Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zębatki nie standardowe 16/44

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660Z] zębatki nie standardowe 16/44

    Witam,
    Szukam i szukam do XT660Z z 2010r, i nie mogę nigdzie znaleźć, celem zejścia z obrotów przy wyższych prędkościach asfaltowych, w IC nie ma, Larsson nie ma, Sunstar nie ma. Oryginał jest 15/45, ja widzę to tak:
    albo
    1. z16 na przód
    albo
    2. z44 na tył
    pomóżcie!

    pzdr

    #2
    W celu zejscia z obrotów kup cos z wiekszym zapasem mocy. Zmiana przełożeń w tym motocyklu moze spowodować wieksza mułowatośc sprzeta gorsze przyspieszenie, wieksze spalanie , a predkosc max napewno sie nie zwiekszy....

    Komentarz


      #3
      na dzień dzisiejszy mam zmieniony wydech na pojedynczego LEO'na + filtry KN, także co do mułowatości w tym momencie nie mam zastrzeżeń.
      Miałem XRV, rodzinka ma LC8 i samemu zmieniamy przednią zębatkę (w obu maszynach) i nie odczuwam aż tak strasznych gorszych przyśpieszeń.
      Poza tym, zawszę mogę wrócić do oryginału, kiedy jadę w inną trasę np.ukraińskie szutry.
      Celem jest zejście na niższe obroty przy prędkościach ~120-130km/h, aby wibracje nie były mniej uciążliwe a nie max prędkość.

      Komentarz


        #4
        he he
        wsadź 16 na przód i od razu zobaczysz że moto nie jedzie nawet bez zmiany tylnej zębatki.

        W tamtych moto nie czuć bo to dwa garki a nie jeden jak w teresie.
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #5
          Moge Ci poszukac u innych producentów, ale jutro czy pojutrze.
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
            Moge Ci poszukac u innych producentów, ale jutro czy pojutrze.
            Jeśli byłbyś tak miły. Poczekam.
            Interesuje mnie zmiana tylko jednej, którą będzie łatwiej znaleźć.

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
              he he
              wsadź 16 na przód i od razu zobaczysz że moto nie jedzie nawet bez zmiany tylnej zębatki.

              W tamtych moto nie czuć bo to dwa garki a nie jeden jak w teresie.
              a niech kazdy uczy sie na Własnych błedach...

              Komentarz


                #8
                Olek Motocykle ma markę PBR. PBR ma zebatkę na przód o 16 zębach. Symbol zębatki wg. katalogu PBR to 345. Pogadaj z Olkiem i przy większym zamówieniu PBR z Wloch niech Ci od razu zamówią. Nie raz już zamawiałem takie nietypowe zębatki, których w PL oficjalnie nie ma (jesienią się zorientowałem, że do ST na przód jest 17 i mozna sobie zamówić, firmy nie pamiętam).
                Do Twojego moto jakoś nie widać u innych producentów szesnastki na przód czy 44 na tył.
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #9
                  Mam w starej 660 zębatki 16/46 - dla mnie rewelacyjne przełożenie - minimalnie szybsze niż fabryczne 15/45. Z tym że trzeba aż dwie zmieniać.

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                    Olek Motocykle ma markę PBR. PBR ma zebatkę na przód o 16 zębach. Symbol zębatki wg. katalogu PBR to 345. Pogadaj z Olkiem i przy większym zamówieniu PBR z Wloch niech Ci od razu zamówią. Nie raz już zamawiałem takie nietypowe zębatki, których w PL oficjalnie nie ma (jesienią się zorientowałem, że do ST na przód jest 17 i mozna sobie zamówić, firmy nie pamiętam).
                    Do Twojego moto jakoś nie widać u innych producentów szesnastki na przód czy 44 na tył.
                    3 maile do Olka i nikt nie odpowiada.
                    Na stronie ma, ale nie wiadomo ile ma zębów.
                    Masz jakieś "lepszy" kontakt do nich?

                    Komentarz


                      #11
                      Dzwoń po prostu i nie daj się zbyć

                      Na stronie nie ma bo to nietypowy rozmiar i go nie wystawili ale PBR ma takową w ofercie.
                      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez pattryk Zobacz posta
                        Witam,
                        Szukam i szukam do XT660Z z 2010r, i nie mogę nigdzie znaleźć, celem zejścia z obrotów przy wyższych prędkościach asfaltowych, w IC nie ma, Larsson nie ma, Sunstar nie ma. Oryginał jest 15/45, ja widzę to tak:
                        albo
                        1. z16 na przód
                        albo
                        2. z44 na tył
                        pomóżcie!

                        pzdr
                        A dzwoniłeś do motor-landu ?




                        Może mają gdzieś na zapleczu
                        sigpic

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X