Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dobre zapięcie na koła jest jak polisa na życie - warto ją mieć!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Dobre zapięcie na koła jest jak polisa na życie - warto ją mieć!

    W ostatnim Motocyklu jest duży przegląd i testy zapięć na koła.
    Zwycięzca z pośród 19 blokad jest Moto-Detalil za 138 pln.
    A jak wy chronicie swoje maszyny?

    #2
    Mam łańcuch z alarmem Naxa. Wożę go przypiętego do uchwytów pasażera. Jak nie chce mi się go zakładać na koło to włączam tylko alarm.

    Komentarz


      #3
      Blokada na tarcze (firmy nie znam kupiłem razem z poprzednim moto w Anglii ) + alarm.

      Komentarz


        #4
        -Fabryczna blokada kierownicy
        -Immobilizer
        -MotoAlarm
        -Polisa AC

        -Mam U-Locka Citadeil oraz linkę stalową w oplocie tej firmy. Linką zabezpieczam kask na motocyklu przeciągając ją przez szczękę i zapinam U-Lockiem o przednią tarczę. Nie lubię nosic kasku w łapie po marketach czy urzędach
        hominis est errare, insipientis in errore perseverare
        Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

        Komentarz


          #5
          Modlitwa do św Jerzego
          "Na motocyklu jeźdź tak, jakbyś chciał, żeby jeździły twoje dzieci"

          Komentarz


            #6
            Staram się stawiać obok innych maszyn. Najlepiej nowszych i lepszych.
            Im GORZEJ tym LEPIEJ.
            Nikt nie mówił że będzie letko.

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez rudolf000 Zobacz posta
              staram się stawiać obok innych maszyn. Najlepiej nowszych i lepszych.
              nie ma lepszych niz są tylko nowsze

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez BANAN Zobacz posta
                nie ma lepszych niz są tylko nowsze
                Ale nie wszyscy złodzieje o tym wiedzą .

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez brie Zobacz posta
                  Modlitwa do św Jerzego
                  i jak się sprawdza wielebny w akcji?

                  Komentarz


                    #10
                    hehe też uważam wiek mojej Sabaki za duże zabezpieczenie.
                    Do tego blokada kierownicy, i blokada na tylną tarczę (tylko czekam aż o niej zapomnę). Blokada jest mała, nabyta z motocyklem. Teraz jeszcze linka Scotta (rowerowa) na gmol-przednie koło. Tyle widać, są jeszcze 2 których nie widać. Jedno standard, drugie trochę nietypowe.
                    Jest jeszcze rejestrmotocykli.pl z naklejką na baku.

                    Nasi bracia na GS-ach polecają kłódkę zapinaną na centralnej stopce. Robią to jakoś tak, że zbytnio nie ma dostępu, żeby przeciąć/przepiłować i podobno ciężko jest cokolwiek zrobić. Pozostaje tylko przeniesienie całego motocykla, tutaj z pomocą przychodzi waga motonga.

                    Chcę dołożyć:
                    łańcuch. Nie za długi, żeby nie leżał na ziemi.
                    Na wyprawy koniecznie coś z alarmem.
                    Linkę do kasku, kurtki.
                    ------------------------------------------------------------------
                    Trzeba kochać wszystkie motocykle.

                    Komentarz


                      #11
                      Fakt Lepszych może i nie ma ale są CZYSTSZE! właśnie obok takich warto parkować a naszym moto nic nie będzie. Bo nie da sie ukryć "WARSTWA IMPREGNUJĄCA" jest najlepszą "WARSTWĄ ZABEZPIECZAJĄCĄ"
                      Ostatnio edytowany przez Rudolf000; 23.
                      Im GORZEJ tym LEPIEJ.
                      Nikt nie mówił że będzie letko.

                      Komentarz


                        #12
                        Kiedyś w galileo testowali zabezpieczenia do rowerów. Wygrał U-Lock,którego za cholere nie dalo sie ani przeciac ani upiłować + zamek, którego otwarcie wytrychem zajmuje bardzo duzo czasu lub jest niemozliwe. Bo co z tego że zamkniecie jest pancerne jak mozna je śrubokretem otworzyć. U-Locka niestety nie przypniemy wszedzie np. do grubej latarnii, jest on takze kłopotliwy w transporcie. Łańcuch z alarmem brzmi sensownie, ale jest mniej odporny na przecięcie.
                        W tym teście o którym napisał Laguna jest też blokada firmy Xena z alarmem, która kiedyś chciałem zakupić (koszt ok 300 zł wic nie mało), w tescie okazało się że rozpada się po uderzeniu przecinakiem...

                        P.S. Jak byłem w czarnogórze zapomniałem zdjec blokady tarczy z przedniego koła, efekt - natychmiastowa gleba i ułamana klamka sprzegła

                        Komentarz


                          #13
                          ... dlatego ja na tylnej tarczy zakładam
                          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                          Komentarz


                            #14
                            Podepnę się pod temat, zastanawiam się jaki sposób zabezpieczenia wybrać do mojej xtz'ki, narazie mam tylko blokadę kierownicy i obawiam się że z czasem może to przestać wystarczać, rozważam zakup:
                            - łańcucha naxa z alarmem http://moto.allegro.pl/super-blokada...204785970.html

                            -blokady na tarczę z alarmem, tylko nie wiem czy xena czy jakaś prawdopodobnie chińszczyzna http://moto.allegro.pl/blokada-z-ala...199409202.html

                            Znalazłem jeszcze blokadę o której pisał Laguna. http://www.technika-motocyklowa.pl/b...acturers_id=34

                            Może ktoś z was miał doczynienia z którąś z tych blokad? Lub polecić coś innego godnego uwagi oczywiście za rozsądne pieniądze.

                            Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach. Potrzebny jest jeszcze olej w głowie.

                            Komentarz


                              #15
                              Czytałem ten test blokad w "Motocyklu" i zdecydowałem się na zakup tej ostatniej blokady Moto-Detail. Nie jestem w stanie powiedzieć czegokolwiek na temat jej skuteczności ( obym nie musiał się nigdy o tym przekonać ), ale według wyników testu, ciężko otworzyć ją w 5 minut ( czas jaki wyznaczyli na otwarcie blokady ) za pomocą przecinaka czy rozwiercenia zamka. Rzuca się w oczy, ma fluorescencyjny kolor, także zanim ktoś dokładnie przyjrzy się motocyklowi to zobaczy niespodziankę w postaci blokady. Zamek wygląda naprawdę na skomplikowany, widać to nawet po kształcie klucza. Pałąk również robi dobre wrażenie, jest masywny i pod warstwą chromu kryje się twardy do zgryzienia kawał żelastwa. W zestawie dostajesz etui na blokadę. Z mojej strony łańcucha i tą blokadę z Allegro nie polecam - łańcuch można szybko przeciąć, a ta blokada potraktowana przecinakiem i młotkiem pęka na pół ( była podobna w teście ).

                              Pozdro

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X