. Są drogie ale moim zdaniem warto dołożyć.Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
-
Zamieszczone przez swebo Zobacz postakalwar żadne tam wynalazki Haidenau K60
[ATTACH=CONFIG]26977[/ATTACH]
Komentarz
-
Zamieszczone przez Wnuczek Zobacz postaBriddgestone battle wing... Te miałem fabryczne i powiem Ci wytrzymały ponad 20 tys km... Serio i byłem mega zadowolony... Nie wiem czy sa dostępne ale dla mnie rewelacja.
Ale co do trwałości na asfalcie, polecam. 10 tys. km i niewiele po nich widać.Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić!
Komentarz
-
"Jeżeli styl jazdy dostosujesz do mozliwosci opon to każde dadzą radę"I to jest podsumowanie tematu !! Dokładnie każde z wymienionych powyżej, trzeba tylko wiedzieć gdzie i jak jedziesz /w jaki klimat i jakimi drogami/. Michałki T-63 to "bundesliga" ale dość ciężko z zakupem nowych i świeżych sztuk w naszym rozmiarze. Opona typowo dualowa, bardzo popularna za oceanem - miałem takie komplety na sprowadzonej DRZ i Dr650Se oraz jeden zlatałem na AT, bardzo,bardzo sobie chwaliłem szczególnie poza asfaltem tzn. na asfalcie nie ustępuje Tkc a poza bije go o klasę. Przy okazji w mojej ocenie Tkc to b.dobra opona ale też nieco przewartościowana przez samych użytkowników, jest sporo porównywalnych duali za mniejsze pieniądze i z większymi zdolnościami do dłuższych przebiegów. Osobiście na asfalt i okazjonalnie szuter, kamienie czyli np. bałkańskie klimaty chwalę sobie Metzelery Tourancy /bez symbolu Next, czyli te z pierwotnym bieżnikiem/ - sporo przebiegi, dobre trzymanie, mocny kord i spora odporność na wszelakie mechaniczne uszkodzenia. Mitasy E09 w ciepłych krajach spisują się wyśmienicie a przy podejściu do tematu zgodnie z sentencją zawartą w pierwszym zdaniu w największej ulewie też dadzą radę - czasem lepiej zachować zdrowy rozsądek i granicę fantazji nieco wycofać niźli zbytnio zawierzyć w mozliwości produktu. Zdrowia i powodzenia w decyzji.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Prince Zobacz postaMiałem dwa razy Haidenała K60. Pierwszy raz kilkuletnią dawno i w zeszłym roku na pożyczonym motocyklu wersję zimową(mięksiejszą). Jedyna jej zaleta to przebiegi. Poza tym absolutnie nic.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Lucjan Zobacz postachcesz powiedzieć że opona kostka będzie się lepiej zachowywać na mokrym niż K60 ? chcesz powiedzieć że będzie lepiej hamować , większa pewność w zakrętach .........i itd ?
Komentarz
Komentarz