Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Teoretycznie prosta sprawa, siateczka, obwódka nieco grubsza i 2 wypustki z otworami..
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Ja takie coś zrobiłem, ale można by ładniej. Wystarczy pręt o średnicy 5 mm i siatka karbowana (krępowana) o oczku 15 mm. Do tego zgrzewarka lub TIG, MIGiem może też by dało radę.
No właśnie z tą siatką byłby największy bałagan. Do Migomatu mam dostęp, bo dobre 2 lata spawałem na studiach, tyle że na moje ta cieniutka siatka zwyczajnie się potopi. Chyba, że bardzo ostrożnie na min przesunięciu drutu.. Z tego co wiem, na forum zainteresowanie na takie coś jest spore, może ktoś się podejmie produkcji?
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Jeżeli chodzi o ochronę, to chyba lepiej wysokie. Kratka na lampę ochroni ewentualnie przed jakmiś kamyczkami, gdy jedziemy za innym moto po szutrze np. No i wg mnie poprostu ciekawiej wtedy Tenerka wygląda.
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Kurcze, a ja mam wysokie gmole z kratką z przodu, ale moim zdaniem zbyt zaburzają sylwetkę motocykla, zastanawiam się nad zmianą na niższe.
Wiem, że wysokie są bezpieczniejsze, ale coś mi nie podchodzą.
Wygląd może i rasowy, jednak jeżeli myślimy o ochronie to raczej ta jest marna. Poliwęglan chroni przed piaskiem który mocno matowi szkło reflektora, a także przed kamykami. Ale tak bajerancko nie wyglada. No i homologacji drogowj nie ma taka plexi osłonka...
hominis est errare, insipientis in errore perseverare
Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC
co do cen nie orientuję sie ,wykonałem projekt 1:1 na kartce papieru i kolega wyciął mi bo miał takie możliwości(materiał to blacha nierdzewna 2 mm oczka 1.5 cm zalecane ),sam też jestem zdania że wszystkie elementy które dokładamy do moto muszą przede wszystkim mieć cechy użytkowe wygląd jest ważny ale na drugim miejscu , poliwęglan? no cóż jakoś nie przemawia
Z tego co wiem, Paweł wykonał już parę kratek. Może jeszcze dzisiaj pojawią się jakieś foty i info o cenie.
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Zrobiłem kilka takich kratek. Zdjecia robione na szybko z kratką nie lakierowaną. Ramka jest zrobiona z drutu 5mm, uchwyty 4mm, w srodek jest wstawiona zgrzewana siatka.Gdyby ktoś był zainteresowany takim wzorem to proszę o kontakt.
Komentarz