Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

oslony na lagi, zgarniacze / dolna czesc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    oslony na lagi, zgarniacze / dolna czesc

    Heja! zblizaja sie zimowe dlugie wieczory (na szczescie jeszcze tylko miesiac, bo od 23 gru, coraz krotsze). Macie jakies patenty na montaz plastikowych zgarniaczy na dolnej czesci lag? Z checia bym sobie takie zalozyl dla lansu (:
    Ktos ma moze juz zalozone? Co polecacie?

    Inspiracja na zalaczonym obrazku:

    ?
    Ténéré is the way to go!

    #2
    też ostatnio o tym myślałem i natrafiłem na to:



    jestem ciekaw jak by to wyglądało na ST
    dirtier, happier

    www.facebook.com/dalekadroga

    Komentarz


      #3
      To wszystko tylko kwestia wykonania mocowania plastiku na dole, trzeba by wytoczyć jakiś pierścień z kwasu albo aluminium mocowany do lagi i do niego przykręcić plastikowe osłony, możecie podpatrzeć takie rozwiązanie w ktmie tylko że tam lagi mają otwory do mocowania plastików za pomocą śrub.
      Ale po co kombinować? przecież jest dobrze.
      Ostatnio edytowany przez fxrider; 1. Powód: ort.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Cezary - to co podałeś to są zwykłe osłony lag, ale w zawiasie USD. W tradycyjnym zawieszeniu będą się gryźć z mocowaniem ośki koła i nie bardzo widzę "senz" takiego rzeźbienia - przed czym to ma chronić? Jeśli już to można zdjąć harmonijki i tam strzelić takie osłonki (w górę), niektóre moto tak mają, ale to i tak będzie krok wstecz, jeśli chodzi o ochronę.
        Jakby ktoś się bardzo upierał to mam w zapasie kpl. takich osłonek (czarnych) z nowszych (WP 43/48) upsów ktmowych.
        sigpic

        Komentarz


          #5
          Po co i po co..
          Cezary: wlasnie tez przegladalem juz od jakiegos czasu allegro ale wszystkie maja albo mocowanie do okreslonego rodzaju moto, tak jak pisal juz marcinjunak, do mocowania do lag.
          fxrider - wiem ze to ma sens w usd ale jak widac na zalaczonym przeze mnie obrazku w normalnym zawieszeniu tez fajnie sie prezentuje.

          Tu macie cos o czym mysle:

          Ténéré is the way to go!

          Komentarz


            #6
            To akurat jest zdaje się z WP40 USD, albo jakiejś małej yamahy.
            Jeśli już się uparłeś, to zerknij, czy od dominatora by takie coś nie podeszło - mają podobne (ale pod niski błotnik). Nie wiem też, czy niektóre DRy nie miewały
            sigpic

            Komentarz


              #7
              Kolego nomad to już spokojnie możesz takie ze zdjęcia montować, one są na jedną srubkę od dołu a góre zepniesz tymi kształtowymi mocowaniami. rzeba tylko pierścionek dzielony wytoczyć z otworkiem na śrubke mocującą i po sprawie

              Możesz jeszcze kupić w ktmie takie osłony mocowane z jednej strony do lagi obejmą od zawieszenia extreme WP50 które było montowane w lc4 640, jest to klasyczne zawieszenie, nie USD. Jeśli nawet byś poszukal dokładnie to ktm lc2 czyli dwusuwy mają takie osłonki i to białe wiec do koloru do wyboru
              Ja do swojego exc jak wymieniałem dałem niecałe 140zł za komplet, tu właśnie widać różnice w cenach ktma w porównaniu z zaporowymi cenami u żółtych ludzi.
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz

              Pracuję...
              X