A czy gdy scott się zepsuje to przeszkadza w jeździe? Zresztą, to urządzenie jest tak proste, że też się da naprawić, tylko, że tam się nie ma co psuć. Mi przez 3 lata użytkowania jedynie wężyk się przepalił raz (z mojej winy-"poprawiłem" go bo wydawało mi się, że za bardzo wisi i dotknął kolektora) i rozszczelniła się raz dysza, na którą się zakłada wężyk-pomógł silikon.
Ogłoszenie
Zwiń
Zasady obowiązujące w Giełdzie
W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".
ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
EDIT rootolf:
UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.
Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".
ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
- Sprzedam - 10
- Inne moto - 25
- Kupię - 5
- Oddam - 1
EDIT rootolf:
UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.
Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less
Olejarka smarbike
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez erwinw Zobacz postaA czy gdy scott się zepsuje to przeszkadza w jeździe? Zresztą, to urządzenie jest tak proste, że też się da naprawić, tylko, że tam się nie ma co psuć. Mi przez 3 lata użytkowania jedynie wężyk się przepalił raz (z mojej winy-"poprawiłem" go bo wydawało mi się, że za bardzo wisi i dotknął kolektora) i rozszczelniła się raz dysza, na którą się zakłada wężyk-pomógł silikon.
Jest jeden problem ze scottem.... strasznie niesmaczny ten olej jest...
Olejarka jest dobrym pomysłem taka- czy inna > Teoretycznie na jeden lańcuch (zakładając przebieg 30tkm- czyli czesto smarujemy) potrzebujemy 10-15 pojemników ze smarem. Łącznie jakieś 300-400 złotych na smary ...
Komentarz
-
Przeczytałem ten wątek (bo chcę kupić olejarkę) i wyciągnąłem jeden wniosek. Olejarkę zrobić trudno nie jest, ale jak chce się kupić to tylko Scootoiler. Jakiś czas temu myślałem nad Motoilerem, ale znalazłem na jego temat mieszane opinie. Moglibyście mi napisać z Waszego doświadczenia dlaczego akurat warto inwestować w Scootiolera?
Komentarz
-
W Twojej teresce idealnie leży scott w wersji touring pod tablicą rej. Lejesz do pełna i na ok.8tyś zapominasz o smarowaniu łańcucha. Trzeba tylko pomyśleć o podkładce pod oświetlenie tablicy rej. bo trzeba ją wyciągnąć o grubość smarownicy. Ja tego nie zrobiłem. Miałem szczęście, bo nikt się nie przyczepił, ale upierdliwy policjant czy diagnosta może robić problemy. Scott jest urządzeniem bezawaryjnym i idioto odpornym. Nie wpinasz się nigdzie w instalację elektryczną. Cały montaż to przecięcie jednej rurki i wstawienie tam trójnika. No i oczywiście poprowadzenie przewodów olejowych. Używane Scottoilery można kupić w atrakcyjnych cenach.
Motooiler jest także dobry. Tylko nie wiedzieć czemu jego cena ostatnimi czasy mocno poszybowała w górę. Mając do wyboru scotta lub motooilera w podobnej cenie stawiam jednak na scotta.
Niektórzy za zaletę motooilera uważają zalewanie go hipolem. Ale do scottoilera także można lać dowolny olej.Pytanie tylko po co, skoro 0,5L oryginalnego oleju kosztuje ok.30-40zł i wystarcza na cały sezon (10-12tyś km).
IMG_1737.JPG
Tak to wyglądało w mojej teresceOstatnio edytowany przez erwinw; 32.hominis est errare, insipientis in errore perseverare
Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC
Komentarz
-
Kupiłem w zeszłym roku używanego Scottoilera Touringa czyli takiego samego jak ma Erwin za 130 zł na Allegro i opinię mam taką samą, prosty do przesady montaż żadnej elektroniki, sterowanie tylko podciśnieniem, tankujesz olejem do pił łańcuchowych bio-degradowalnym za 20 zł flaszka i ganiasz, ganiasz, ganiasz.
Komentarz
-
Dzięki za informacje. Skoro sprzęt sprawdzony to też się na niego decyduje.
Zaglądnąłem na Allegro i znalazłem Scottoilera pod dwoma nazwami - chodzi chyba o różne modele. Wiecie jaka jest między nimi różnica? Pierwszy to Mark 7 http://allegro.pl/scottoiler-zestaw-...114652322.html a drugi to v-system http://allegro.pl/scottoiler-v-syste...158178927.html
Na polskiej stronie Scottoilera pisza tylko o Mark 7 http://www.scottoiler.com.pl/uni_kit.html Bo sama nazwa Touring dotyczy tylko tego, że jest większy zbiornik, tak? Cała reszta jest standardowa?
Komentarz
-
Ten pierwszy to klasyczny Touring Kit czyli wszystko to co masz w tym drugim (V-system) + dodatkowo duży zbiornik pod tablicę rejestracyjną. To co widzisz na pierwszym planie fotki Scottoiler V-system czyli część w kształcie walca po napełnieniu olejem wystarcza na jakies 1,5 tyś. km, a w Touring Kicie ten walcowy pojemnik masz zamontowany w obudowie tego dużego zbiornika i wszystko jest tak wykombinowane że całość montujesz w miejsce tablicy rejestracyjnej a tablicę przykręcasz do tego zbiornika, od tego prowadzisz dwie rurki jedna olejowa w okolice zębatki a drugą do podciśnienia, napełniony całkowicie jeżdżąc asfaltowo i dobrymi gruntowymi drogami powinien wystarczyć na około 10 tyś km. Nazwy tych zestawów są chyba konsekwencją marketingu bo do niedawna troszkę inaczej się nazywały, zmienione są trochę nadruki ale wszystko wygląda tak samo jak w starych Scottoilerach.
Komentarz
-
Zamontowałem ostatnio motooilera V-oila i jestem bardzo zadowolony. Zapomniałem o smarowaniu łańcucha. Wpięcie w instalacje zrobiłem bezinwazyjnie. A możliwość regulacji podczas zmiennych warunków pogodowych uważam za +. Można to regulować w każdym momencie jazdy. Dla jednych to tylko gadżet, dla innych coś istotnego. Miałem okazje kupić tanio motooilera, dlatego nie mam scotaAle w obu olejarkach najważniejsze jest to, że zapewniają mokry łańcuch i święty spokój
Komentarz
-
Zamieszczone przez Vanellus Zobacz postaA powiedzcie mi jeszcze, czy to podkradanie ciśnienia z pompy przez Scotta nie ma żadnych skutków ubocznych? Jak gruby jest ten przewód, który wychodzi z trójnika układu chłodzenia i idzie do olejarki?
Ale czy ty wiesz o czym mowa?
Trójnik albo złączka jest w układzie podciśnienia, nie musisz go wpinać przed pompę paliwa, możesz w inne miejsce, układ chłodzenia nie ma z tym nic wspólnego.
Przewód który podłączasz do sterowania iglicą w scocie jest średnicy 1mm w środku, i w konsekwencji nic się nie podkrada bo nie ma przelotu powietrza w tym układzie, podciśnienie tylko podnosi iglicę i trzyma ją podniesioną.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz