Temat zaczerpnięty z forum TA- http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=14&t=835. Jest to alternatywa do Motokega, dostępnego na necie w cenie 89zł: http://www.sklep.motostrada.net/moto...a2dc452f8587d3
Zdjęcie Motokega:

Zdjęcie produktu zastępczego na motocyklu (koszt 30- 40 zł):

Opis wykonania:
"Rura kanalizacyjna średnica 100 milimetrów występują w odcinkach 50 cm, zaślepka (dekiel)do tej rury, do tego trójnik też o średnicy 100 mm z niego wycinamy tylko tą część z widoczną na foto nakrętką reszta do kosza. W rurę z jednej strony wkładamy zaślepkę (ja włożyłem na wszelki wypadek na klej) z drugiej odcinamy odpowiednią długość (jaka wlezie w moto) tak około 38 cm. Teraz najlepiej za pomocą opalarki elektrycznej podgrzewamy koniec rury aby wcisnąć tą część z nakrętką, gdyż posiadają tą samą średnicę. Rura daje się grzać i robi się miękka więc nie ma problemu. Tą część z nakrętką uszczelniłem silikonem i tak na wszelki wypadek dałem 4 cztery małe śruby aby podczas jazdy nie odpadło. Zaślepka i nakrętka posiada oryginalną uszczelkę gumową więc pojemnik jest 100% hermetyczny i nakręca się z lekkim oporem więc nie powinna się odkręcać podczas jazdy. Uchwyty to oryginały hydrauliczne właśnie do rury o tej średnicy wszystko trzyma się sztywno i pewnie. Myślę że pojemnik w zupełności wystarczy na narzędzia niezbędne w podróży."
Poszczególne elementy montażowe:
Zdjęcie Motokega:

Zdjęcie produktu zastępczego na motocyklu (koszt 30- 40 zł):

Opis wykonania:
"Rura kanalizacyjna średnica 100 milimetrów występują w odcinkach 50 cm, zaślepka (dekiel)do tej rury, do tego trójnik też o średnicy 100 mm z niego wycinamy tylko tą część z widoczną na foto nakrętką reszta do kosza. W rurę z jednej strony wkładamy zaślepkę (ja włożyłem na wszelki wypadek na klej) z drugiej odcinamy odpowiednią długość (jaka wlezie w moto) tak około 38 cm. Teraz najlepiej za pomocą opalarki elektrycznej podgrzewamy koniec rury aby wcisnąć tą część z nakrętką, gdyż posiadają tą samą średnicę. Rura daje się grzać i robi się miękka więc nie ma problemu. Tą część z nakrętką uszczelniłem silikonem i tak na wszelki wypadek dałem 4 cztery małe śruby aby podczas jazdy nie odpadło. Zaślepka i nakrętka posiada oryginalną uszczelkę gumową więc pojemnik jest 100% hermetyczny i nakręca się z lekkim oporem więc nie powinna się odkręcać podczas jazdy. Uchwyty to oryginały hydrauliczne właśnie do rury o tej średnicy wszystko trzyma się sztywno i pewnie. Myślę że pojemnik w zupełności wystarczy na narzędzia niezbędne w podróży."
Poszczególne elementy montażowe:
Komentarz