Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Osłona z poliwęglanu na reflektory

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Osłona z poliwęglanu na reflektory

    Ludziska znalazłem na forum Afryki takie cuda, gość pisze, że może:

    "Jestem w stanie wykonać osłonę z poliwęglanu. wycięcie laserowe czy jakieś takie. Podobno nawet poliwęglan kuloodporny. tylko problem bo wymiarów nie znam. A najbardziej to rozstaw śrub."

    01-040-0381-0_a.jpg01-040-0381-0_I_01.jpg01-040-0381-0_a.jpg01-040-0381-0_I_01.jpg

    Mam zamiar napisać do gościa, a jest z Łodzi czyli blisko mieszka, tylko ciekaw jestem czy ktoś jeszcze będzie zainteresowany takimi osłanami, pewnie przy większej ilości chętnych cena będzie niższa. Dla jednej sztuki szkoda uruchamiać produkcje (cena)
    Jeśli będzie zainteresowanie tematem, mogę pociągnąć sprawę dogadania szczegółów i zlecenia produkcji.

    Dodam tak na wszelki wypadek, że nie znam człowieka, nie robię tego dla kasy i nie biorę prowizji.

    A więc pytam czy ktoś chętny?
    Ostatnio edytowany przez Laguna; 237.

    #2
    Laguna
    jest pościk o kratkach, proponuję scalić

    problem z tymi jest taki, że nie mają homologacji
    pozatym matowieją z czasem od kamieni i piasku
    ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
    FB: http://www.facebook.com/kamilltee

    Komentarz


      #3
      Kratka a osłona z poliwęglanu to 2 osobne rzeczy, lepiej zostawić osobno. No i z tym matowieniem też jest lipa :/
      sigpic
      "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

      "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

      Komentarz


        #4
        Zawsze to lepiej za 100zł co 4-5lat wymienic osłonę niż reflektor... Z homologacją racja, brak. Ja pozbyłem się naklejki No On Road i liczę na "inteligencję" naszych stróżów prawa (do tej pory się nie zawiodłem podczas kontroli).
        hominis est errare, insipientis in errore perseverare
        Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

        Komentarz


          #5
          Ja bym chętnie za 2-3 sztuki do LC4 ADV się pisał.
          sigpic

          Komentarz


            #6
            ok, zatem zabieram się za temat i dam znac jak wyglądają koszty.

            Komentarz


              #7
              Odkopie troszke Wiesz moze jak wyszlo cenowo to i czy w koncu ktos z FAT to zrobil do Duzej Tereski?

              Kamyk
              ER5 -> SV650K3 + ST XTZ750 '89

              Komentarz


                #8
                Ja mam - zrobione z makrolonu. Docelowo będzie montowane na kratkę (wysokie gmole od Pawla555) na trytki (szybkie zdejmowanie i zakładanie). Potem wymyślę coś lepszego do zamontowania. Nie miałem czasu tego jeszcze zamontować, przetestować. NIestety sprawa na razie zawieszona z braku możliwości testów.

                P.S. Jedna uwaga ew. dla chętnych - to będzie zakwestionowane przy kontroli drogówki (jak się dopatrzą).

                Komentarz


                  #9
                  Nasz Włoch miał fajna kratkę


                  ps
                  Wojtek - HI
                  nie wiem czy wiesz ale flex spotkał moją kratkę i już kratki nie mam ale zawsze mogę dospawać będę zatem ten poliwęglan motał
                  nie pamiętam - moją mi dałeś ? mam szukać w garażu?
                  ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                  FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez kamilltee Zobacz posta
                    Nasz Włoch miał fajna kratkę


                    ps
                    Wojtek - HI
                    nie wiem czy wiesz ale flex spotkał moją kratkę i już kratki nie mam ale zawsze mogę dospawać będę zatem ten poliwęglan motał
                    nie pamiętam - moją mi dałeś ? mam szukać w garażu?
                    Nie dość, że ST ma lipne świata to jeszcze się je zasłania
                    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                    Komentarz


                      #11
                      toto faktycznie za gęste - ale o to własnie chodziło Kamykowi bo z nim gadałem
                      ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                      FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                      Komentarz


                        #12
                        A czy ta kratka nie jest za blisko szkła reflektorów? Kamień trafi i szkło pójdzie mimo kratki, bo ta się wygnie do środka. Poza tym nie wiem jak ta wewnętrzna jest mocowana, ale czasem trzeba szkło wyczyścić, nawet kilka razy dziennie jak sporo owadów czy kurzu. I jak kratka czy poliwęglan jest kilka cm od reflektora, to zawsze jakąś szmatkę się wciśnie, a w tym przypadku, jeśli nie ma jakiegoś patentu na błyskawiczny demontaż osłony bez użycia narzędzi to porażka.
                        hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                        Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                        Komentarz


                          #13
                          A co do kratek - to mnie zawsze interesuje do czego to jest mocowane. Bo rozważyć trza jak jest uderzenie kamienia - na co to przenosi.

                          Zamieszczone przez kamilltee Zobacz posta
                          Wojtek - HI
                          nie wiem czy wiesz ale flex spotkał moją kratkę i już kratki nie mam ale zawsze mogę dospawać będę zatem ten poliwęglan motał
                          nie pamiętam - moją mi dałeś ? mam szukać w garażu?
                          Cholera nie pamiętam. Albo masz w garażu, albo jest u mnie. Ale nie mam teraz jak sprawdzić

                          Komentarz


                            #14
                            nie spieszy się - ale ja tez nie pamiętam
                            ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                            FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                            Komentarz


                              #15
                              Polecam "poliwęglan lity" nie matowieje jest odporny na duże uderzenia i do tego świetnie się formuje. Według producenta wytrzymuje 10 lat niech wytrzyma nawet 5 i tak jest ok.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X