Piotr (mechanik) stwierdził, że poprzedni właściciel(e) trochę olał podstawową obsługę silnika. Mówił coś o podpartych zaworach. Gładzi jeszcze nie sprawdzał, ale tego się specjalnie nie bał, bo mówił, że na tyle, nawet całkowicie zajeżdżonych super tenerek co serwisował, żadna mu się nie trafiła z tłokami i cylindrami do wywalenia. Ja to bym w takim przypadku chyba szukał silnika z TDM 850, ale nie wiem na ile wyszedł kosztorys, a kupno używanego silnika może wyjść na to samo, czyli na remont
Ale nie ma co rozpaczać - po remoncie będzie cacy malina 
Kamaz, a opony jakie będziesz wrzucał? Widziałem, że kartofle na tylnym laćku już takie na wykończeniu. Mam nadzieję, że szosówek nie założysz?
Ja niedługo będę się kręcił za TKC+E09
Piotr (KLE) i Majkel (Africa) z Motohybrid często wymyślają ciekawe weekendowe wyjazdy z dala od asfaltu, nazwijmy to w wersji "ekonomicznej", czyli namiot itd
, więc jest się do kogo podpiąć. Jak się coś w moto rozleci, to dwóch mechaników w grupie zawsze jest
Majkel zdaje się walczył kiedyś w motocrossie, więc przy okazji byłoby się od kogo uczyć jazdy w offie


Kamaz, a opony jakie będziesz wrzucał? Widziałem, że kartofle na tylnym laćku już takie na wykończeniu. Mam nadzieję, że szosówek nie założysz?





Komentarz