Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakiej firmy kupić filtry do wymiany?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zamieszczone przez yaraso Zobacz posta
    Ja do swojej tenerki kupiłem HIFLOFILTRO HF 145 - zamówione przez internet.
    Ale uwaga, w komplecie nie było uszczelki oring na obudowę.
    Może to tylko przypadek lub przeoczenie sprzedawcy bo nigdy nie spotkałem się by w filtrach olejowych (nawet samochodowych) nie było uszczelki.
    Nigdy nie ma uszczelki na obudowę. Ten filtr pasuje do wielu modeli yamah i pewnie tez innych marek, wiec trudno tego oczekiwać żeby była uniwersalna uszczelka.

    Komentarz


      #17
      Potwierdzam i ja że oringu nie ma w zestawie. Jak zdemontujesz pokrywę to uważaj żeby go nie uszkodzić a jeśli chcesz być bardzo dokładny to od razu kup taki oring nowy przed wymianą. Z doświadczenia wiem że rzadko cieknie olej przez tą przypadłość ale zawsze ostrożności nigdy za wiele.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez Krzsiek Zobacz posta
        Nigdy nie ma uszczelki na obudowę. Ten filtr pasuje do wielu modeli yamah i pewnie tez innych marek, wiec trudno tego oczekiwać żeby była uniwersalna uszczelka.
        Moim oczekiwaniem nie była uniwersalna uszczelka a podejście sprzedawcy, skoro podałem model motocykla to uważam że powinien zaproponować uszczelkę (nawet dodatkowo płatną) mając na celu choćby szeroko pojęty swój biznes. Ale co kraj to obyczaj

        Stara uszczelka oczywiście przeżyła i wytrzyma jeszcze jeden sezon.
        sigpic

        Komentarz


          #19
          Zamieszczone przez yaraso Zobacz posta
          Moim oczekiwaniem nie była uniwersalna uszczelka a podejście sprzedawcy, skoro podałem model motocykla to uważam że powinien zaproponować uszczelkę (nawet dodatkowo płatną) mając na celu choćby szeroko pojęty swój biznes. Ale co kraj to obyczaj
          Tu masz niestety rację, często sprzedawcy nie mają pojęcia do czego to służy i z czym jest montowane ale z drugiej strony nie ma się im co dziwić ale wymagać chociaż zainteresowania sprzedawanym towarem zawsze
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #20
            Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
            wymagać chociaż zainteresowania sprzedawanym zawsze
            Święta racja!! Mając własną działalność (niestety nie w braży motoryzacyjnej ) nie wyobrażam sobie trzymać pracownika który nie ma wiedzy tego co sprzedaje. Jasne, co innego nie mieć wiedzy a co innego nie chcieć jej mieć.
            sigpic

            Komentarz


              #21
              IMO trochę przesadzacie - jeśli nie chcecie mieć tego typu problemów to oddajcie moto do ASO i tam wszystko ma być ok - robiąc coś na własną rękę niestety jest wymagana pewna wiedza o swoim sprzęcie.
              Sprzedawca ma zazwyczaj na głowie dużo rzeczy i niemal na pewno nie wie, że w tym konkretnym moto jest potrzebna taka a taka uszczelka (swoją drogą ja w swoich motórach nigdy jeszcze nie musiałem jej zmieniać), ani nie bardzo ma czasu się orientować - tego typu rzeczy są dostępne tylko w ASO (ew. może jeszcze larsson i to też raczej do ściągania z Gdańska) i sprzedającemu zwyczaj nie kalkuluje się nawet myśleć o ściąganiu czegoś takiego.
              Moim zdaniem nie ma co z tego robić problemu.

              pzdr, Adam

              UPDATE: larsson też nie ma
              sigpic

              Komentarz


                #22
                W Larssonie nie jest lepiej, jak chciałem kupić filtry do 520tki (KTM EXC 520) to gość sie zapytał: A co to jest 520-tka
                Jak teraz byłem na bazarze na służewcu dowiedziałem się że właśnie koło larssona i yamahy otwiera się nowy sklep, chyba pod adresem Połczyńska 4 nie jestem pewien i jak zobaczyłem ich cennik byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.
                Olej Castrol Power 1 Racing 4T 10W50 pełny syntetyk który kupuje do mojego KTMa kosztował u nich 36 zł za litr a w larssonie 52 i powiedzieli że taka cena będzie utrzymana bo maja przedstawicielstwo castrola i dlatego tak tanio.
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #23
                  Zamieszczone przez fxrider Zobacz posta
                  IMO trochę przesadzacie - jeśli nie chcecie mieć tego typu problemów to oddajcie moto do ASO i tam wszystko ma być ok - robiąc coś na własną rękę niestety jest wymagana pewna wiedza o swoim sprzęcie.
                  Sprzedawca ma zazwyczaj na głowie dużo rzeczy i niemal na pewno nie wie, że w tym konkretnym moto jest potrzebna taka a taka uszczelka (swoją drogą ja w swoich motórach nigdy jeszcze nie musiałem jej zmieniać), ani nie bardzo ma czasu się orientować - tego typu rzeczy są dostępne tylko w ASO (ew. może jeszcze larsson i to też raczej do ściągania z Gdańska) i sprzedającemu zwyczaj nie kalkuluje się nawet myśleć o ściąganiu czegoś takiego.
                  Moim zdaniem nie ma co z tego robić problemu.

                  pzdr, Adam

                  UPDATE: larsson też nie ma
                  Racja, w ten sposób właściwie nie było by firm, najpierw ktoś musiałby zjeść zęby nad tematem żeby wszystko wiedzieć a potem zamiast prowadzić firmę to zajmował by się doradztwem i kompletacja części.
                  Było by fajnie ale nie ma co marzyć jest to dość nie realne zwłaszcza, że technologie się zmieniają a sprzętów jest dużo, gdybyśmy wszyscy np. w Polsce jeździli tylko dwoma typami motorów to jeszcze było by możliwe.
                  http://www.informatyzacja.com

                  Komentarz


                    #24
                    Zamieszczone przez fxrider Zobacz posta
                    sprzedającemu zwyczaj nie kalkuluje się nawet myśleć o ściąganiu czegoś takiego
                    Może nie ma w Larsonie (choć to mnie nie dziwi) ale bez problemu są dostępne takie uszczelki poza ASO:
                    sigpic

                    Komentarz


                      #25
                      Piknie.
                      To samo w sklepie z oringami, uszczelniaczami łożyskami itp kosztuje z 50gr.

                      Komentarz


                        #26
                        Zamieszczone przez Krzsiek Zobacz posta
                        Piknie.
                        To samo w sklepie z oringami, uszczelniaczami łożyskami itp kosztuje z 50gr.
                        Szkoda że nie podają wymiarów bo znając życie nie tak prosto kupić czasem oringi w takim sklepie.
                        Do mojego ktma do głowicy simeringi i oringi są nieosiągalne poza serwisem, w xtz nie wiem bo na razie nie wymieniałem takich części.
                        W sklepie z łożyskami w wawie spotkałem się z opinią że nie ma simeringów na smar albo na olej, a łożysk bez przykrycia już nie robią i kazali mi wywalić blaszkę okrywającą kulki
                        A to ciekawe bo jak łożysko nie kryte kosztuje 5zł a kryte 15 to po co mam przepłacać? Na to pytanie już sprzedawca nie umiał odpowiedzieć.
                        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                        sigpic

                        Komentarz


                          #27
                          Usunięte na żądanie użytkownika

                          Komentarz


                            #28
                            Uaj, co to jest ?? I to na zewnątrz filtra - niedobrze - mogło polecieć w gaźniki..
                            Właśnie się zorientowałem, że został mi jeszcze kpl. filtrów powietrza JR do ST (nowe oczywiście).

                            pzdr, Adam

                            P.S. Podłoga w tle wygląda jakbyś kogoś zamordował...
                            sigpic

                            Komentarz


                              #29
                              Usunięte na żądanie użytkownika

                              Komentarz


                                #30
                                Usunięte na żądanie użytkownika

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X