Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

BMW 1100 lub 1150 GS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    LC8 może i młodsze będzie ale raczej nie tańsze od starych GS

    W sumie za 2 ST można mieć 950tke

    Ostatnio edytowany przez pio; 3504.
    Nie rób tego dzisiaj, co możesz odłożyć na jutro. Czy jakoś tak...

    Komentarz


      #17
      Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
      Tylko trzeba dodać że pół litra oleju na 1 tys km to norma podawana przez producenta
      Ogólnie fajne moto tylko na asfalt ale już trochę wiekowe, kupisz spokojnie coś tańszego i młodszego za taką kasę.
      Nieprawda w Repair Manualu producent podaje "dozwolone zuzycie oleju 1.0 l na 1000km" Producent w ten sposob sie zabezpieczal przed reklamacjami gwarancyjnymi, gdyz zalozyl ze w pewnych warunkach takie zuzycie oleju jest mozliwe.
      Zalezy to od rodzaju oleju, stylu jazdy, temperatury powietrza, kondycji silnika i przebiegu. Mysle ze piłując offem na jedynce kilka godzin w temp. 30 stopni moze troche oleju łyknąć
      Mercedes np. w niektórych modelach swoich samochodów podaje normę zużycia do 1.5 l na 1000km
      W praktyce rzadko zdarzaja sie w boxerach takie dolewki oleju, u mnie np. pół litra na 10000km jak doleję to max. Olej zalecany przez producenta klasy SE, SF, SG (najlepiej sprawdza sie mineralny 20W-50). Ja latam na Motulu 3000 4T 20W-50 (80zł 4 l.)
      Co ciekawe, zuzycie oleju bywa wieksze w 1150.

      A ze moto wiekowe - to dla mnie akurat zaleta i nie mowie wiekowe tylko sprawdzone, klasyczne heheh... zalezy co kto lubi... dla mnie nie liczy sie rocznik tylko stan... niedawno kupilem starego Mercedesa 124 a przeciez moglem kupic cos mlodszego za mniejsza kase Za 20 letnią Gelendę (na którą zbieram) w normalnym stanie trzeba dać ok 40-50k - dobra relacja cena/rocznik, nie? Przeciez mozna za taka kase kupić jakąś nówkę z salonu, np. Dacie Logan

      Za starego GSa w dobrym stanie tez trzeba dac troche kasy, ale moim zdaniem warto
      Ostatnio edytowany przez trocin; 48.
      Enduro nie klęka
      R 1100 GS '99 - limonka
      Pajero 3.2 DiD '03

      Komentarz


        #18
        no ten ostatni Kat to ma raczej uczciwy przebieg bo te 2 pierwsze BMW heheheh to wyimaginowany

        - - - Zaktualizowano - - -

        terz myślałem o GS-sie ale bardzo dużo na rynku jest z pourywanymi cylindrami po glebach, i jakoś nie miałem odwagi podjąć ryzyka, ale generalnie super fajne moto i jest teraz modny KULT GS-a

        Komentarz


          #19
          Zamieszczone przez SUPERDEJW Zobacz posta

          - - - Zaktualizowano - - -

          terz myślałem o GS-sie ale bardzo dużo na rynku jest z pourywanymi cylindrami po glebach, i jakoś nie miałem odwagi podjąć ryzyka, ale generalnie super fajne moto i jest teraz modny KULT GS-a
          W weekend mam jazdę próbną 1100. Możesz coś więcej powiedzieć o tych cylindrach? Da się to jakoś obadać podczas oględzin?
          Nie rób tego dzisiaj, co możesz odłożyć na jutro. Czy jakoś tak...

          Komentarz


            #20
            Wizualnie

            Ale zeby gar rozjebac to naprawde trzeba dobrego strzału w przeszkode, po zwyklym szlifie na czarnym pokrywa zaworow sie tylko przyciera...

            90% GSów ma gmole ktore chronią od drobnych uszkodzen, ale przy dobrym strzale gmole urywają sie razem z cylindrem ale wtedy wazniejsze jest czy kierownik przezyje
            Enduro nie klęka
            R 1100 GS '99 - limonka
            Pajero 3.2 DiD '03

            Komentarz


              #21
              XTZ 750 zapiernicza 180 kwestia zebatek. Ja w swojej mialem 13/48 max byl 160 ale na kostce. Przy tym przelozeniu na zwirowni mimo wagi ok 250kg wbujalem tam gdzie chlopaki na wyczynach - praktyka czyni mistrzem
              Moja byla xtz, ktora poszla do szczecina...



              Dwa przeloty, dodatkowe zbiorniki, przewody w oplocie, grzane manety...

              Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka

              Komentarz

              Pracuję...
              X