Zamieszczone przez piotr13
Zobacz posta
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Czym smarujesz łańcuch? Czyli zestawienie smarów do łańcucha - plusy i minusy
Zwiń
X
-
a konkretnie to która, kilka widzę w ogłoszeniach.Zamieszczone przez Pablo1972 Zobacz postaAlbo używka za 100-150 zł. Lub tez wypas z elektroniką za bodajże 400 - Polski producent - sa na allegro.
- - - Zaktualizowano - - -
i druga sprawa: Widzę że igła smaruje tylko jedną stronę łańcucha. To się samo rozchodzi po łańcuchu ?
Komentarz
-
Zainteresowany nie wie gdzie ma podciśnienie a gdzie tu olejarkę budowaćZamieszczone przez piotr13 Zobacz postaPodciśnienie jest i napędza pompę paliwa. Natomiast gdzieś na forum jest wątek gdzie dogłębnie przerobiono temat jak zrobić sobie olejarkę samemu za 1/5 tego co kosztuje scottoiler.
Moim zdaniem olejarka to z założenia zły pomysł. Próżniej trzeba dostroić żeby nie mieć uwalonego koła olejem a łańcuch nie był za suchy. Do tego trzeba czasem zdjąć żeby uzupełnić- to tez trzeba łapki ubrudzić. Dla podróżnika który robi min 10tyś rocznie i nie ma miejsca w bagażu na szpreja okej. Miałem scotoilera. Teraz jakby mi przyszło jeździć takim turystykiem to kupiłbym chińczyka za 50zł.
Gównie po feldze ale czasem i po wahaczu i po plastikach.i druga sprawa: Widzę że igła smaruje tylko jedną stronę łańcucha. To się samo rozchodzi po łańcuchu ?Ostatnio edytowany przez Prince; 2935.
Komentarz
-
LUBRIXIA za 399 PLN. Jest jeszcze lepsza, też Polska, ale ze względu na ilość czujników do off się nie nada.Zamieszczone przez Lucjan Zobacz postaa konkretnie to która, kilka widzę w ogłoszeniach.
- - - Zaktualizowano - - -
i druga sprawa: Widzę że igła smaruje tylko jedną stronę łańcucha. To się samo rozchodzi po łańcuchu ?
Komentarz
-
Do offu najlepiej nada się system smarowania łańcucha rodem z motocykli klasycznych z czasów przed ekologicznych. Wyprowadzamy wężyk odmy z airboxa i dajemy go na łańcuch. Proste,niezawodne samo się dozuje względem prędkości... Kiedyś prawie wszystkie czterosuwowe motocykle tak miały
Zakładam,że towarzystwo ryjące lasy i łąki i tak ekologię ma w dupie . Na przegląd założysz jak było fabryczni i już
Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
-
Sprawdzi się, w czujnkikach i offie chodziło mi o możliwość urwania ich podczas jazdy w terenie. Wiadomo, że proste jest najbardziej niezawodne.Zamieszczone przez piotr13 Zobacz postaDo offu najlepiej nada się system smarowania łańcucha rodem z motocykli klasycznych z czasów przed ekologicznych. Wyprowadzamy wężyk odmy z airboxa i dajemy go na łańcuch. Proste,niezawodne samo się dozuje względem prędkości... Kiedyś prawie wszystkie czterosuwowe motocykle tak miały
Zakładam,że towarzystwo ryjące lasy i łąki i tak ekologię ma w dupie . Na przegląd założysz jak było fabryczni i już 
Komentarz
-
Zuch.Zamieszczone przez Prince Zobacz postaZainteresowany nie wie gdzie ma podciśnienie a gdzie tu olejarkę budować
Moim zdaniem olejarka to z założenia zły pomysł.
- - - Zaktualizowano - - -
Moto o wadze mastodonta do offu
.............ludzkość już wymyśliła lepsze metody umęczenia.
Tereska only na asfalt z opcją zjazdu na szuter , nic więcej.
Komentarz
-
Cięższymi w terenie jeżdżą i dają radę. W Teresie nie tyle masa jest problemem co zawieszenia. Wiadomo to nie wr czy exc ale do amatorskich jazd przy zdrowym rozsądku obejdzie.
W kwestii przydatności takiej czy innej olejarki. Faktem jest,że na szosie łańcuch przy takiej pożyje dłużej a i ekonomicznie jeżeli ktoś liczy to taniej niż spreje. W Teresie nigdy nie używałem a w xjocie mam kardan
Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
Komentarz