Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gmole i inne graty do XT660Z

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Gmole i inne graty do XT660Z

    Był taki temat ale po poroblemach został usunięty.
    Pisałem tam że zamierzam kupić gmole. Nie wiedziałem jakie, a Wy mi doradziliście . Potem napisałem że je kupiłem ( hepco&becker).
    Ale że je założyÅ‚em to już nie zdążyłem napisać.
    A więc ZAŁOŻYŁEM. 5 godzin roboty
    Teraz rozglądam się za kratką na reflektor.

    #2
    A dlaczego chcesz kratkę? Nie lepiej poliwęglan?
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Jakoś na tą kratkę się najarałem. Podobno nie trzeba jej zdejmować do badań technicznych. A tą z poliwęglanu trzeba. Tak ktoś mi napisał w "starym" temacie.
      No już sam nie wiem.

      Komentarz


        #4
        Kowal tak pisał że trzeba zdjemować, zapytaj Erwina czy kiedykolwiek ją zdejmował do badania
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #5
          no dobra. A jak z przepuszczalnością światła przez poliwęglan??. Czy światło nie jest jakoś załamywane itp. ???

          Komentarz


            #6
            przepuszczalność jest w granicach 70-82%

            jakby wziąć pod uwagę, ile światła zatrzymuje kratka powierzchniowo, myślę, że wyjdzie podobnie

            Komentarz


              #7
              Nie zdejmowałem bo badań nie musiałem robić Za to zdejmowałem czasem do czyszczenia reflektora-te 4 śrubki raz na jakiś czas odkręcić to nie jest wielka operacja. Nie zauważyłem dużych różnic między światłem bez i z osłoną. Nadal jestem za poliwęglanem, a nie kratką, Chroni lepiej także przed małymi kamykami, gałęziami i piaskiem, który potrafi zmatowić po czasie szkło reflektora. Ale poliwęglan, w przeciwieństwie do kratki trzeba czasem wymienić na nowy, bo się "zużywa".
              Każdy musi sam wybrać, co mu bardziej pasuje. Do ktm-a zakupiłem ponownie poliwęglan, mimo iż nie wygląda tak "bojowo" jak kratka.
              Ostatnio edytowany przez erwinw; 32.
              hominis est errare, insipientis in errore perseverare
              Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

              Komentarz


                #8
                Hmmm czyli technicznie wszystko podobnie. Więc zostaje kwestia gustu

                Komentarz


                  #9
                  dobra , zakupiłem kratke i już ja zamontowalem . Teraz wymyśliłem halogenki. już je zakupiłem teraz trzeba zamontować.
                  Pytanie czy ktoś już montował??. Chodzi mi o podlączenie instalacji, Jakies wskazówki, może ktoś ma jakieś schematy elektryczne??
                  Chciałbym je tak podłączyć, że uruchamiały by się tylko jak jest przekręcony kluczyk....

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez RadziX Zobacz posta
                    Teraz wymyśliłem halogenki.
                    Do pierwszej gleby będą służyć no ale nikt nie zabrania przecież.

                    Instalację zrób na przekaźniku, wepnij się za bezpiecznikiem za stacyjką i po sprawie.
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      hehe. Mam nadzieje że się nie wyglebie, ale co tam.... . Tak myślałem żeby przekaźnik wstawić. Po przekręceniu stacyjki poszło by napięcie na cewke i przekaźnik by się zamknął. Tylko który kabelek wykorzystać???

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez RadziX Zobacz posta
                        hehe. Mam nadzieje że się nie wyglebie, ale co tam.... . Tak myślałem żeby przekaźnik wstawić. Po przekręceniu stacyjki poszło by napięcie na cewke i przekaźnik by się zamknął. Tylko który kabelek wykorzystać???
                        NIe wiem trzeba by na schemacie zobaczyć, najlepiej od razu za stacyjką, możesz też sterowanie zrobić z przełącznika świateł drogowych bo twoja teresa światła ma cały czas właczone. Możesz też podpiąć bezpośrednio do aku i dać oddzielny przełącznik, możliwości jest sporo.

                        Zobacz dobrze schemat albo zapodaj go tutaj i zastanów się kiedy i jak będziesz używał tych światełek.
                        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                        sigpic

                        Komentarz


                          #13
                          Właśnie tak myślałem żeby do sterowania wykorzystać kabelek od świateł np. od pozycyjnych. Tak żeby nie trzeba było uruchamiać silnika.
                          Wczoraj ściąnął mi się jakiś workshop manual ale jeszcze go nie przeglądałem.. ..

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez RadziX Zobacz posta
                            hehe. Mam nadzieje że się nie wyglebie, ale co tam....
                            RadziX - przy naszym hobby pytanie nie brzmi .....--- czy???---- tylko KIEDY

                            Komentarz


                              #15
                              Zamieszczone przez RadziX Zobacz posta
                              Właśnie tak myślałem żeby do sterowania wykorzystać kabelek od świateł np. od pozycyjnych. Tak żeby nie trzeba było uruchamiać silnika.
                              Wczoraj ściąnął mi się jakiś workshop manual ale jeszcze go nie przeglądałem.. ..
                              To rozwiązanie nie wydaje mi sie zbytnio rozsądne, będziesz musiał przekręcić kluczyk czyli włączyć zapłon żeby móc uruchomić światła, druga sprawa nie wiem jaki pobór prądu masz na tych światełkach, może okazać się tak że po np rozbiciu namiotu na tych świecidełkach zabraknie ci prądu na rozruch. Ja bym nie ryzykował i nie używał lampek bez uruchomionego silnika.

                              Ja w st miałem halogenki podłączone do plusa który idzie cały czas na stacyjkę, zasilanie przekaźnika ze stacyjki tak że po przekręceniu kluczyka można było je załączyć, przekaźnik i przełącznik pod owiewką z przodu, zaletą tego rozwiazania jest to że nie zapali CI tego nikt inny jeśli nie przekręci stacyjki.
                              W KTMie teraz mam podłączone grzane łapy bezpośrednio pod bezpiecznik zasilany po stacyjce bo są dodatkowe dwa to podłączenia takich rzeczy, po przekręceniu kluczyka zaczynają grzać jeśli są włączone, bez przekaźnika bo nawet tak zaleca instrukcja.

                              Żeby było najprościej możesz podłączyć też bezpośrednio pod aku, przełącznik i bezpiecznik i po sprawie ale wtedy każdy przechodzień po pstryknięciu przełącznika załączy lampki .
                              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                              sigpic

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X