Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Przypuszczam że rozpitolone sprężyny, padnięte zawieszenia nie poprawiają sytuacji. W szosówkach jak sie sprężyna sklepie to różnica jest mikra. A w tych starych super-hiper-dakarowych sprzętach to siada pewnie do kilkunastu "centimetrów".
Sprężyna różnicę robi. Przy nowej łatwiej jest przerzucić moto przez martwy punkt. Co nie znaczy, że przy bardziej zużytej nie da się postawić moto. Przyczyny raczej szukał bym w źle zaprojektowanej garażowej stopce czy jak pisałem wcześniej błędach technicznych. Względnie kombinacji obu czynników. Niech kolega podkręcić sprężynę z tyłu i zobaczy czy pójdzie łatwiej. Choć nie sądzę by to miało samo w sobie całkiem uniemożliwić postawienie moto na centralce.
Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Sprężyna różnicę robi. Przy nowej łatwiej jest przerzucić moto przez martwy punkt. Co nie znaczy, że przy bardziej zużytej nie da się postawić moto. Przyczyny raczej szukał bym w źle zaprojektowanej garażowej stopce czy jak pisałem wcześniej błędach technicznych. Względnie kombinacji obu czynników. Niech kolega podkręcić sprężynę z tyłu i zobaczy czy pójdzie łatwiej. Choć nie sądzę by to miało samo w sobie całkiem uniemożliwić postawienie moto na centralce.
Dzięki Od dziś o wiele łatwiej mi się stawia moto na centralce
Komentarz