Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
cesko a slovensko stonky www i co tam można fajnego znaleźć
E tam super!!! Może to prymitywne /mówię tu o języku/ ale dwojak pod sedlem robi wrażenie. I mam wrażenie że jedna z rur przy ostrej jeździe w terenie będzie zagięta od koła / sprawdzone na jednej z teresek czyli Jurka w Tunezji/ .
Dodatkowo przy kufrach odpada problem niesymetryczności. Gość to całkiem nieźle wykonał, ciekawe tylko, czy jakiś błotnik wróci w miejsce oryginalnego?
Ksenon jak kupił podobnie miał, ale zdaje się wywalił zbędne kilogramy.
W tym rozwiązaniach jest to o tyle głupio zrobione, że brakuje połączenia kolektorów (rury interferencyjnej), więc na osiągi niekoniecznie to dobrze wpływa.
Ja cały czas się zastanawiam, nad dobrymi soczewkami w tych miejscach. Mógłbym się pokusić nawet o xenony, a wymiar wlotu pod reflektor soczewkowy jest w sam raz. Trochę gorzej w tym miejscu o stabilne i solidne m, bo taki reflektorek już swoje waży, ale to rozważania na wieczory z browcem przy moto
Cóż.. taki szlif mógłby pozostawić płomienne wspomnienia - i niewiele więcej. Na przeglądzie w Niemczech/Anglii/Szwajcarii padli by na apopleksję gdyby to zobaczyli
Z drugiej strony to może być równie dobrze na wodę - niemniej przy takim obładowaniu moto musi się podle prowadzić, ciężko byłoby tym przejechać w terenie (widać też ślady tego, że uszczelniacze przednie nie wytrzymały).
Komentarz