Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Montowałem wieczorem przed wyjazdem dnia następnego i myślałem, że mnie szlag trafi. Dziurki w ramie musiałem rozwiercić, trzpienie skrócić, objechać boschem i naprostować młotkiem. Jedna strona weszła, ale z drugą były opory. Do kołyski musiałem wykorzystać docinany gwint, którym dopiero udało mi się dokręcić podstawę gmola do ramy. A wątpię, aby moja rama miała być aż tak krzywa.
Już myślałem, aby pojechać bez nich. Ale starczyło mi cierpliwości, udało mi się samemu zamontować i sprawdziły się. Pod czeską granicą, przed przejazdem kolejowym, w deszczu, gleba przy ok 40 km/h. Ja w jedną, moto w drugą. Kumpel mówi, że aż iskry szły. Potem na spokojnie obadałem sprawę i poza oczywistym przyszlifowaniem brak jakichkolwiek innych efektów jak wgniecenia, odkształcenia, przesunięcia na ramie czy wygięcie mocowań. Więc z mojej strony wyrazy uznania dla producentów. Koncepcja płozy oraz mocowanie w wielu punktach zdały egzamin.
Ja odporności na glebowanie na szczęście jeszcze nie sprawdzałem (i oby tak zostało) ale konstrukcja wydaje się solidna i myślę że nie jedno potrafi wytrzymać.
Z montażem wielkich problemów nie miałem , wszystko pasowało ok z wyjątkiem dwóch trzpieni - faktycznie też musiałem otwory w ramie ciut rozwiercić ale żaden to wielki problem , więcej czasu zajęło mi kombinowanie z klaksonem.
Panowie,tworzy się lista nr 3 na gmole,żeby Darek wystartował z produkcją musi być przynajmniej 5-6 chętnych,na razie mam dwóch (z OLXa)+jeden kolega.Jeśli ktoś nosi się z zamiarem kupna naszych gmoli to nie czekać do wiosny tylko dawać znać na priw albo na numer podany na OLXe.Produkcja i tak zajmie 2-3 tygodnie więc będzie czas na uzbieranie kasy (wiadomo po świętach wiele jej nie zostaje),
Komentarz