Zamieszczone przez yaraso
Zobacz posta
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jakiej firmy kupić filtry do wymiany?
Zwiń
X
-
Potwierdzam i ja że oringu nie ma w zestawie. Jak zdemontujesz pokrywę to uważaj żeby go nie uszkodzić a jeśli chcesz być bardzo dokładny to od razu kup taki oring nowy przed wymianą. Z doświadczenia wiem że rzadko cieknie olej przez tą przypadłość ale zawsze ostrożności nigdy za wiele.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez Krzsiek Zobacz postaNigdy nie ma uszczelki na obudowę. Ten filtr pasuje do wielu modeli yamah i pewnie tez innych marek, wiec trudno tego oczekiwać żeby była uniwersalna uszczelka.
Stara uszczelka oczywiście przeżyła i wytrzyma jeszcze jeden sezon.sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez yaraso Zobacz postaMoim oczekiwaniem nie była uniwersalna uszczelka a podejście sprzedawcy, skoro podałem model motocykla to uważam że powinien zaproponować uszczelkę (nawet dodatkowo płatną) mając na celu choćby szeroko pojęty swój biznes. Ale co kraj to obyczajBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz postawymagać chociaż zainteresowania sprzedawanym zawsze) nie wyobrażam sobie trzymać pracownika który nie ma wiedzy tego co sprzedaje. Jasne, co innego nie mieć wiedzy a co innego nie chcieć jej mieć.
sigpic
Komentarz
-
IMO trochę przesadzacie - jeśli nie chcecie mieć tego typu problemów to oddajcie moto do ASO i tam wszystko ma być ok - robiąc coś na własną rękę niestety jest wymagana pewna wiedza o swoim sprzęcie.
Sprzedawca ma zazwyczaj na głowie dużo rzeczy i niemal na pewno nie wie, że w tym konkretnym moto jest potrzebna taka a taka uszczelka (swoją drogą ja w swoich motórach nigdy jeszcze nie musiałem jej zmieniać), ani nie bardzo ma czasu się orientować - tego typu rzeczy są dostępne tylko w ASO (ew. może jeszcze larsson i to też raczej do ściągania z Gdańska) i sprzedającemu zwyczaj nie kalkuluje się nawet myśleć o ściąganiu czegoś takiego.
Moim zdaniem nie ma co z tego robić problemu.
pzdr, Adam
UPDATE: larsson też nie masigpic
Komentarz
-
W Larssonie nie jest lepiej, jak chciałem kupić filtry do 520tki (KTM EXC 520) to gość sie zapytał: A co to jest 520-tka
Jak teraz byłem na bazarze na służewcu dowiedziałem się że właśnie koło larssona i yamahy otwiera się nowy sklep, chyba pod adresem Połczyńska 4 nie jestem pewien i jak zobaczyłem ich cennik byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.
Olej Castrol Power 1 Racing 4T 10W50 pełny syntetyk który kupuje do mojego KTMa kosztował u nich 36 zł za litr a w larssonie 52 i powiedzieli że taka cena będzie utrzymana bo maja przedstawicielstwo castrola i dlatego tak tanio.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez fxrider Zobacz postaIMO trochę przesadzacie - jeśli nie chcecie mieć tego typu problemów to oddajcie moto do ASO i tam wszystko ma być ok - robiąc coś na własną rękę niestety jest wymagana pewna wiedza o swoim sprzęcie.
Sprzedawca ma zazwyczaj na głowie dużo rzeczy i niemal na pewno nie wie, że w tym konkretnym moto jest potrzebna taka a taka uszczelka (swoją drogą ja w swoich motórach nigdy jeszcze nie musiałem jej zmieniać), ani nie bardzo ma czasu się orientować - tego typu rzeczy są dostępne tylko w ASO (ew. może jeszcze larsson i to też raczej do ściągania z Gdańska) i sprzedającemu zwyczaj nie kalkuluje się nawet myśleć o ściąganiu czegoś takiego.
Moim zdaniem nie ma co z tego robić problemu.
pzdr, Adam
UPDATE: larsson też nie ma
Było by fajnie ale nie ma co marzyć jest to dość nie realne zwłaszcza, że technologie się zmieniają a sprzętów jest dużo, gdybyśmy wszyscy np. w Polsce jeździli tylko dwoma typami motorów to jeszcze było by możliwe.
Komentarz
-
Zamieszczone przez fxrider Zobacz postasprzedającemu zwyczaj nie kalkuluje się nawet myśleć o ściąganiu czegoś takiego
sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez Krzsiek Zobacz postaPiknie.
To samo w sklepie z oringami, uszczelniaczami łożyskami itp kosztuje z 50gr.
Do mojego ktma do głowicy simeringi i oringi są nieosiągalne poza serwisem, w xtz nie wiem bo na razie nie wymieniałem takich części.
W sklepie z łożyskami w wawie spotkałem się z opinią że nie ma simeringów na smar albo na olej, a łożysk bez przykrycia już nie robią i kazali mi wywalić blaszkę okrywającą kulki
A to ciekawe bo jak łożysko nie kryte kosztuje 5zł a kryte 15 to po co mam przepłacać? Na to pytanie już sprzedawca nie umiał odpowiedzieć.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Siwy
-
Siwy
-
Siwy
Komentarz