Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zakup dętki do xtz 750 ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Zakup dętki do xtz 750 ?

    Koledzy z forum jeśli macie namiar gdzie można zakupić dobrą sprawdzoną dętkę na tył i przód dajcie namiar ? pozdrawiam

    #2
    Kup dobrą markową używaną nie starą dętkę i na pewno pojeździsz długo, nowa dętka markowa to koszt ok 80zł a używkę kupisz za 20zł
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Polecam temat JABOLA. Co jak co ale na dętce nie warto oszczędzać.
      Im GORZEJ tym LEPIEJ.
      Nikt nie mówił że będzie letko.

      Komentarz


        #4
        Koledzy dajcie namiary na sklep tylko nowe !

        Komentarz


          #5
          Prawie każdy sklep z moto ma. od larrsona począwszy.
          NETCAR.PL olekmotocykle. gdzie chcesz to znajdziesz
          Im GORZEJ tym LEPIEJ.
          Nikt nie mówił że będzie letko.

          Komentarz


            #6
            http://moto.allegro.pl/item118409861...p_pirelli.html Tutaj gość sprzedaje te grube, zakładałem takie koledze do TT.
            "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

            Komentarz


              #7
              W którymś z tematów. Ktoś mądry. Kogo sobie oczywiście teraz nie przypomnę. Uświadamiał dlaczego lepiej zakładać normalne dętki a nie te grubsze. Nie kojarzę o co biegało ale skoro temat został poruszony to może i warto by i zadac to pytanie. Czy lepsiejsza jest zwykła dętka czy ta grubsza.
              Im GORZEJ tym LEPIEJ.
              Nikt nie mówił że będzie letko.

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez Rudolf000 Zobacz posta
                W którymś z tematów. Ktoś mądry. Kogo sobie oczywiście teraz nie przypomnę. Uświadamiał dlaczego lepiej zakładać normalne dętki a nie te grubsze. Nie kojarzę o co biegało ale skoro temat został poruszony to może i warto by i zadac to pytanie. Czy lepsiejsza jest zwykła dętka czy ta grubsza.
                Grube w teren bo wytrzymalsze i odporniejsze na pęknięcia - tam prędkości niewielkie więc OK, ale na trasę nie - bo gruba nagrzewa się bardziej i może wystrzelić
                ...prawdziwy afrykaner sam wymyśla swoje historie, a potem zaczyna w nie wierzyć...

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez cochise Zobacz posta
                  Grube w teren bo wytrzymalsze i odporniejsze na pęknięcia - tam prędkości niewielkie więc OK, ale na trasę nie - bo gruba nagrzewa się bardziej i może wystrzelić
                  A tego nie wiedzialem i własnie zakupiłem sobie tą grubą nówke za 67 zł a dużo latam po asfalcie

                  Ja kupowalem dętkę na zamówienie w inter motors w szczecinie bardzo fajny sklep, polecam.

                  Komentarz


                    #10
                    Trochę poszukałem w sieci ,ale jakoś nie mogę znaleźć uzasadnienia do opinii Cochise'a. Skoro w terenie jeździ się na sporo niższym ciśnieniu i po dziurach to dętki też mają się jak zagotować. Myślę że większym problemem mogą być jakieś zwiększone efekty żyroskopowe przy wysokich prędkościach. Jak ktoś ma osobiste doświadczenia to niech poszerzy naszą(moją) wiedzę.
                    "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                    Komentarz


                      #11
                      Kół w crossach nie wyważa się bo po co, przeważnie zamiast dętek montowane są mussy.
                      W motocyklu szosowym jeśli wystepują jeszcze dętki koło musi być jak najlepiej wyważone żeby przy wysokich prędkościach nie rzucało kierą albo nie zużywały sie amortyzatory w skrajnych przypadkach bo jest to bardzo niebezpieczne. Grubsze dętki zdadzą egzamin i na asfalcie bo dość rzadko zdarza się jazda po asfalcie rozgrzanym do 60st ale kolega cochise ma racje, dętki na asfalt są cieńsze.
                      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                      sigpic

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez Beniamin Zobacz posta
                        Trochę poszukałem w sieci ,ale jakoś nie mogę znaleźć uzasadnienia do opinii Cochise'a. (...)
                        Nie potrzeba mi uzasadnienia, bo w tej kwestii opieram się na opinii ludzi którzy:
                        a) handlują gumami i nie mają interesu by wciskać mi kit,
                        b) wykonują wulkanizację motocykli różnych,
                        c) wykonali co najmniej jedną wyprawę do Azji lub Afryki i nie od parady przy zmianie rodzaju gum zmieniają rodzaj dętki.
                        Reasumując, to mi wystarczy - każda z tych osób w tej kwestii zna się lepiej ode mnie, więc nie dorabiam własnej filozofii.
                        A aktualnie mam problem z głowy ujeżdżając bezdętkowe Tourance EXP.
                        Zdrów!
                        ...prawdziwy afrykaner sam wymyśla swoje historie, a potem zaczyna w nie wierzyć...

                        Komentarz


                          #13
                          Ja śmigam cały czas na cienkich i nie narzekam. Polecam zmieniać co nowe gumy ew co 2x. W każdym kole dętka dopasowuje się do koła i lepiej nie ryzykować zakładając jakiegoś starocia tylko dlatego że wygląda dobrze. Lepiej dmuchać na zimne niż później żałować. Może i detki nie są jakoś super tanie ale oszczędzać nie warto. Zwłaszcza na przodzie.
                          Im GORZEJ tym LEPIEJ.
                          Nikt nie mówił że będzie letko.

                          Komentarz


                            #14
                            A jaka jest szerokosc fartukow gumowych w kolach XTZ 750?

                            Komentarz


                              #15
                              Zamieszczone przez DenisBrest Zobacz posta
                              A jaka jest szerokosc fartukow gumowych w kolach XTZ 750?
                              Co to jest ten fartuch? W PL nazywa się to chlapacz. Chodzi Ci o dętkę?
                              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X