Namierzyłem w Austrii głowicę do ST z płytkami: 172,175,182,182; For exhaust: 175, 180,180,182,185,178, przebieg ok 67 kkm, ale cena też nie mała- 120e.
Ogłoszenie
Zwiń
Zasady obowiązujące w Giełdzie
W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
WyjÄ…tek stanowi forum "Inne moto".
ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
EDIT rootolf:
UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.
Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
WyjÄ…tek stanowi forum "Inne moto".
ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
- Sprzedam - 10
- Inne moto - 25
- KupiÄ™ - 5
- Oddam - 1
EDIT rootolf:
UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.
Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less
Głowica Xtz Tdm
Zwiń
X
-
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
-
Jeszcze jedna róznica w głowicach:
Ruraka układu chłodzenia mocowana od czoła głowicy w XTZ uszczelnienie (o-ring) mocowane jest do rurki bez podtoczenia, natomiast w tdm w głowicy znajduje sie podtoczenie w którym montuje się oring. Niby szczegół ale w tdm troche wyższa wygoda montażu
Komentarz
-
No dobra - śmiać już się możecieja w pierwszy lyk-end marca sprawdzając luzy zaworowe ładowałem równocześnie akumulator coby go sprawdzić i jak coś to dzik312 miał wziąć dwa - no i jak już pomierzyłem a trytytkami miałem łańcuszek złapany do kół to mnie czar wiosny zaślepił i wcisnąłem start
: - łańcuszek na dole się ładnie zawinął i wyłamał cztery zęby na kole zębatym na wale głównym, ale jak to gupi to ma szczęście i już w niedzielę w Bartoszycach kupiłem silnik (zdejmowałem go z ramy) - zawory wydechowe 0,27 0,26 ssące 0,14 0,13 0,12 na płytkach 182 cztery sztuki i dwie sztuki 180 a w dobrym-zepsutym miałem prawie wszystkie 175. Niestety 1000zł poszło się paść ale to i tak raczej tanio za taki silnik. Jak by ktoś miał wał zatarty ale z dobrą zębatką rozrządu i nie chciał więcej jak beczkę piwa to niech da znać to ją na gorąco ogarnę i drugi silnik na spokojnie ogarnę. Tak czy inaczej załamka
Komentarz
-
Zamieszczone przez szwagier Zobacz postaNo dobra - śmiać już się możecieja w pierwszy lyk-end marca sprawdzając luzy zaworowe ładowałem równocześnie akumulator coby go sprawdzić i jak coś to dzik312 miał wziąć dwa - no i jak już pomierzyłem a trytytkami miałem łańcuszek złapany do kół to mnie czar wiosny zaślepił i wcisnąłem start
: - łańcuszek na dole się ładnie zawinął i wyłamał cztery zęby na kole zębatym na wale głównym, ale jak to gupi to ma szczęście i już w niedzielę w Bartoszycach kupiłem silnik (zdejmowałem go z ramy) - zawory wydechowe 0,27 0,26 ssące 0,14 0,13 0,12 na płytkach 182 cztery sztuki i dwie sztuki 180 a w dobrym-zepsutym miałem prawie wszystkie 175. Niestety 1000zł poszło się paść ale to i tak raczej tanio za taki silnik. Jak by ktoś miał wał zatarty ale z dobrą zębatką rozrządu i nie chciał więcej jak beczkę piwa to niech da znać to ją na gorąco ogarnę i drugi silnik na spokojnie ogarnę. Tak czy inaczej załamka
Potrzebuję tanio obydwie osłony zębatek - wewnętrzną i zewnętrzną. Stan obojętny bo idą do przeróbki. Ważne by w zewnętrznej były gniazda na śruby całe.
Ktoś głowicy na forum szukał.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Zamieszczone przez LukaSS Zobacz postaCzyli rozumiem, że stary silnik masz na części?
Potrzebuję tanio obydwie osłony zębatek - wewnętrzną i zewnętrzną. Stan obojętny bo idą do przeróbki. Ważne by w zewnętrznej były gniazda na śruby całe.
Ktoś głowicy na forum szukał.tego silnika nie sprzedam muszę tylko wał z zębatką rozrządu dorwać i będzie czekał nawet sto lat
Komentarz
-
Zamieszczone przez robkri Zobacz postaO ja też mam Szwagra w Wołominie a w zasadzie w Duczkacha do Bartoszyc przejeżdżałeś koło mojego domu mieszkam rzut mokrym beretem za Dobrym Miastem.
Komentarz
Komentarz