Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rezerwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Rezerwa

    W związku z tym, że mam małe problemy z zapalaniem denerwuje mnie rezerwa - że moto sie zacina i gaśnie i trzeba na rezerwę przestawić i odpalać a tu nie chce po przerwie w dostawie, myślałem nad czujnikiem- pytania:

    Zakładał ktoś jakiś czujnik rezerwy?
    Jak radzicie sobie z standardowym rozwiązaniem nie irytuje, nie sprawia podobnych problemów ?
    http://www.informatyzacja.com

    #2
    Usunięte na żądanie użytkownika

    Komentarz


      #3
      W czasie jazdy po suchym i gładkim,faktycznie można wyczuć zbliżającą się rezerwę,zanim moto zgaśnie. W terenie już mniej słodko,dlatego osobiście mam głęboką awersję do jazdy na oparach. Stan paliwa sprawdzam(potrząsając-czyli na słuch)prawie tak często jak przełącznik kierunków.
      "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

      Komentarz


        #4
        mnie tez to drażni . raz tylko miałem taka przygode i tez nie chciala odpalic ... w lesie 50 km od domku . troszke sie wku... ale w koncu odpaliła . od tej pory zawsze staram sie zalewac tyle zeby mi wystarczyło do nastepnego tankowania na full . licze sobie kilometry na dziennym liczniku . taka metoda . czujnik by sie przydał ,ale jak to zrobic ???
        CBX 650 , Seven Fifty CB 750, KLR Tengai 650, XTZ 750 Super Tenere , Tundercat )))

        Komentarz


          #5
          Tankuję do pełna i zeruję licznik, dzięki czemu wirek w baku nie jest zaskoczeniem

          Pozdrawiam,
          Gosia
          Łoś, w przeciwieństwie do jelenia i innych zwierząt, choć lubi czasem pobujać w obłokach, nie ma wygórowanych ambicji...

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez szymek1960 Zobacz posta
            Ja nastawiam kranik na Full, w czasie jazdy ST słabnie (dostaje czkawki)= zjeżdżam na pobocze przełączam na rezerwę i po sprawie! proste.
            Prosta konstrukcja i proste działanie. Gdybyś miał jeden gaźnik, a po włączeniu rezerwy motór by zamilkł. To co ? Czujnik pomógłby?
            Co wówczas uczyniłbyś? Pytanie za sto punktów!
            Z tego co widziałem to są czujniki w kranikach ale żeby nie zmieniać kranika można podpiąć osobny czujnik (też są) - wymaga to zrobienia dziury w baku a a działa tak, że gdy poziom paliwa spadnie poniżej odpowiedniego fragmentu czujnika np 3cm od dna to czujnik się zwiera i zapala się lampka, którą zamontowaliśmy na desce zegarów wiemy wtedy co nas czeka i jedziemy na stację - jak w samochodzie
            http://www.informatyzacja.com

            Komentarz


              #7
              Licznik dziennego przebiegu nie sprawdza się w ciężkim i zmiennym terenie, średnie spalanie potrafi skoczyć niebotycznie.Zwłaszcza jak tylne koło pracuje w poślizgu czy innych driftach.Koledzy zza południowej granicy zdaje się coś opracowali w temacie kontroli paliwa.
              "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

              Komentarz


                #8
                Jest w czym wybierać.
                http://www.informatyzacja.com

                Komentarz


                  #9
                  zawsze jak leje etelinke mam to na uwadze ze biore poprawke na spalanie w extremalnych warunkach . nie licze ze spali malutko . licze sobie dyche na stówke i nie mam problemu hehe . a wtedy jak mi zabrakło nie miałem dutków na benzynke i stało sie .... brum brum zdechł wiem wiem ktos powie ze lepiej zalac wtedy odrazu do pełna ale ja nie lubie po górkach zapierdalac z pełnym bakiem . kto jezdzi wie czemu ....
                  CBX 650 , Seven Fifty CB 750, KLR Tengai 650, XTZ 750 Super Tenere , Tundercat )))

                  Komentarz


                    #10
                    coś takiego zakładają TENEROWCY z clubu COBRA
                    http://www.supertenere.sk/index_regr...ezfuelstr1.htm

                    ale od czego jest ten kranik to nie wiem
                    a 40Euro to kapkę za dużo
                    http://www.supertenere.sk/index_cennikstr15.htm
                    Ostatnio edytowany przez Yogi; 13.

                    Komentarz


                      #11
                      No proszę - teraz tylko znaleźć odpowiedni kranik.
                      http://www.informatyzacja.com

                      Komentarz


                        #12
                        Nie pamiętam dokładnie ale na stronie chyba TOURATECHA, któryś z kraników z rezerwą pasował do ST. Musiałbym poszukać tego na którymś z zagranicznych for. Bodajże temat ten obszernie poruszony był nie tylko na forum Słowaków ale też na forum www.xtz750.com
                        BYŁA I POZOSTANIE NA ZAWSZE W MEJ PAMIĘCI
                        YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE 89' CHESTERFIELD


                        Ja tu tylko sprzątam

                        Komentarz


                          #13
                          Ja mam taki patent, że jak czuje czkawkę to gaszę silnik - zjeżdżam, odkręcam kran na reserve (jeden) i odpalam bez problemów
                          jak musze odkręcić drugi to do stacji pędęm lece
                          ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                          FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                          Komentarz


                            #14
                            Ja mam sposób: Tankuję na maxa (dodatkowo kiwam moto aż powietrze zejdzie), zeruję licznik kilometrów, ide zapłacić i w trasę. Po 350-450 kilometrach zajeżdzam na stację i tankuję. Tylko raz musiałem na rezerwę przełączyć - kiedy nie wiedziałem ile mam naprawde paliwa. Po co mam mieć niespodziankę podczas np. wyprzedzania. Oczywiscie sprawdza się to podczas jazdy po asflacie. Czasami tankuję wcześniej - jeśli odkręcam ostaro, rzadziej - jeśli jadę w granicy 90 km/h.

                            Taki jest mój pogdląd na tę sprawę
                            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                            Komentarz


                              #15
                              A ja ostatnio zalałem do pełna, moto zapakowane na tydzień nad morze, na tyle Givi Maxia E52, 50 litrowy worek Louis'a,
                              torba na zbiorniku i jazda dość żwawa (tak do 160 miejscami).
                              Po 310 km przełączyłem lewy kranik na rezerwę,
                              po kolejnych 80 prawy i po 15 km w baku pusto i jazda z butelką na kumpla moto na stację
                              Muszę rozkminić co i jak z tymi kranikami, myślałem, że obie rezerwy są podobne...
                              Zima przyjdzie czas na patenty, teraz jazda, szkoda czasu
                              Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
                              Loud pipes save lives...
                              https://picasaweb.google.com/108651862641483365846

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X