Jak w temacie,kupie sprawny za rozsądną cenę
Ogłoszenie
Zwiń
Zasady obowiązujące w Giełdzie
W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".
ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
EDIT rootolf:
UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.
Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".
ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
- Sprzedam - 10
- Inne moto - 25
- Kupię - 5
- Oddam - 1
EDIT rootolf:
UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.
Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less
[K[ Amortyzator tył xtz 660
Zwiń
X
-
Mx, na moje to będzie jednak ciut za słaby do tej beemki. Tereska waży poniżej 200 kg. Z doświadczenia wiem, że przy obciążeniu Moto plus powiedzmy 150 kg już nie bardzo wyrabia. Chyba, że pokombinujesz coś ze sprężyną ale yamaha samych sprężyn do tego amora nie sprzedaje a koszt dorobienia jest spory. Zobacz jak wymiarowo podchodzą amory od starych geesów czy innych dualów w tej kategorii masowej.Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
-
Zamieszczone przez piotr13 Zobacz postaMx, na moje to będzie jednak ciut za słaby do tej beemki. Tereska waży poniżej 200 kg. Z doświadczenia wiem, że przy obciążeniu Moto plus powiedzmy 150 kg już nie bardzo wyrabia. Chyba, że pokombinujesz coś ze sprężyną ale yamaha samych sprężyn do tego amora nie sprzedaje a koszt dorobienia jest spory. Zobacz jak wymiarowo podchodzą amory od starych geesów czy innych dualów w tej kategorii masowej.
Komentarz
-
Właśnie w tym problem. Progresję uzyskujesz albo przełożeniem dźwigniowym albo charakterystyką sprężyny. Przy czym parametry tłumienia są dobrane pod to przełożenie. Co z tego, że będzie twardo jak sam amor nie wyrobi z tłumieniem odbiciai dobicia na dłuższej dźwigni? W każdym razie trzymam kciuki, żeby działało i kierownika nie katapultowało na jakiejś większej hopce.Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
Komentarz