Taki zimowy temat.
Wiosna nie przychodzi ale zaczęło mi się to podobać. Długo jasno, ciepło a w świętokrzyskich lasach śnieg całkiem dobry na śladówki.
Ale do rzeczy, nie podoba mi się tylne światło w 660. W Uralu mam większe ze sporą blaskownicą i oddzielną żarówką na stop. Ale Ural w przeciwieństwie do xtz nie hamuje tylko zwalnia.
Światło pozycyjne i stop w jednym kloszu jest słabo widoczne, przez analogię z samochodami bez 3go światła stop.
Widziałem w necie że ludzie czasem montują dodatkowe światło stop. Jak im kufer przysłania właściwe, ja przysłaniam czasem światło tobołem ze "spaniem".
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
mówi że motocykl powinien mieć 1 lub 2 światła stop, może też mieć światło przeciwmgielne.
Światła stop typ s1 i s2 to CHYBA (nie doczytałem) znaczy zintegrowane z pozycyjnym i osobne.
tak że można by sobie założyć powyżej oryginału porządne światło stop:
wersję oszczędną - światło p mgielne (o ile wiem homologacja na różne rodzaje świateł jest jedna E20)
albo na diodach, led na ten plus że ma b mały pobór prądu i się nie przepali:
*nie mam konszachtów ze sklepem do którego dałem linki, gdzieś opisy musiałem znaleźć
Piszę że zimowy temat bo to będzie kolejna rzecz którą kiedyś pewnie zrobię, tak jak przekaźniki do światła z przodu.
Wiosna nie przychodzi ale zaczęło mi się to podobać. Długo jasno, ciepło a w świętokrzyskich lasach śnieg całkiem dobry na śladówki.
Ale do rzeczy, nie podoba mi się tylne światło w 660. W Uralu mam większe ze sporą blaskownicą i oddzielną żarówką na stop. Ale Ural w przeciwieństwie do xtz nie hamuje tylko zwalnia.
Światło pozycyjne i stop w jednym kloszu jest słabo widoczne, przez analogię z samochodami bez 3go światła stop.
Widziałem w necie że ludzie czasem montują dodatkowe światło stop. Jak im kufer przysłania właściwe, ja przysłaniam czasem światło tobołem ze "spaniem".
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
mówi że motocykl powinien mieć 1 lub 2 światła stop, może też mieć światło przeciwmgielne.
Światła stop typ s1 i s2 to CHYBA (nie doczytałem) znaczy zintegrowane z pozycyjnym i osobne.
tak że można by sobie założyć powyżej oryginału porządne światło stop:
wersję oszczędną - światło p mgielne (o ile wiem homologacja na różne rodzaje świateł jest jedna E20)
albo na diodach, led na ten plus że ma b mały pobór prądu i się nie przepali:
*nie mam konszachtów ze sklepem do którego dałem linki, gdzieś opisy musiałem znaleźć
Piszę że zimowy temat bo to będzie kolejna rzecz którą kiedyś pewnie zrobię, tak jak przekaźniki do światła z przodu.
Komentarz