Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skrzynka bezpieczników - od czego zaadoptować?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Skrzynka bezpieczników - od czego zaadoptować?

    Ja to zawsze mam jakieś dziwne pytania dotyczące motocykli

    Teraz szukam skrzynki bezpieczników - uniwersalnej lub od jakiegoś auta czy motocykla/skutera.
    Bo potrzeba mi tak....
    Obecnie z + akumulatora idzie mi kilka przewodów. Zimą dołożę dwa dodatkowe i w końcu nie pomieszczę tego na śrubie klemy. Wpadłem ostatnio na pomysł wrzucenia skrzynki bezpieczników, a dokładnie skrzynki na wszelkie dodatkowe odbiorniki jak manetki grzane czy olejarka łańcuchowa.
    Nie znam się na prądach, ale kombinuję takie coś: do skrzynki idzie jeden gruby przewód z aku, a ze skrzynki wychodzi przewodów np. pięć. Pomiędzy tym grubym plusowym, a cieńszymi od instalacji mają być bezpieczniki - na wszelki wypadek, by mi nie zjarało motocykla.

    Ktoś z Was ma jakiś pomysł, propozycję ect.?
    Będę wdzięczny
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    #2
    U siebie identycznie robie bo dużo dodatków będzie. Znalazłem skrzynkę bezpieczników od mz http://allegro.pl/mz-etz-150-250-251...258475789.html Myślę że 4 wyjścia wystarczą, ewntualnie można podłączyć dwa wyjścia z jednego bezpiecznika. Całość ukryje w tylnym schowku Jeśli chcesz żeby na wszystkich wyjściach pojawiało sie napięcie po przekręceniu kluczyka trzeba będzie wstawić przekaźnik 40A na tym grubszym przewodzie doprowadzającym napięcie do puszki.

    Ostatnio rozrysowałem sobie schemat dodatkowych elementów w obwodzie i ich podłączenia to mi wyszło spora druga wiązka.
    -ciśnienie oleju
    -rezerwa paliwa
    -manetki
    -olejarka
    -pompa elektryczna paliwa + dioda sygnalizacyjna
    -halogeny
    -przekaźniki reflektorów
    -awaryjne
    -komputerek od bociana
    -gniazdo zapalniczki 12V
    -cholera wie co jeszcze
    Ostatnio edytowany przez Mateusz Woj; 318.