Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

[k] Wysoki błotnik przód.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] [k] Wysoki błotnik przód.

    Gdyby komuś zalegał wysoki błotnik przedni to 660, chętnie zakupię.
    sigpic
    "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

    "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

    #2
    Ale teresa nie miała wysokiego błotnika nigdy, wszystko to rzeźba, najtaniej wychodzi polisport albo acerbis,
    mam takich kilka od ktma, został chyba czarny nowy, biały i siwy używane ale to za 50zł kupisz nawet w larssonie
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Wiem, ale może ktoś ma z mocowaniami. W sumie nie przyglądałem się jak to jest zakładane. Chciałbym taki P&P.
      sigpic
      "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

      "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

      Komentarz


        #4
        Mocowanie trzeba sobie zmotać A błotnik najlepiej nówkę w serwisie kata, ja placilem 50zl za ori acerbisa od jakiegos exc...
        Enduro nie klęka
        R 1100 GS '99 - limonka
        Pajero 3.2 DiD '03

        Komentarz


          #5
          Tyle,że w 660'tce pod błotnikiem jest ten łącznik lag (w teorii ma zapobiegać skręcaniu widelca) , przy wysokim błotniku ten kawał żelastwa tuż nad kołem szpetnie wygląda a bez niego moto troszkę gorzej się zachowuje przy heblowaniu przodem(szczególnie na szutrach) wiec coś by trzeba wyżej koło półek dać.
          Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
          Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
            a bez niego moto troszkę gorzej się zachowuje przy heblowaniu przodem(szczególnie na szutrach) wiec coś by trzeba wyżej koło półek dać.
            Wyżej koło półek to już nic nie pomoże.

            Komentarz


              #7
              Kwestia jakiego przekroju się użyje.Jeżeli to będzie solidny frezowany z jednego kawałka metalu profil to nawet umieszczony dość wysoko swoją rolę spełni,przy tarczy 11" i dwutłoczkowym zacisku ten moment skręcający nie jest znów aż tak duży.Jeżdziłem porównawczo z łącznikiem i bez i tak naprawde to tylko na bardziej sypkich nawierzchniach jest odczuwalne,na asfalcie w praktyce bez różnicy.
              Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
              Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

              Komentarz

              Pracuję...
              X