Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Opony MITAS E 07

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Opony MITAS E 07

    Panowie co sądzicie na temat opon MITAS E 07???
    Miał ktoś z nimi do czynienia?
    I jak to się sprawuje

    Ostatnio edytowany przez Gosienka; 2. Powód: poprawa odnośnika do obrazka

    #2
    Ten temat kolega czytał: http://xtzclub.pl/threads/58-Jakie-o...ny-zestawienia.... ?
    "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

    Komentarz


      #3
      Polecam Heidenau k60 cena podobna a różnica naprawdę dość duża...chyba że stać cię na coś innego to oczywiście tkc80

      Komentarz


        #4
        Mitas 07, 25 TKM, problemów brak !
        Załączone pliki

        Komentarz


          #5
          Mam takie opony w DR 650, dobre bo tanie, do śmigania 50/50 idealne.
          Innych nie testowałem więc brak mi porównania.

          Komentarz


            #6
            Hmmm, ja bym powiedział raczej - dobre bo wytrzymałe. Rozmawiałem z kierowcą testowym BMW (moto), chwalił je za wytrzymałość! Logicznie rzecz biorąc, w długodystansowej wycieczce, gdzie nie ma możliwości kupienia zamiennika, warto kupić coś najlepszego. Ja wybrałem ten model, bo mimo wielu narzekań na ich twardość i śliskość, okazały się najlepsze. Na następną wycieczkę do Indii (ok 30 tkm) też je zakładam! XTZ 660 wybrałem jako moto do podróży solo w "dzikie" regiony świata, nie dlatego że jest najlepsza, ale dlatego że jest sprawdzonym w boju motorkiem, z małą ilością wad konstrukcyjnych, dość lekkim (!) i statystycznie mało awaryjnym. Jeśli ktoś zna jakąś oponę, na której mogę przejechać spokojnie powyżej 25 tkm, proszę o namiar!
            Ahoy Przygodo!

            Komentarz


              #7
              Zakupiłem na Ukrainę, jestem już po i muszę powiedzieć, że są zajebiste. Polecam wątek na forum Afryki, nazywa się fanklub Mitasa albo podobnie. Temat jest tam przerobiony od prawej do lewej.
              Podobno warto na przód założyć TKC 80, ja po wymianie sprzęgła, klocków, gmolach, itp. nie miałem kasy. Zobaczymy jak z żywotnością

              W terenie trzyma bardzo dobrze, kumpel na Heidenałach jodełkach jechał pod mokrą górkę z fontanną błota i trawy za sobą. Myślałem, że u mnie będzie podobnie, ale nie nawet nie zabuksowało.
              Na asfaltach myślę, że da się zamknąć opony ... mi się jeszcze nie udało, alem leszcz.
              http://picasaweb.google.pl/m.michal....26049666780018

              Zaznaczam, że to dopiero mój 3 komplet opon, na pierwszych praktycznie nie skręcałem, a drugich Dunlopów Trailmaxów jeszcze nie skończyłem. W zasadzie nie powinienem się wypowiadać.
              ------------------------------------------------------------------
              Trzeba kochać wszystkie motocykle.

              Komentarz


                #8
                Pawlos133- masz założone e09 a nie e07...
                sigpic
                "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                Komentarz


                  #9
                  Nie no pewnie, że tak. Chyba muszę się wyspać. Pokornie błagam o litość.
                  ------------------------------------------------------------------
                  Trzeba kochać wszystkie motocykle.

                  Komentarz


                    #10
                    Używam Mitasów E-07 już trzeci sezon , przejechałem na nich jakieś 10 tys. km, przód starty jakies 50-60% a tył zbliza się ku końcowi i zaczyna bieżnik odchodzić-zrobie fotę przy okazji (ale jeżdżę dosyć agresywnie, lubie na asfalcie przyblokowac tył). Jeżdzę 70% asfalt 30% teren. Na asfalcie na suchym nie mialem z nia zadnych problemów, zamknięcie opony bez problemu. Asfalt mokry - niestety opony bardzo śliskie (twarda mieszanka kosztem trwałości,coś za coś) - po prostu trzeba bardzo uwazać,nie przeginać z pochyłami, hamowac wcześniej jesli to możliwe. W terenie - tył spoko,wychodziłem z niejednego błota i piachu, przód jak dla mnie za słabo wgryza się w glebe(myslę nad TKC 80). Podsumowujac opona dla "myslących motocyklistów" ze wzgledu na sliskość na mokrym. Kusi cena - zaplacilem 400 zł za kpl. Czy kupie je drugi raz? Raczej nie,wole dołozyćł i kupić kpl TKC 80 (kpl 580 zł), ze wzgledu na bezpieczeństwo, bo wiadomo jak się jeździ po Polsce, chociaz zdaje sobie sprawę że zetrą się szyciej niz mitasy, no ale cos za coś...

                    Komentarz


                      #11
                      Jak się nie męczy TKCtek to trzymają na przodzie nawet do 20kkm. Na tył do TKC80 lepiej brać (IMO) e09 - lepiej gryzie ziemię, trwalszy, tańszy (zamiast dojeżdżać jednego TKC80 z tyłu można w tej samej kwocie kupić wcześniej nowe E09), a przyczepność z tyłu nie jest aż tak kluczowa jak z przodu. No chyba, że chce się winklować, ale wtedy lepiej w ogóle kostki odpuścić. Sorry za offtop lekki.
                      sigpic

                      Komentarz


                        #12
                        Żeby było śmiesznie mnie wyrzuciło na zakręcie bo rzuciło mi dupą, a przód trzymał. Nie mam doświadczenia z TKC 80, ale na pierwszy rzut oka bieżnik trochę mniej hardkorowy niż E-09.
                        A która opona jest cichsza TKC 80 czy E-09 ?

                        Komentarz


                          #13
                          Cichsza na pewno TKC, ale i tak ją ciągle słychać. Tył TKC na pewno lepiej trzyma na asfalcie, ale za to gorzej w terenie. Przód TKC w piachu o dziwo bardzo ładnie sobie radzi, mocno i pewnie trzyma, na asfalcie można na nim zrobić stoppala.
                          sigpic

                          Komentarz


                            #14
                            hej ,ja już mam te opony 2 sezon i ok 13 tyś ,powiem Ci tak opony w dobrej cenie, do jazdy 50/50,nie miałem na tych oponach krytycznych sytuacji -czyli sa przewidywalne .Faktycznie na mokrym trzeba bardziej uważać mam czasem wrażenie, że lekko puszczają teraz po 13 tyś zaczyna pomału schodzić przód ,ale opony takie sobie ,oczywiście są lepsze ,miałem doczynienia z anakee oraz metzelerem i to jest inna bajka ale też pieniądze.Sumując na 10 pkt. daje 6

                            Komentarz


                              #15
                              Pozwolę sobie odgrzebać temat. Mam pytanie do użytkowników E07 - czy sprawdzaliście czy nie ma pęknięć na bieżniku? Ostatnio przypadkiem to dostrzegłem i aż się wystraszyłem. Na zlocie był jeden trampek z taką oponą i też miał pęknięcia. Oczywiście użytkownik o tym nie wiedział.


                              Opona zdaje się z października 2009, założona w sierpniu 2010, przelatane 6tys.km 90% po asfalcie.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X