Do wzięcia będzie 660, rocznik 95, przebieg niecałe 65 000km.
Przebieg jest udokumentowany od 2001r, stos faktur zbieranych i wpinanych do segregatora, wypisane to co było robione z kwotami:
16.08.2001r., 22 592km- TUV
30.04.2003r., 27 780km- klocki, akumulator, świeca, płyn hamulcowy, olej, filtr, 283e
30.04.2003r., 27 780km- inspekcja na 30 000km, 208e
15.05.2003r., 28 162km- opony, 209e
23.07.2003r., 30 775km- TUV
15.11.2003r., 33 500km- napęd XRing, olej i filtr, 79e
05.06.2004r., 37 500km- nieczytelne
27.06.2004r., 38 000km- nieczytelne
22.11.2004r.,- oplot stalowy, 72e
17.05.2005r., 43 804km- opona przód, tył, 205e
11.06.2005r.,- tarcza tył, klocki, dźwignia sprzęgła, hamulca, śruby ocynk, 102e
17.06.2005r., 44 217km- TUV
24.03.2007r., 47 964km- wymiana napędu, 234,75e
2007r., 49 500km- wymiana oleju z filtrem oleju i filtrem powietrza
04.06.2007r., 49 547km.- TUV
03.05.2008r., 52 100km- opona tył, 87,50e
05.03.2009r., 54 942km- TUV, 54e
05.03.2009r.- pomiar emisji CO2, 19e,
07.03.2009r., 54 942km- olej, świeca, filtr oleju, płyn hamulcowy, podświetlenie prędkościomierza + coś nieczytelne, 338e
22.04.2010r., 58757km- robiona góra silnika, uszczelki pod cylinder, głowicę, oringi, szpilki, pierścienie, uszczelniacze, uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu, świeca, płyn do chłodnic, olej, filtr, regler- 2 rachunki na kwotę 984,32e
2011- 61451- pomiar emisji CO2, przednia opona, olej z filtrem, uszczelka filtra, płyn hamulcowy przód, tył, klocki przód, tył- 288e
Motocykl ma narazie nieoryginalny boczek pod siedzenie, niedługo będzie w kolorze z oryginalnymi naklejkami.
Boczki duże mają pęknięcia, amatorsko zabezpieczone taśmą w niektórych miejscach, ale nie są to ślady po szlifie tylko parkingówkach. Tarcze, klocki bdb, opony też, któraś miała DOT2011. Na wlewie była taśma- bak był w aucie pusty, ale aby nie capiło benzyną został zaklejony, na zdj jeszcze nie zmyty klej od taśmy. Boczek lewy pod siedzeniem ma wyłamany od środka wcisk, zabezpieczone tasmą do zdjęć. W moto ejst stalowy oplot przód i tył, gniazdko zapalniczki. W Niemczech 3 właścicieli, z czego pierwszy i ostatni właściciel kobieta. 2 oryginalne kluczyki, książka obsługi. Opony to Metzeler Tourance.
Silnik chodzi bardzo ładnie, bez niepokojących dźwięków, nie dymi.
Kilka zdjęć:










Przebieg jest udokumentowany od 2001r, stos faktur zbieranych i wpinanych do segregatora, wypisane to co było robione z kwotami:
16.08.2001r., 22 592km- TUV
30.04.2003r., 27 780km- klocki, akumulator, świeca, płyn hamulcowy, olej, filtr, 283e
30.04.2003r., 27 780km- inspekcja na 30 000km, 208e
15.05.2003r., 28 162km- opony, 209e
23.07.2003r., 30 775km- TUV
15.11.2003r., 33 500km- napęd XRing, olej i filtr, 79e
05.06.2004r., 37 500km- nieczytelne
27.06.2004r., 38 000km- nieczytelne
22.11.2004r.,- oplot stalowy, 72e
17.05.2005r., 43 804km- opona przód, tył, 205e
11.06.2005r.,- tarcza tył, klocki, dźwignia sprzęgła, hamulca, śruby ocynk, 102e
17.06.2005r., 44 217km- TUV
24.03.2007r., 47 964km- wymiana napędu, 234,75e
2007r., 49 500km- wymiana oleju z filtrem oleju i filtrem powietrza
04.06.2007r., 49 547km.- TUV
03.05.2008r., 52 100km- opona tył, 87,50e
05.03.2009r., 54 942km- TUV, 54e
05.03.2009r.- pomiar emisji CO2, 19e,
07.03.2009r., 54 942km- olej, świeca, filtr oleju, płyn hamulcowy, podświetlenie prędkościomierza + coś nieczytelne, 338e
22.04.2010r., 58757km- robiona góra silnika, uszczelki pod cylinder, głowicę, oringi, szpilki, pierścienie, uszczelniacze, uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu, świeca, płyn do chłodnic, olej, filtr, regler- 2 rachunki na kwotę 984,32e
2011- 61451- pomiar emisji CO2, przednia opona, olej z filtrem, uszczelka filtra, płyn hamulcowy przód, tył, klocki przód, tył- 288e
Motocykl ma narazie nieoryginalny boczek pod siedzenie, niedługo będzie w kolorze z oryginalnymi naklejkami.
Boczki duże mają pęknięcia, amatorsko zabezpieczone taśmą w niektórych miejscach, ale nie są to ślady po szlifie tylko parkingówkach. Tarcze, klocki bdb, opony też, któraś miała DOT2011. Na wlewie była taśma- bak był w aucie pusty, ale aby nie capiło benzyną został zaklejony, na zdj jeszcze nie zmyty klej od taśmy. Boczek lewy pod siedzeniem ma wyłamany od środka wcisk, zabezpieczone tasmą do zdjęć. W moto ejst stalowy oplot przód i tył, gniazdko zapalniczki. W Niemczech 3 właścicieli, z czego pierwszy i ostatni właściciel kobieta. 2 oryginalne kluczyki, książka obsługi. Opony to Metzeler Tourance.
Silnik chodzi bardzo ładnie, bez niepokojących dźwięków, nie dymi.
Kilka zdjęć:










ciekawa opcja z migaczami
Wszystko zależy od jakości ST jak każdy nie chcę trafić na minę. Rootolf jeżeli możesz ją zobaczyć to było by super nie chciałbym jechać 300 km dla samego przejechania
Komentarz